Sarışın kadın önündeki genç kıza bakıyordu. Kız nefret ettiği kadına o kadar çok benziyordu ki. O kızı bu yüzden öldürebilirdi. Ama şimdi değil onu kızıl kadının önünde öldürecekti. Yıllar önce Kızıl kadın SHİELD'da katıldığı zaman yapmıştı bu planı. Herşey tahmin ettiği gibi gelişmişti. Tony STARK 'tan olan kızını oraya sokmuştu. Kız olayları bilmiyordu. Annesinden bıktığı için gitmişti oraya. Kötü bir niyeti yoktu. Ama kadının niyeti kötüydü. Planının ilk aşaması tamamdı. Kızı kaçırmak.
Flashback
X(sarışın kadın)"Nat beni hatırladın mı?"
Natasha"Burada ne yapıyorsun!"
X"Hiiiiç sadece intikamımı almaya geldim."
Natasha"Ben sana ne yaptım! Neyin intikamı bu?!"
X" Onu benden çaldın!"
Natasha"Sen hâlâ orada mısın?"
X" Evet."
Natasha" Aa psikopat."
X"Kesin ona birşey yaptın. Yoksa beni severdi. Ben daha güzelim daha akıllıyım. Daha başarılıyım."
Tüm dünya ,yazar ve bunu okuyanlar X'e inanmayan gözlerle bakar.
Natasha"19 yıl oldu ve!"
X"18 yıl 8 ay 3 hafta 4 gün 9 saat."
Natasha" Manyak!"
X "Ayh! Yetti artık!"
X Natasha'yı bayıltır. Grace'i kaçırır.
Flashback sonBucky ve diğerleri kızları ve Luna'yı bulmaya çalışıyorlardır. Bu arada Bucky'nin telefonu çalar. Arayan Natasha'dır.
Bucky" Natasha neredesiniz hemen gelicez...."
Natasha"James..."
Bucky" Ne oldu ! Sen sadece ciddi durumlarda bana James dersin."
Natasha" O geldi. Grace'i aldı. Amacı ne bilmiyorum."
Bucky"Kim?"
Natasha" Yelena....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTERWİDOW
FanfictionCivil war'dan sonra winterwidow. Bazı şeyler çizgi romandan bazı şeyler filmlerden çoğu da benim kafamdan olucak.