5

378 85 15
                                    

Zăcând pe canapeaua din sufragerie, Yoongi doarme cu buzele intredeschise, vise dulci tragandu-l în mrejele unor amintiri euforice.

Taehyung îl analizeaza in liniște, ochii să-i căprui oprindu-se pe telefonul ce-l tine în mana. Înghite în sec și se aproprie încet, degetele sale lungi tragand lent telefonul din mâinile brunetului.

Expira usurat când reusi sa ia celularul din mâinile hyungului sau. Ii arunca o ultima privire pentru a se asigura ca inca doarme, apoi se întoarce la veșnicul sau scaun de langa fereastra.

Mainile ii tremura si ochii se plimba de la telefon la Yoongi pentru a se asigura ca nu se trezește pana ce își finalizează misiunea. Trage aer adânc în piept și deblochează telefonul, codul fiind mult prea simplu.

"Doamne, Holly, te ador." Murmura incet.

Deși neavând un plan bine tipărit, un singur lucru știe clar: trebuie să i-o plătească pentru toate lucrurile rele pe care i le-a spus și făcut. O notificare neașteptată îl face sa tresara speriat, aruncandu-i încă o privire brunetului, revine asupra telefonului pentru a vedea despre ce e vorba.


Notificare Twitter:

☆ Hobie ☆ a postat o fotografie: Va urez o zi minunata 😄

☆ Hobie ☆ a postat o fotografie: Va urez o zi minunata 😄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taehyung se incrunta confuz.

"Parca spunea ca nu-i pasa de el.." murmura incet. "Dar..hm..asta e o oportunitate bună."

Ranjeste si deschide un chat nou.

Chat: ☆ Hobie ☆

Deci de mult ma țin să-ți spun asta și abia azi mi-am adunat curajul necesar! 😍 Vreau sa știi ca te admir foarte mult și ai niște coregrafii uimitoare 😏 Sunt cel mai mare fan al tău, iti urez multa bafta în continuarea! 💜💜
14:33

Abținandu-si cu greu rasul, blondul șterge conversatia, istoricul aplicațiilor și pune telefonul la locul sau de parca nimic nu s-ar fi întâmplat.

"Hyung, hwaiting!" Șoptește incet afisand veșnicul sau zâmbet dreptunghiular.


------------------------------------------

:<

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now