11

419 36 27
                                    

Wanda" Pietro!!!!!!"
Natasha ve Bucky hemen Grace'e dönüp "Burada bekle!" Dediler. Aşağı indiler .Tony 'de aşağıdadır. Ve karşılarında bir Pietro gördüler. Pietro ve Wanda sarılmıştı. Pietro gayet aynı idi. Natasha ve Tony şoktaydı. Bucky ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu bu çocuk kimdi?  Natasha'ya baktı. Natasha olayları açıkladı. Bucky ve Pietro tanıştı. O sırada olayları merak eden Grace aşağı indi.
Grace" Anne ne oluyor?"
Pietro Grace'i görünce vurulmuşa döndü . Bu kız çok güzeldi. Grace soran gözlerle annesine bakıyordu.
Natasha" Wanda'nın ikiz kardeşi ... Pietro,"
Grace" Memnun oldum."
Dedi ve elini uzattı. Pietro hayranlıkla Grace'e bakıyordu. Grace'in eli bir dakikadır havadaydı. Bucky Pietro'nun kızına bakışlarından rahatsız oldu.( Nur topu gibi bir imkansız aşkımız oldu haydi hayırlısı.) Ve öksürdü. Pietro kendine geldi ve Grace'in elini sıktı. 5 dakika öyle kaldı.
Grace"Elimi geri alabilir miyim?"
Pietro" Ta-tabiki."
Tony"Sen biraz yavaş mı el sıkıştın."
Pietro" biraz yorgunum ondandır. Yoksa geldiğimi görmedin mı canım."
Tony " Gördüm kapıdan girdin ya."
Natasha" Tony çocukla uğraşma."
Wanda" Pietro sen nasıl ..."
Pietro" Hiç ölmedim ki kardeşim."
Wanda" Ne oldu?"
Pietro" ultron hâlâ burada ."
Grace" O kim? Şu şehir uçuran manyak robot mu?"
Natasha" Evet."
Grace"Hani seni kaçıran robot."
Bucky"Ney ney ney?"(kıskanç Bucky)
Natasha" Sen beni robottan mı kıskanıyorsun."
Bucky" Ya ne alakası var."
Bu arada kapı çaldı. Peter gelmişti. Grace arkadaşını görünce hemen boynuna atladı. Bunu gören Pietro'nun içini bir kıskançlık kapladı. Bu çocuk nasıl olur da ona sarılırdı. Pietro onların kardeş gibi olduğunu bilmiyordu.

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin