2

1K 54 47
                                    

Natasha şu sıralar çok dalgındı . Arkadaşına yardım etmeye uğraşıyordu. Steve'i, Clint'i,Thor'u ve Bruce'u bulmaya çalışıyordu. Tuhaf... Artık Bruce diyince o kadar kırılmıyor, üzülmüyordu. Sanki ayrı olmaları en doğru şeymiş gibi geliyordu. Arkadaş kalmaları en mantıklı şeymiş, aralarında geçen herşey yanlışmış gibi geliyordu. Nedenini bilmiyordu ama kendi içinde en doğrusu buymuş gibi geliyordu. Haklıydı belkide. En doğrusu buydu. Belkide haksızdı. Bilmiyordu. Bütün bu olanlar dengesini altüst etmişti. Ama ondan daha çok etkilenen kişiler vardı. Steve ,Tony ,Bucky,Vision ,Wanda ... Sahi o ne yapıyordu. Onu en son gördüğünde  savaşıyorlardı.Wanda hâlâ küçük bir kızdı. Ama çok fazla sorumluluğu vardı. Güçlerini kontrol edemediğinde insanlar ölüyordu ki bu Wanda' nın en son istediği şeydi. Ya Steve bu savaş onuda bitirmişti. Arada kalmış ve bir seçim yapınca herşey dağılmıştı. Peki ya Bucky ,onu pek tanımıyordu ama bu işin onun içinde iyi olmadığını biliyordu. Natasha bunları düşünürken yanına Tony geldi. Çok telaşlı görünüyordu. Birazdan söyleyeceği şey Natasha'yı da telaşlandıracaktı.
T: Ross geldi.

Bucky yatakta debelenip duruyordu. O şey kafasından çıktığından beri ne olduğunu bilmediği bir şeyi hatırlamaya çalışıyordu. Elindeki tek ipucu ise bir isimdi.Natalia... Steve onun bir arkadaşının eski ismi olduğunu söylüyordu ama bu imkansızdı. Eğer onu unuttuysa onun Bucky'yi hatırlaması gerekmez miydi? Ya onun da hafızasını sildilerse diye düşündü. O zaman neden onun da kafasında o şeyden yok? Bucky bilmiyordu. Sadece öğrenmek istiyordu. Hatırlamak için uğraştığı bu kız kimdi? İsmini söyleyince kalbinin ısındığı , yüreğinin burkulduğu bu kız kimdi? Bucky hatırlasada hatırlamasada bu kızı bulmalıydı. Ve bu kızı bulmak için nereye gitmesi gerektiğini de biliyordu.

"Ross geldi derken!" Dedi Natasha. Tony birşey demeden Natasha'yı bir dolaba kapattı."Sakın ses çıkarma." Natasha başını salladı. Ross'dan korkmuyordu ama şu an arkadaşının ona ihtiyacı vardı. Tony Ross'un oyalamaya uğraşıyordu. Ross Tony'ye Natasha hakkında sorular soruyordu. Tony sadece onu bulamadığını söylüyordu. Ross sonunda dayanamadı ve "o zaman anlaşma gereğince buraya kendi adamlarımı yerleştirmemde sıkıntı yoktur." Dedi. Tony ilk önce hık mık etti fakat Ross kararlıydı. Böylece 1 hafta sonra Ross'un seçtiği adamlar oraya taşınacaklardır. Ross zafer kazanmışcasına gülerek oradan ayrıldı. Ross gider gitmez Tony , Natasha'yı dolaptan çıkardı. Ve şöyle dedi"Yüzbaşı ile iletişime geç seni ve onları güvenli bir yere yerleştireceğiz.

Bucky , Steve'e bu isteğinden bahsettiğinden beri Steve endişeli idi. Arkadaşını bir daha kaybedemezdi. Ancak Bucky kararlıydı.Onu bu kararından kimse vazgeçiremezdi. Bu kız Bucky için bu kadar önemli ise bu kızı bulacaklardı. Steve bu sefer Bucky'yi kaybetmeyecekti. Hem arkadaşı için bu kadar önemli olan kızı tanımak iyi olabilirdi. Tanıdığını bilmediği bu kız belkide arkadaşı için doğru partnerdi. Ertesi gün T'Challa ona bir mesaj getirdi bu mesaj Natasha ve Tony'den gelmişti. Tony Natasha'nın tehlikede olduğunu onlar ve Natasha için gizli bir ev hazırladığını iki gün içinde oraya gelmelerini söylemişti. Natasha'da bunu onaylıyordu. Yani iki gün sonra Tony ve Bucky yüzleşecekti. Steve bunu Natasha'nın iyiliği için kabul etti. Ne de olsa Nat'da aynısını yapardı. Ama önce bir işi vardı. Bucky ile beraber Hydra'dan birini bulup onu sorgulamak.

Natasha eşyalarını topluyor ve bu duruma söyleniyordu. Şimdi arkadaşının yanında olmalıydı fakat şehir dışına başka bir evde arkadaşının babasını öldüren adamla ve Steve ile kalacaktı. Bucky'ye bir kini yoktu ama yinede Tony'e ihanet ediyormuş gibi hissediyordu. Ama bu onun isteği idi. Yani bir sıkıntı yoktu. Galiba... O sırada odaya Tony girdi.
"Hazırsın değil mı?"
"Evet."
"Güzel bir dostumu daha kaybedemem."
"Hiç kimseyi kaybetmedin Tony"
" Ben artık bundan o kadarda emin değilim."
"Ben eminim"
"Şu hâle bak. Yanımda sadece eski casus sekreterim kaldı."
" Bu da bir şeydir."
"Haydi sen hazırlan. Beni teselli etmene gerek yok sadece kız bul yeter."
"Nasıl istersen patron."

O sırada eski bir HYDRA ajanının evinde...
Bucky"Söyle o kız kim!"
X"Bilmiyorum HYDRA'DA o isimde bir kız yok!"
Bucky"Peki belge ?Belge yok mu benimle ilgili!"
X" Bunu sana söyleyeceğimi nereden çıkardın... asker"
Steve"Bucky gidelim artık"
Bucky"olmaz ! Daha cevaplarını almadım"
Steve"Natasha burada olsaydı cevaplarını hemen alırdın"
Bucky"Tamam anladım takımın harika ama şimdi bu adamın ağızından laf almalıyım."
X"Asla konuşmıycam."
2 saat sonra...
X"Tamam yeter anlatıcam."
Bucky"İyi. Başla."
X"Sen HYDRA'DAN önce Redroom'daydın. Amatör casuslara ders veriyordun."
Bucky"ee"
X"Tüm bildiğim bu."
Bucky"Na..Natalia kim peki?"
X"senin sevgilini unuttuğunu tahmin etmeliydim. Büyük aşk buraya kadarmış."
Bucky"Na..Nasıl?"
X"İnsan hiç çocuğunun annesini unuturmu."
Bunu duyan Bucky'nin  sesi çok kısık çıkmıştı.
Bucky"Ne?"

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin