7

619 39 42
                                    

1 ay sonra...
Bruce uçağa binmemişti herşeyi daha kötü hâle getireceğini düşünüyordu. Haklıydı da  çünkü Bucky ve Natasha arasındaki şey git gide ciddileşiyordu. Sadece 1 aydır çıkmalarına rağmen yıllardır beraberlermiş gibiydi. Bruce bunu bilmiyordu. O hâlâ Natasha'nın kendisini sevdiğine inanıyordu.
Natasha ve Bucky ise bir aydır ekibin dalgalarına maruz kalıyorlardı. Çünkü Wanda hodor diye bağırıp herkesi oraya toplamıştı herkes olayı görmüştü. Sonrasında olanlar ise daha komikti. Natasha korkup Bucky'i itmiş Bucky de yuvarlanarak çitlere toslamıştı. Natasha Tony'ye olanları anlatınca Tony gayet normal karşılamış sevindiğini bile söylemişti. Natasha buna çok şaşırmış Bucky ise rahatlamıştı. Tony , Grace'e kuleye yakın bir daire almış yıkanınca çıkan siyah saç boyasından vermişti. Madem Grace kalan tek dostunun kızıydı. Tony de onu korumalıydı. Daha Natasha'ya ondan bahsetmemişti. Wanda ikisinin hafızasını geri getirince Grace'i onların yanına götürecekti. Ama o zamana kadar Grace'i koruyacaktı. Bu sırrı Peter (doğal olarak) ve Wanda biliyordu. Çünkü Wanda Bucky'nin zihninden anıların hepsini almıştı yakında ona ve bir kısmında(hepsinde) Natasha olduğu için Natasha'ya anıları verecekti. Tony, Wanda ile bu konuyu konuşmuştu. Grace ve Wanda tanışmışlardı. Gayet iyi anlaşıyorlardı. Ross'un hiçbir şeyden haberi yoktu. Olmayacaktı da . Grace'in güvenliği için bu gerekliydi. Tony , Pepper'a yüz vermiyordu. Pepper ise Natasha'nın gelip yakalanması için dua ediyordu. O kızı hiç sevmemişti. Tony'nin her gün bir yere gitmesi de onu çileden çıkarıyordu. Tony her gün Grace'i görmeye gidiyordu. Ne de olsa yiğeni sayılırdı. Grace çok tatlı bir kızdı. Ve pek çok hareketi Natasha'yı andırıyordu. Tony neredeyse Bucky'yi affedecekti. Bu ay böyle geçmişti. Şimdi günümüzden bahsedelim.

Bucky ve Natasha bugün bayağı gergindi.Wanda onlara anıları geri verecekti. Bucky çok tedirgindi neler yaşadığını çok merak ediyordu. Ama korkuyordu da. Daha kötü şeyler yapmış olmaktan. Natasha'nın da anıların bir kısmında olduğunu biliyordu. Ya onun içinde önemli birini öldürdüyse. Buna dayanamazdı. Herşey olabilirdi ama bu olamazdı. Natasha ise anıların ona da verilmesini saçma buluyordu. Alt tarafı Bucky ona dövüş dersi vermişti o kadar. Ama içindeki kıskanç kadın öğrenmesi gerektiğini söylüyordu. Tabiki onu dinleyecekti. Böylece Wanda onlara hafızalarını  vermeye hazırlandı. Bir odaya geçtiler Wanda biraz tedirgindi. İlk defa bunu yapacaktı. Ve sonunda başladı.
Flashback
N"Bir bebeğimiz olucak."
Flashback son
Flashback
X"bebeği alın."
Flashback son
Flashback
Natasha"Ben Natalia"
Bucky"James"
Flashback son
İkiside herşeyi hatırlatmıştı. Tanışmalarını , aşık olmalarını,kızlarını...
Şimdi olayları diğerlerine anlatma vakti idi...

Tony'nin telefonu çalıyordu. Wanda aramıştı. Hafızalarını geri getirdiğini diğerlerine de herşeyi anlattıklarını anlattı. Tony hemen oraya gitti . Grace'in peşine adam yollamış Pepper'dan habersiz. Kapıyı çaldı ve içeri girer girmez Steve ve Bucky hariç herkese sarıldı. Bucky'nin de elini sıktı ama Steve'in yanına bile yaklaşmadı. Steve Tony'nin ona sarılmamasına çok üzülmüştü ama hak etmişti işte . Sadece Bucky'e o kadar kızgın olmamasını anlamıyordu. (Haha Stony feels geçirin) (tabisi de şaka ) (mı acaba) Natasha'nın durumu çok kötüydü kızına ne olduğunu bilmiyordu. Belkide öldürmüşlerdi onu. Ya da katil yapmışlardı . Bucky'e ondan farksızdı çok korkuyordu. Ama Tony'nin ağızından çıkan o cümle ikisi içinde umut ışığı olmuştu.
Tony"Haydi kızınıza gidelim sizi bekliyor."

Grace çok korkuyordu. Şu an bir adam ona silah çekmiş yanındada gülen bir Pepper vardı. Bu kadın psikopattı. Şimdi bu ikisi Grace'i öldürecekti. Genç kız ölmek istemiyordu. Çok korkuyordu daha ailesini bile tanıyamamıştı. Sonunda gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı.
Natasha"Grace!"
Odadaki manzarayı gören Tony,Bucky ve Natasha şok olmuşlardı. Ama bu şokları hemen geçti Tony Pepper'ı tuttu. Bucky adamı bacağından ve kolundan vurdu . Natasha da kızına koştu ona sarıldı. Şokta olan genç kızın ağızından tek bir kelime çıktı.
Grace" A-Anne"

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin