5

688 43 37
                                    

Grace hâlâ şoktaydı. Bu soyadını daha önce gazetede görmüştü. James Buchanan Barnes  Wakanda kralını öldüren adam. Bu adam Grace'in akrabasımıydı şimdi. Grace dosyayı aldı ve yatağına gitti. Şimdi tüm sırlar açığa çıkacaktı. İlk sayfayı açtı burada Grace'in bebeklik resimleri vardı. Diğer sayfayı açtı. Orada da şöyle yazıyordu. "Dikkat bu bilgiler ReedRoom'a aittir. " Grace bir sayfa daha çevirdi. Ve işte karşısındaydı 17 yıldır merak ettiği yüz. Haklıydı saçlarını ondan almıştı. Aslında gözleri hariç neredeyse tüm özelliklerini ondan almıştı. Sonunda  annesinin adını öğrenmişti. Natasha Romanoff... Bir sayfa daha çevirdi. Annesinin bir bale geçmişi vardı. Bir sayfa daha çevirdi. Babası o adamdı. Gazetede gördüğü adam. James Buchanan Barnes... Sayfaları çevirdikçe çevirdi. Ama merakı dinmiyordu. Ailesinin onu terk etmediğini onların elinden zorla alındığını öğrendi. Sonra da hafızalarının silindiğini. Bu Grace'in​ içini ısıttı . Ailesi onu seviyordu. Ama bir sıkıntı vardı. Annesi de babası da tehlikeli katillerdi. Hemde RedRoom diye bir yerin en iyi iki katili. Bu Grace'in hayallerini yıkmıştı. Kızın dünyası başına yıkılmıştı. Ama hâlâ içinde bir umut vardı. İçindeki bir ses ailesini bulmasını söylüyordu. Ve bulacaktı da.

Tony ,Ross'un seçtiği kişinin Pepper olduğuna hâlâ inanamıyordu. Önce onu terk etmiş aramalarına cevap vermemiş şimdide ona ihanet etmişti. Onu baştan işe almayacaktım diye düşündü Tony. Şirketini aldıktan  sonra onu terk eden kadından ne bekleyebilirdi ki (ıron man 2'de yapıyor) Pepper haince gülerek konuşmaya başladı.
Pepper" Yeni sevgilin gelmeyecek mı?"
Tony "Kim?"
Pepper"Natalie pardon Natasha"(iron man 2'ye gönderme)
Tony" O benim dostum!"
Pepper"Vay be! Dost demek? Kız sana ihanet etti! Yardım etmedi mi Rogers'a!?"
Tony" İhanetten bahsedicek en son kişi sensin!"

Grace ailesini araştırıyordu. Babası 1900'lerde ikinci Dünya savaşı'nda savaşmıştı yıllarca buzda kaldığı için yaşlanmadan 2000'li yıllara kadar gelmiş Natasha ile tanışmış aşık olmuş Grace doğduğu günde hafızası silinerek bir canavara dönüştürülmüştü. Annesi ise RedRoom diye bir yerde zor şartlarda büyütülmüş Grace doğduktan sonra hafızası silinerek o da bir canavar olmuş fakat sonra yenilmezlere katılıp dünyayı bir kaç kere kurtarmıştı. Ailesi kötü insanlar değillerdi. Sadece kötü yerlere düşmüşlerdi. Ama şimdi ikisi de iyiydi o kötü yerlerden kurtulmuşlardı. Onlar birer kahramandı. Ama bir sorun vardı. İkisi de Grace'i hatırlamıyordu. Ama Grace onların hatırlaması için gerekli şeyi biliyordu.Sadece yardıma ihtiyacı vardı ve kimin yardım edeceğini biliyordu.
1 saat sonra...
Peter" Grace onlar olduğuna emin misin?"
Grace" Evet dosyamda yazıyor. Resimleri bile var. Lütfen yardım et. Sen beni Tony Stark'ın yanına götürebilirsin. O da annemin arkadaşı beni ona götürebilir."
Peter "Tamam seni oraya götürücem."

Bruce hazırlanıyordu kendisini fark ettirmeden Amerika'ya dönmeliydi. Ama hâlâ bilet almaya uğraşıyordu. En yakın uçuş 2 hafta sonra idi. Bu durum çok can sıkıcı idi. Nat'ın ona ihtiyacı vardı ama o iki hafta sonra onu görebilecekti. Bir de kendini affettirmesi lazımdı. Yakında yanında olucam dedi içinden ama bir yanı buna inanmıyordu .

Natasha ve Bucky tanışalı 2 hafta olmuştu. Ve şimdiden birbirlerine karşı birşeyler hissetmeye başlamışlardı çok iyi anlaşıyorlardı. Ama Natasha bazen ona hafif soğuk davranıyordu. Nede olsa arkadaşının babasını öldürmüştü. Onun dışında araları çok iyiydi hatta fazla iyi evdeki herkes bunu fark etmişti ama Natasha ve Bucky birbirlerinin duygularından bile emin değillerdi. Hatta Bucky bir ara Clint ve Natasha'yı sevgili sanmıştı. Sonradan kardeş gibi olduklarını görüp rahatlamıştı.  Evdeki tek olay bu değildi. Sam ve Bucky arasındaki küçük tartışmalar herkesi güldürüyordu. Wanda sonunda normale dönmüştü. Daha neşeli idi. Hem arada Bucky'e yardım ediyordu. Onun hafızasını geri getirebileceğini keşfetmişlerdi. Wanda bunu deneyip duruyor ama başarılı olamıyordu. Belki de yakında başaracaktı(ooooooo spoiler).

Grace ve Peter Tony'nin evine gittiler. Kapıyı Tony açtı.
Tony"Merhaba pijamalı çocuk bir sıkıntı mı var? Kim bu kız yoksa sevgilin mı?"
Diye dalga geçti.
Peter"Hayır bu arkadaşım  Grace..."
Grace" Natasha'nın kızıyım."
Tony"Ne?"

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin