10

488 43 61
                                    

Tony öyle dedikten sonra hep beraber hazırlanıp yola çıktılar. Natasha çıkmadan önce
Bruce"Natasha konuşabilir miyiz?"
Natasha" Tamam"
Bucky" Evet konuşalım." (Kıskanç Bucky)
Bunu duyan Wanda iyice çıldırır. Ve yere düşer. Tony şaşkınca Wanda'ya bakar. Bu kız iyice kafayı yemiştir.
Natasha"Bucky 5 dakikaya geliyorum."
Bucky" Ama..."
Natasha" James!"
Bucky"Peki."
Bucky gitti ama Natasha'yı garsondan bile kıskanan adam eski flörtünden neden kıskanmasın ki.
Natasha" Dinliyorum."
Bruce" Şey ben... Üzgünüm. Gitmemeliydim..."
Natasha"Sorun ​değil artık o kadar da sorun etmiyorum. Bir yıl önce bunun o kadar da doğru olmadığına karar vermiştim zaten."
Bruce" Ama..."
Natasha" Arkadaş kalmamız en iyisi."
Bruce" Tamam."
Natasha ve Bruce tam çıkacakken...
Natasha"Bucky artık çıkabilirsin!"
Bucky buz dolabından çıkar.
Bucky"Nasıl fark ettin ?"
Natasha"Meslek sırrı"
 
Yeni evlerine gittiler.  Bir apartmandı bu ev Tony kalan tüm evleri almıştı. Wanda, Natasha, Bucky, Grace ve Tony bir katta. Sam ,Scott ,Vision ve Bruce diğer katta , Sharon ve Steve en alt katta ve Clint ve ailesi de başka bir katta kalacaktı . Ross peşlerini bırakana kadar orada kalacaklardı.

Nat ile konuşmalarına rağmen Bruce hâlâ onu seviyordu. Ama çok geçti hafızası geri gelmiş bir kızı olmuş ve başka birine aşık olmuştu. Belki Bruce gitmeseydi böyle olmayacaktı. Ama gitmişti çok geçti.

Natasha ve Bucky odaya yerleşiyorlardı. Yeni evleri gayet güzeldi ama Tony biraz abartmıştı. Ev fazla lükstü. Bir anda odaya Grace girdi.
Grace" Bö!"
Natasha ve Bucky Grace'e tıp tıp baktı. Bir asker ve bir casusu böyle korkutamazdı. Kimse onları böyle korkutamazdı. Grace onların böyle bakmasına bayağı bozulmuştu. Tam birşey diyecekti ki Wanda'nın çığlığını duydu.
Wanda"Pietro!!!!"

WİNTERWİDOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin