Bucky"Nerede o?"
X"Kim?"
Bucky"Natalia"
X"Öyle birisi yok"
Bucky"Ne? Pe...peki çocuğum."
X"Bilmiyorum neyim ben nöbetçi mı!?"
Steve" Bucky iyi misin?"
Bucky şoktaydı hafızasından silinen şeyin bu olması onu yıkmıştı. Elinden birşey gelmiyordu. Bunları hatırlaması lazımdı.Natasha sonunda eşyalarını toplayıp eve taşınmıştı. Ev iki katlı idi alt kat salonlar mutfak ve banyodan oluşuyordu. İkinci katta ise 3 tane yatak odası ve bir banyodanoluşuyordu. Evin kocaman bir arka bahçesi vardı. Bahçe dopdoluydu. Sanırım buradan da çıkamıycam diye düşündü.
Bucky ise çok kızgındı. O adam ona oyun oynamıştı. Aklına geldikçe çıldırıyordu.
Flashback
X"İnandın mı şimdi , geçmişine bu kadar ihtiyacın olduğunu bilmiyordum asker. Sana asla birşey söylemeyeceğim. HAİL HYDRA!"
Flashback son
Adam onunla dalga geçmişti. Artık Bucky'nin olanları hatırlamaktan başka çaresi yoktu. Ama önce Steve ve diğerleri ile eve yerleşmeliydi. Evde Natasha da olucaktı. Bucky'nin onun boğazını sıktığı için özür dilemesi gerekiyordu. Sonuçta Natasha onlara yardım etmişti. Onu düşününce nedense tebessüm etti. Daha tanımadığını birini düşününce gülümsüyordu. İyice sinirleri bozulmuştu. Daha doğru düzgün görmemişti onu. Sadece dövüşmüştü onunla. Bu kadar başka ne yapmışlardı ki. Neden onu düşününce gülümsüyordu neden bu kadar tanıdık geliyordu ismi. Neden onu tekrar görmek için sabırsızlanıyordu. Neden Natasha deyince unuttuğu şeyi hatırlamış gibi hissediyordu.Natasha evde yalnız başına otururken bir anda kapı çaldı. Gelenler SCOTT(antman),Sam(Falcon),Sharon ve Wanda idi . Wanda Nat'ı görür görmez ona sarıldı. Natasha ilk başta şaşırdı. Wanda ile hiç bir zaman çok yakın olmamışlardı. Ama severlerdi birbirlerini hiç olmazsa bir sempati vardı aralarında. Natasha da Wanda'ya sarıldı. Ne zor şeyler yaşamıştı Wanda. Önce ailesi sonra kardeşi ölmüştü. Güçlerini kontrol edemediğinde olan patlama psikolojisini yerle bir etmişti. En son da tutunduğu dal olan yenilmezler dağılmıştı. Wanda gerçekten yorulmuştu. Scott ve Sam ile de selamlaştı. Scott Natasha'dan biraz çekiniyordu malum kavgalarında Nat onu bir güzel benzetmişti. Sharon ise kıskanç bakışlarla Natasha ve Wanda'yı süzdü. İkisinide sevmiyordu. Sharon iyi bir kızdı fakat Steve'in kız arkadaşları olması onu bayağı kıskandırıyordu. Natasha ve Wanda'nın ona karşı kötü hisleri yoktu. Aksine sempati duyuyorlardı.
Natasha onlara evi gezdirdi. Kızlar bir odada ,Steve ve Scott bir odada ve diğer odada da Bucky ve Sam kalacaktı (zaaaaaa civil war'ı izleyenler anladı .) Bir kaç saat sonra kapı çaldı. Gelenler Bucky ve Steve idi. Steve herkese tek tek sarıldı. Bucky de tek tek selamlaştı. Ama Natasha'yı görünce birkaç saniye durdu. Sanki aradığı bir şeyi bulmuş gibiydi. Bu kızda tanıdık şeyler vardı. Bucky'ye iyi gelen birşey. Kalbinin yerinden çıkacak kadar hızlı atmasını sağlayan birşey. Natasha'da ondan farklı değildi. Bucky'de ona tanıdık gelen birşey vardı. Geçmişinden birşey. Bucky'nin durduğu bu birkaç saniye onlara 1 asır gibi gelmişti. Bucky bir anda Natasha'ya sarılmak istedi ama el sıkışma ile yetindi. İkiside daha önce tanışmış gibiydi. İkiside birbirlerini hatırlamaya çalışıyor gibiydi. İkiside sanki yıllar sonra kavuşmuş gibi hissediyordu. Bunun doğru olduğunu bilmeden.Tony , Ross'un seçtiği adamı bekliyordu . Ross kimi seçmişti. Kimi gönderecekti. Ve Ross içeri girdi. Tony yüzündeki ukala ifadeyi korudu. Arkadaşını koruması gerekiyordu. Kalan tek arkadaşını...
Ross"Bay Stark tanıştırayım.Bayan Pots"
Tony"Pepper?!"
Pepper" Tony "Bruce Nijerya'da bir iş bulmuştu. Stressiz bir hayatı vardı ama Natasha aklından çıkmıyordu. Aklına her zaman onu gördüğü son an geliyordu. Ama burada kalmalıydı. Herkesin iyiliği için bu gerekliydi. Bunları düşünürken televizyonda haberleri açmıştı. Ve duyduğu şeyleri şok oldu. "Sayın seyirciler yüzbaşı Rogers ve Bay Stark arasındaki kavganın üzerinden tam bir yıl geçti. James Buchanan Barnes ,Steve Rogers ,Sam Wilson, Wanda Maximoff ve Natasha Romanoff hâlâ aranıyor."
Bruce o an karar verdi. Eğer bu haber doğru ise bu kaçak hayatı bırakıp geri dönmeliydi ama nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.