28

240 21 30
                                    

Pietro"WTF!"Grace" Ne biliyim hep Thor ile takılıyordun ve Sarah da öyle deyince

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pietro"WTF!"
Grace" Ne biliyim hep Thor ile takılıyordun ve Sarah da öyle deyince."
Pietro" Oradan bakınca öyle mı gözüküyorum."

Natasha ve Bucky beraber terasa gittiler.
Natasha"Neden buradayız?"
Bucky"Çünkü......"
Natasha"Ne?"
Bucky"Sıkıldım. Uzun zamandır sana bunu söylemek istiyorum. Çok sıkıldım. Birşeyler değişsin istiyorum."
Natasha" Ne demek istiyorsun?"
Bucky"Ben artık yanımda bir Natasha Romanoff istemiyorum. Natasha Barnes istiyorum. Ben artık seninle evlenmek istiyorum."
Natasha"Biraz erken değil mi?"
Bucky"Yuh! 19 yıldır tanışıyoruz bir kızımız var!'
Natasha"Ciddiysen bu akşam gel beni abimden iste.(Türk kızı Natasha vol1)
Bucky"O ne yaaaaa"
Natasha"Eee kız evi Naz evi ben bu soruyu uzun zamandır bekliyorum. Sende şimdi sorunca......"
Bucky"Süründürücem diyorsun ."

Pietro ve Grace sinemadan çıkmıştır.
Pietro"Grace ben senden gerçekten hoşlanıyorum."
Grace"Hoşlanmak! Ben hoşlanılacak kız mıyım? Hoşlanmak ne be!!! Beni sevgili yapmak o kadar kolay değil. Ben sevilecek kızım. Hoşlanmak demek. Bu kadar yani! Öküz, Deve ,Odun ,Kütük!"
Pietro"Sana aşığım Grace!"
Grace"Oha vur dedik öldürdün."
Pietro" Ne desem yaranamıyorum bu ne be!"

Joseph ve Wanda mutfakta oturuyor ve nutella yiyorlardır ve Wanda bir anda "HODOR!" Der ve sandalyeden düşer.
Joseph"Yine ne oldu."
Wanda" Pietro gaymiş!"
Oradan Harley girer ve
Harley"Ne!"
Wanda "Ay pardon. Pietro Grace'e duygularını açıkladı ve Bucky Nat'a evlenme teklif etti.Bu akşam Nat'ı istemeye geliyorlar(orada isteme diye birşey olmadığını biliyorum ama ......)"
Joseph"Senin halam ve kuzinimin aşk hayatı ile derdin ne?"
Harley"Siz sevgili olsanıza!"
Joseph"Al bak kendine benzettin bu da bize taktı."
Harley" Demek ben bu oldum Joey."
Joseph"Yok knk öyle değil."
Harley"Peki. Ha bu arada Joseph kardeşin aradı ."
Joseph"O benim kardeşim değil!"
Harley"Loki'ye aşık olmuş olabilir ama ben de Joker'e aşıktım. Hem benim kardeşim de gelicek. "
Joseph"Alice'i severim fakat Misaki benim kardeşim değil."

Arkadaşlar bu Misaki Joseph'ın baba aynı anne farklı kardeşi Joseph ona küstü çünkü Misaki Loki'ye aşık oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar bu Misaki Joseph'ın baba aynı anne farklı kardeşi Joseph ona küstü çünkü Misaki Loki'ye aşık oldu. Bu arada Alice blewtmyz Misaki ise misakimorou

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin