Joker"Hah hah haaaaaaaa sen gerçekten de benim kardeşimsin."
Natasha"Kızgın ve endişeli bir kardeş."
Joker"Pekala adamlarımı araştırmaları için yolluyorum sonra kızını bulur ve kurtarırız."
Sally"Peki annem..."
Joker"Joker 'e yanlış yaptı. Bedelini ödeyecek. Hah hah haaaaaaaa."Grace çok korkuyordu. Babasının kafasındaki şeyin ne kadar tehlikeli olduğunu ne kadar acı çektirebileceğini biliyordu. Bunu istemiyordu. Korkuyordu. Ya ailesi onu zamanında bulamazsa. Ya Yelena onlara birşey yaparsa. Ya onları Grace öldürürse .
Pietro artık dayanamıyordu. Grace'i bir an önce kurtarmak istiyordu. Ama ne yapabileceğini bilmiyordu. Bilen birilerini tanıyordu.
Yelena bir süreliğine Grace'in yanından ayrıldı. Ama bir hata yapmıştı. Grace'in yanında bir telefon bırakmıştı. Grace'in elleri bağlı değildi. Hemen telefonu aldı ve yakın arkadaşına şifreli bir mesaj attı.
Peter titreyen telefonuna baktı bir mesaj gelmişti."Sakın gelmeyin. Bazı olaylar tekerrür edecek. Kimseyi öldürmek istemiyorum. Size zarar veremem ama 2 gün sonra bu elimde olmayacak.
Grace"
Peter"Bay Stark!"Yelena sabırsızlıkla defterin eline geçmesini bekliyordu. İki gün sonra gelecekti. Ama Natasha'dan intikam almak için neredeyse 20 yıl beklemişti. Daha fazla bekleyemezdi.
Bucky"Yelena kızıma da aynı şeyi yapacak. Onunda kafasına o şeyden koyacak."
Natasha"Planımız ne ?"
Joker"Adamlarım mesajın nereden geldiğini buldular ama her an yer değiştirebilir."
Natasha"Yani...."
Bucky"Hemen yola çıkalım."
Joker"Kimler geliyor."
Natasha"Ben."
Bucky"Ben"
Peter ve Sally"Ben."
Tony "Hayır ikiniz burada kalıyorsunuz."
Pietro" Ben de geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.