Tony"Ne!?"
Grace" Bu doğru . Kanıtım da var."
Tony bir anda kendine gelir Pepper o evde casusluk yapıyordur ve eğer bu kızın söyledikleri doğru ise Natasha'yı yakalamaları daha kolay olabilirdi. Kalan tek dostunu...
Tony hemen dışarı çıktı.
Tony"Benimle gel. "
Grace"İçeride de konuşabiliriz."
Tony"Hayır konuşamayız içerde eğer doğru söylüyorsan annenin peşinde olan bir adamın casusu var yakalanmak mı istiyorsun?"
Grace " Ross... O olduğunu biliyorum. Anlaşmayı biliyorum. Annemin arkadaşı olduğunu biliyorum. Herşeyi biliyorum araştırdım. Ross'dan korkmuyorum."
Tony "Ama korkmalısın şimdi benimle gel. "
Grace ve Peter, Tony'nin peşinden giderler. Bir cafeye otururlar.
Tony"Anlat bakalım. Grace..."
Grace"İlk olarak annem Natasha Romanoff. Babam da James Buchanan Barnes..."
Tony"İmkansız."
Grace" Değil. Tam on dokuz yıl önce babam anneme RedRoom'da eğitim vermeye başlamış. Aşık olmuşlar . 2 yıl sonra da ben doğmuşum. Ben doğar doğmaz beni alıp yetimhaneye bırakmışlar. Ailemin de hafızasını silmişler."
Tony" Buna neden inanayım?'
Grace"Bu dosyam benimle ve ailem hakkındaki herşey yazıyor. "
Tony"Sana inanmamın bir tek yolu var."Natasha ve Wanda bahçede oturuyorlardı. Natasha'nın yaptığı değişik bir içeceği içiyorlardı.
Wanda"İçine ne koydum demiştin?"
Natasha" Rendelenmiş muz, kakao , fındık ve süt ."
Wanda " Nereden aklına geldi peki."
Natasha" Bilmem her zaman bir şeyleri süt ve kakao ile karıştırmayı severdim."
Wanda" Neden?"
Natasha"Bilmem. Her neyse Bucky'nin hatırlama durumu nasıl?"
Wanda "Onu önemsiyorsun."
Natasha"Evet o benim arkadaşım."
Wanda "Öyle değil. Diğer türlü."
Natasha" Hayır. "
Wanda "Sen kime yalan söylediğinin farkındasın değil mı?"
Natasha" İyi tamam bayan zihin okuyan manyak."
Wanda" Şimdi manyak oldum yani. Gerçekten ondan hoşlanıyorsun."
Natasha" Aaa sen iyice çöpçatan oldun. Ben sana aynısını yapsam hoşuna gider mı?"
Wanda" Kabul ettin işte."
Natasha" Sus da çalışmalar nasıl gidiyor onu anlat."
Wanda " Nasıl yapıcağımı buldum. Ama biraz uzun sürebilir. Önce zihninin derinliklerine inip o anıları bulucam sonra onları ona geri vericem."
Natasha" İyiymiş. "
Wanda " Bu arada bir iki tane anısını geri verdim bile. Sende oradasın."
Natasha" Ne?"
Wanda "Evet RedRoom'da sana eğitim veriyormuş."
Natasha" Bu kadar mı ?"
Wanda" Daha fazlasını mı istiyordun? Merak etme çocuğunuz filan yok(şimdilik)"
Natasha" Ben niye hatırlamıyorum."
Wanda"Hafızanı silmiş olmalılar. Geri getirmemi ister misin?"
Natasha" İyi tamam sen bilirsin ."
Dedi gülerek . İki kız gülüşmeye başladılar. Sonra yanlarına Bucky geldi. Biraz tedirgin gibiydi. Natasha onu görünce gülmeyi kesti. Ama Wanda'nın kahkahası hızlandı. Bucky'nin zihninden geçenler bu akşam bir kutlama yapıcaz der gibiydi.
Bucky" Wanda Natasha ile yalnız konuşabilir miyim?"
Wanda" Peki"
Der ve oradan ayrılır ama zihinlerini okuyacaktır. Ne de olsa o hâlâ 17 yaşında küçük bir kızdı.
Bucky gergin bir şekilde söze girdi.
Bucky"Natasha ben... Biliyorsun bazı şeyleri hatırlamıyorum ve bunun eksikliğini hep hissediyorum sadece sen yanımdayken bu bölüm eksikliği hissetmiyorum. Senin yanında olmam en doğru şeymiş gibi geliyor. Ve ben bir haftadır düşünüyorum. Acaba acele mı ediyorum diye ama içimden bir ses geç bile kaldın diyor. Ben seni seviyorum. Ama duygularım karşılıksızsa bir dah...
Bucky'nin bu sözlerini Natasha'nın dudakları kesmişti. Önce şaşıran Bucky sonra karşılık vermeye başladı. 17 yıl sonra ilk öpüşmeleriydi bu ama sonra bir ses bunu böldü.
Wanda"HODOR!"(Game of thrones izleyenler anladı.)
Wanda uzaktaki bir sandalyeye oturmuş onları izliyordu öpüştüklerini görünce bu kadarını beklemeyen Wanda feels geçirerek sandalyeden düşmüştü. Bu sesi duyan ev halkı da Bucky ve Natasha'nın öpüştüğünü görmüştü.(Wanda fangirl oldu.)Tony elindeki belgeye baktı. Natasha'nın orada unuttuğu tarak ile Grace'e DNA testi yaptırmıştı. Sonuç hem Grace'i hemde Tony'yi strese sokmuştu. Ve sonunda Tony zarfı açtı.
Tony" Sen gerçekten Natasha'nın kızısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.