Pietro geleli 1 hafta olmuştu. O bir haftada Pietro, Grace'e resmen aşık olmuştu. Bucky de bunu fark etmiş olacak ki Pietro'nun Grace'e yaklaşmasını engelliyordu. Ama pek fazla da engelleyemiyordu. Çünkü aklında birşey vardı. Natasha'ya sorması gereken birşey... Grace için de bu aralar çok stresli idi . Çünkü sınav haftası başlamıştı. Wanda da o okula başlamıştı. Böylece Wanda ,Peter ve Grace ayrılmaz üçlü olmuştu. Natasha da bu aralar çok heyecanlı idi . Çünkü Bucky'nin ona birşey sormasını bekliyordu. Eğer yakında sormazsa çıldıracaktı. Çünkü sorması için bir sürü fırsatı olmuş fakat sormamıştı. Natasha'nın uğraştığı tek şey bu değildi. Tony'ye birini ayarlayacaktı. Fakat tüm arkadaşları evli veya sevgilisi vardı. Ve aklına birisi geldi. Bir oğlu vardı. Tony hobilere gıcıktı fakat bekardı. Bu iş olur diye düşündü. Natasha Tony ve onu beraber düşününce gülüyordu. Çok komik bir çift olurlar diye düşündü. Steve ve Sharon'da gayet iyilerdi ama sadece flört ediyorlardı. Sevgili bile değillerdi. Bu Sharon'nı çok rahatsız ediyordu ya bu işe bir isim konacaktı ya da bu iş bitecekti. Tony'nin İşe bu aralar canı çok sıkkındı . 2 gün önce bir mektup gelmiş ve Tony'yi alabora etmiştir. Hep dışarı çıkıyor akşam olmadan geri dönüyordu . Tony'nin içindeki sıkıntıyı kimse anlayamıyordu. Bu sıkıntıyı bir tek Natasha biliyordu. Birazdan herkese söyleyeceğini de biliyordu. Natasha herkesi topladı . Tony içeri 15 yaşındaki bir kız ile beraber girdi.
Tony"Arkadaşlar bu Sally."
Tony"Sally Stark ....Kızım. "Arkadaşlar bu Sally bakamayanlar için Jade Pettyjohn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.