Bruce ve Clint eve geldiler. Herkes bahçedeydi yenilmezler , Clint'in ailesi ve Peter... Sadece üç kişi mutfaktaydı Natasha, Bucky ve Grace. Grace onları birbirlerine düşürmeye bayılıyordu. Önce rekabet ediyor sonunda ise barışıp sarılıyorlardı. Şu anda kim daha iyi kek yapıcak yarışındaydılar. İkisi de yemek yapamıyordu. Ve bu Grace'i daha çok güldürüyordu. Çok tatlıydılar. Ama gözlerindeki hüzün Grace'i çok üzüyordu. Ama onlar haklıydı. Kızlarını büyütememişler bu da yetmezmiş gibi 17 yıl birbirlerinden ayrı kalmışlardı. Birbirlerini özlemelerine bile izin verilmemişti. Ama şimdi mutluydular. Bucky sonunda yumurta kırmayı başarmıştı. Ama Natasha sadece unu halledebilmişti. Bucky Natasha ile dalga geçmeye başladı. Natasha'da eline aldığı yumurtayı Bucky'nin kafasına geçirdi. Böylece yemek savaşı başladı. Bu arada Bruce ve Clint bahçeye çıkmıştı.
Yarım saat sonra...
Grace bahçeye çıktı. Clint'i görür görmez ona sarıldı. Bruce bu kızın Grace olduğundan emindi. Öncelikle saçları kızıldı. Davranışları Natasha'yı andırıyordu. Sadece gözleri maviydi. Grace ve Bruce el sıkıştılar. Sonra herkes sohbete devam etti. Bruce bu kızın kendi kızı olmasını çok isterdi ama 19 yıl gecikmişti. Biraz sonra Bucky geldi. Saçında biraz un kalmıştı. Tony soran gözlerle ona bakınca Bucky gözleri ile Grace'i gösterdi. Herkes Grace'in yine onları birbirlerine düşürdüğünü anladı. Oturdu. Bruce bu adamın kim olduğunu merak etti . Sonuçta o yokken bir sürü kişi yenilmezlere katılmıştı. Ama o birşey sormadan Grace sorusunu cevapladı.
Grace" Baba yemek savaşında yenildin mı yoksa?"
Bucky"Hayır berabere kaldık."
Steve Natasha gelince tanışmalarının zor olucağını düşündüğü için söze girdi.
Steve" Bu da Bruce Banner."
Bruce "Ve sen?"
Bucky " Ben James Buchanan Barnes, Natasha'nın hayatının aşkı, geri kalanlar sadece zaman kaybıdır." (Resimdeki o sahne)Grace babasının kıskançlığını komik buldu. Ayıp olmasın diye gülmeyecekti fakat kıskanç Bucky Wanda'ya da komik gelmişti. Wanda"Hodor!"
Deyip tekrar sandalyeden düştü. Bunu gören Grace de kendini tutamayıp gülmeye başladı. Gerçekten çok tuhaf bir durumdu. O sırada Natasha bahçeye çıktı bu manzara ona da tuhaf görünmüştü. Az kalsın sinir krizi geçirecekti. Çünkü yerdeki Wanda , gülme krizine girmiş bir Grace ve Bucky'e şoke olmuş bir şekilde bakan herkes. Bu çok tuhaftı. Bruce Natasha'yı gördü. Ama Natasha ona değil gülme krizine girmiş Grace'e bakıyordu. Sonunda Bucky de Natasha'yı fark etti. Yanına gitti ve
Bucky" As sen mı geldin GÜZELİM." Dedi. Sonra da Natasha'nın dudaklarına yapıştı. Natasha Bucky'nin bu halini çok iyi biliyordu.
Flashback
Bucky ve Natasha beraber dolaşıyorlardır. İlk randevularıdir. Sonra bir adam Natasha'ya laf atar. Bucky adama bakar ,derin bir nefes alır ve adamın yanına yaklaşır....
Sonrası malum.........
Flashback son
Natasha" Ovv kan çıkıcak."
Bunu duyan Grace'in kahkahası hızlandı. Wanda iyice yerlere yattı ve Tony de gülmeye başladı.
Bucky" Ne alakası var ben kıskanç bir adam mıyım?"
Natasha ve Grace"Evet"
Bucky" Siz beni hiç tanımamışsınız."
Natasha" 18 yıl önce cafeye gittiğimizde garsonu dövmedin mı sen?"
Bucky "Dövdüm ama adam ne yapmıştı."
Natasha" Siparişi getirmişti."
Herkes şoke olmuş bir şekilde Bucky'ye bakar. Bucky omuz silker. Tony işlerin kızışacağını anlar . Hemen birşeyler yapmalıdır. Yoksa işler çok karışacaktır.
Tony" Haydi artık yeni evimize gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.