19

341 30 33
                                    

Sally'yi duyan Nat ve Bucky hayretle Tony'ye baktılar.
Natasha"Tony! Yürümediğin bir Thor kaldı."
Bucky" Bir de bana yürü istersen."
Tony"Benim bu sarışınlardan çektiğim nedir arkadaş . Pepper şirketimi, Yelena arkadaşımın kızını , Sharon ise Lunamı aldı."
Natasha"Tony şu an benim kızım kayıp ve senin dediğin şeye bak. Şimdi o koca poponu kaldır ve kızımı bul!"

Grace" Beni bulacaklar biliyorsun."
Yelena"Evet bulacaklar ama sen eski sen mi olacaksın."
Grace"Ne demek istiyorsun."
Yelena" Babanın kafasına o şeyi koyabildiysem senin kafana da koyabilirim. "
Grace"Sen bir canavarsın."
Yelena"Ben mı? Benim yükselmemi annen engelledi. Baban engelledi. Eğer beni sevseydi...."
Grace" Beni bulacaklar ve o zaman gerçekten canavar olacaklar ama sadece sana karşı. Pişman olacaksın ."
Yelena" O zaman görürüz onu."

Pietro Grace'in kaçırıldığını duyduğundan beri çok kötüdür. Onu kurtarmak için Stark'a yardım ediyor, Natasha'ya destek oluyordur. Ama Natasha'nın başka bir planı vardı.

Bucky"Natasha bunu yapmamalısın! O çok tehlikeli."
Natasha" Bana zarar vermez aynı zamanda kızıma da zarar vermez!"
Bucky"Başka bir yolu olmalı ."
Clint"Onu bu işe karıştırma. Nat bu çok tehlikeli."
Natasha" O benim abim . Bana asla zarar vermez.James  ... Tek çaremiz bu..."
Bucky" Pekala haydi çağıralım MR.J'yi

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin