30 (geri dönüşüme özel)

215 21 22
                                    

Patlamadan sonra 2 hafta geçmiştir. Ve Natasha komadadır. Diğerleri sadece yaralanmıştır. Natasha hariç herkes iyidir. Tabi Bucky hariç o yaşayan ölü gibidir. Nat'ın başından ayrılmıyordur. Tony ve Clint ise en yakın dostlarına bunu yapanı bulmak için uğraşıyordur. Ellerindeki tek şey ise bir mektuptur.  Mektupta tuhaf bir bilmece yazıyordur.
İntikam vakti geldi
Biri gitti kaldı dokuzu
İşim bittiği zaman
İnanın hissedeceksiniz
Peki sıradaki kim ????
Teyzesinin yasını tutmayı unutan belki...
Mektupta bunlar yazıyordu. Peki bu mektup neyi anlatıyordu. Neyin intikamıydı bu sıradaki kimdi. Ve Harley(hatırlatayım Harley yazarınız yani ben Hazal ben ben Hazal) yazar olmasına rağmen neden birşey bilmiyordu. (Yazar güçleri yok artık o artık normal bir karakter ama hâlâ ben.) Deadshot ile beraber hep dışarı çıkıyorlardı ve Joker onları kıskanıyordu. Ama uğraştığı tek şey o değildi . O da Nat'a bunu yapanları bulmak için bütün adamlarına görev vermişti. Joseph ise Pietro , Grace, Alice, Wanda,Sally,Sarah,Peter ve Misaki 'yi alıp daha güvenli bir yere götürmüştür. Onları koruma görevi ona aittir. Misaki hariç herkesi seviyordur. Zaten​ Misaki de ona bayılmıyordur. Grace kaldıkları yerdeki odasında ağlıyordur. Joseph yanına gelir.
Joseph" Ne oldu kuzen."
Grace"Ben annemi özledim."
Joseph"Ben de onu özledim. Sonuçta benim büyüyüp bir SHİELD ajanı olmamda payı var tabii yiğeni olduğumu bilmiyordu ama... "
Grace" Nasıl bu hâle geldiler? O ve Joker."
Joseph " Aslında hepsi ailelerinin suçu. Nat 10 yaşında iken aileleri daha güçlü olmak için reşit olur olmaz onu evlendirecekleri birini buluyorlar. Babam da (joker) onu kurtarmak için kaçırıyor iki kardeş Amerikada yakalanıyor ve babam asite annen de RedRoom'a. "
İki kuzen sohbete dalmışken içeri Misaki girer.
Misaki " Tanışmaya zaman olmamıştı. Ben Misaki ve sende Grace olmalısın."
Joseph"Nam-ı diğer Loki'nin eski sevgilisi."
Grace"Memnun oldum."
Joseph"Misaki..... Grace'i rahat bırak."
Misaki" O benim de kuzenim abi."
Joseph"Ben senin abin değilim."
X"Aman Tanrım. Joey biraz rahat ol."
Joseph"Merhaba Harley."
Misaki"Gotham'ın kraliçesi. Ve Üvey annemiz."
Joseph "Onu rahat bırak Misaki."
Misaki"Şimdi naaaptım."
Harley"Cidden şimdi ne yaptı benim gayet hoşuma gitti bu."
Misaki"Hem yalanda değil."
Merhabalar arkadaşlar sizi çok özlemişim yaaaa  neyse en yakın zamanda yb gelir byyyyy bu arada en çok seni özledim sayın teamwinterwidow

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin