8

589 42 42
                                    

Natasha ve Bucky, Grace'i eve götürdüler. Genç kız çok korkmuştu. Tamam ailesi sebebi ile peşine adam takılacağını biliyordu ama bu kadarını beklemiyordu. Ama mutluydu da sonunda onlara kavuşmuştu. Eve girince herkes ona baktı. Genç kız çoğunu haberlerde görmüştü. Ama hiç tanışmamıştı. Herkesle tek tek tanıştı. Wanda'yı zaten tanıyordu. Onunla sadece sarıldılar zihin okuyabilen Wanda olanları tabiki öğrenmişti o da korkmuştu. Sonuçta Grace onun arkadaşı olmuştu. Pietro'dan sonra kimseyi kaybetmeye dayanamazdı.

Tony Pepper'ı köşeye sıkıştırmış.
Tony "Eğer Ross'a Grace'den bahsedersen ima bile edersen ... Seni zırhım olmadan öldürürüm! Anladın mı?!"
Pepper"Ta-tamam."
Tony"İyi çünkü senin için bir katil olamam."

Tony , Pepper'ı tehdit ettikten sonra eve gider. Ama tehditin yeterli olmayacağını biliyordur. Bu yüzden ve sefer sadece kaptanın takımını değil herkesi koruyacak bir yer ayarlıyordur. Grace ise Natasha'yı ve Bucky'yi bir yere oturtmuş soru soruyor kendi hayatını anlatıyordu. Çok heyecanlı idi. 17 yılı kapatmak istiyordu. Ama Bucky ve Natasha'nın da konuşmaları gerekiyordu . Yine de Grace'i seve seve dinliyorlardı. İddiaya bile girmişlerdi. Grace kimden daha çok özellik aldı diye. Görüntü konusunda Natasha kazanmıştı. Ama karakter konusu berabereydi. Şimdilik...
Ertesi gün ev halkı Sam ve Bucky'nin bağırışları ile uyandı.
Sam" Ben odadan gitmiyorum. Sen git!"
Steve"Noluyor burada?"
Sam" Arkadaş beni odadan atıyor. Nat ile kalacakmış.'
Steve"E sende çık."
Sam " Nerede kalıcam?"
Tony haince gülerek" Yüzbaşı ile kal"
Dedi. Bunu demesi üzerine herkes gülme krizine girdi.
Tony"Şimdilik böyle kalın yakında hepimiz yeni bir eve taşınıcaz."
Natasha"Sam ve Bucky yine aynı odada kalsın."
Sam ve Bucky"Nat!!!"
Bunun üzerine yine herkes gülmeye başlar . En çok da Wanda gülüyordu. Herşeyin düzelmesi onu çok mutlu etmişti.
Tony" Bruce ve Thor'da gelicek. Haberi verdim." 
Yarım saat sonra...
Bucky"Sadece flört ettiniz demi?"
Natasha" Bir kerede​ öpüştük bu kadar."
Bucky"Neden?"
Natasha" çünkü onu öpüp uçurumdan attım ve Hulk geldi böylece Ultronu yendik."
Bucky"Peki"(kıskanç Bucky bölümleri çok yakında...)
Natasha"Sen sanki benden sonra kimse ile flört etmedin."
Bucky" İyi söyledin."
Grace onların yanına gitti. Konuştuklarını gülerek dinliyordu. Birbirlerini gizlice kıskanmaları çok tatlıydı. Sonunda dayanamayıp sohbete daldı.
Grace" Baba sen annemi kıskanıyorsun değil mı?"
Bucky" Ne alakası var . Grace. Sen babanı hiç tanıyamamışsın."
Grace" Doğru tanıyamadım."
Natasha"İyi laf soktu yalnız"
Dedi gülerek. Ailecek gülmeye başladılar. Sonunda Bucky dayanamadı ve
Bucky" Sanki sen kıskanmadın."
Grace" UPS kavga ben gideyim en iyisi."
Natasha"  Uyanıklık yapma"
Dedi ve Bucky ile Grace'in​üstüne atlayıp onu gıdıklamaya başladılar.

Bruce uçaktan inmişti. Natasha'yı tekrar göreceği için çok mutluydu. Gerçekleri bilmiyordu. Bruce'u Clint alacaktı. Bruce Clint'i gördü ve yanına gitti.
Bruce"Barton"
Clint"Doktor"
Beraber arabaya bindiler. Bruce söze başladı.
Bruce" Durumlar nasıl?"
Clint"Biliyorsun zaten Steve'in arkadaşı Tony'nin babasını öldürmüştü en son. Şu an Tony ve Bucky gayet iyiler."
Bruce"Neden?"
Clint" Tony Grace'in hatrına onu affetti ama yüzbaşı ile hâlâ kötüler."
Bruce" Grace kim?"
Clint"Bucky'nin kızı "
Bruce" Peki Natasha nasıl ?"
Clint" O konu.... Grace'in annesi o. Aynı zamanda Bucky ile bir buçuk aydır birlikteler. 19 yıl önce tanışmışlar sonra hafızaları silinmiş. Şu an geri geri geldi."
Bruce" Ne ( kudur ağla kıskan çıldır.)?"
Clint" İşte geldik lütfen dostumdan uzak dur!"
Yeni bölüm geldi....

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin