Herkes şoka uğramıştı. Tony'nin bir kızı vardı ve Tony 'de bunu 2 gündür biliyordu. Bu 2 gündür Tony bunun doğruluğunu araştırmış ve Sally ile ilgilenmişti. Sally dersleri iyi ama pek sosyal olmayan bir kızdı. Artık Tony ile yaşayacaktı. Tony Natasha'dan Sally'yi araştırmasını istemişti. Nasıl bir hayatı olduğunu öğrenmek. Sally'nin annesi Sally'ye pek bakmamıştı. Kızın göz rengini bile bilmiyordu. Bundan bıkan Sally babasını araştırmış orada da hayal kırıklığına uğramıştı. Süper kahramanları pek sevmezdi. Aslında kimseyi pek sevmezdi ama komik bir kızdı. Tanısa herkes çok severdi. Ama Sally kimseye güvenmez ve yaklaşmazdı. Tony , Sally'ye odasını gösterdikten sonra diğerlerinin yanına gitti.
Bruce" Tony bu nasıl mümkün olabilir?"
Herkes Bruce'a tip tip bakar. Tony'nin eski hayatını herkes biliyordur. Bu arada Wanda Pietro'ya bakıyordu. Pietro Grace ile konuşmaya çalışıyordu. Wanda kardeşinin bu haline güldü. Gerçekten komik bir durumdu.
Grace, Pietro'nun ilgisini anlamıyordu. Pietro'nun onu arkadaş gibi gördüğünü düşünüyor. O da Pietro'yu arkadaş gibi görüyordu. Çok yakın bir arkadaş...Bu arada Sally üzgündü. Çünkü babası hayalindeki gibi değildi. 2 gün onunla buluşmuş onun hayatını arkadaşlarını öğrenmişti . Tony'nin onu asla sevmeyeceğine emindi. Ama haksızdı. Tony onu öğrendiği anda onunla ilgilenmeye çalışmıştı. Sally'yi yeni bir umut olarak görüyordu. Yenilmezler konusunda kaybetmişti. Sevdiği kadını kaybetmişti. Kızını da kaybetmeyecekti . Natasha arkadaşının mutlu olmasını istiyordu . Bucky de bunu istiyordu. Tony'nin babasını öldürdüğünü öğrendikten sonra Tony'ye karşı suçlu hissediyordu. Şimdi onun mutlu olduğunu görmek onu biraz da olsa rahatlatacaktı.
Selam kısa bir bölümle giriş yaptım biliyorum . Ama eğer bitirebilirsem bir bölüm daha gelecek ve bir sorum var. Beni özlediniz mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.