37

321 70 7
                                    

Transpus într-o lume paralela lui, gândul ii este doar la străinul ce continua a-i da mesaje fără un motiv cunoscut. Ultima lor conversatia a fost ciudata și de neînțeles, iar de atunci nu a mai știut nimic de el. Au trecut trei zile în care a stat și a privit pierdut telefonul, obsedat de sunetul notificării ce uneori și-l imagina. Se considera nebun, îndrăgostit de fizicul unei persoane pe care nu a văzut-o niciodată în fata ochilor, pe deasupra ajungând sa devina și mai obsedat de el din pricina mesajelor ce continua a i le trimite zilnic. Ofteaza, răpus de o durere de cap, decide să-și deblocheze telefonul.

"Hyung, ai auzit ce am zis?" Întrerupt de amicul său, brunetul isi intoarce mecanic capul spre el.

"Desigur." Ii raspunde rapid, apoi zambeste usurat ca Taehyung isi continua istorisirea.

Deblocand telefonul, conversatia cu frumosul tânăr ii da un sentiment neplăcut. Yoongi e o persoana orgolioasa, iar dacă i-ar da mesaj întrebându-l de ce nu i-a mai trimis niciun semn de viata ar însemna că-și încalcă toate normele morale pe care le are. Deși regreta ca pana acum i s-a adresat doar urat, cu răspunsuri seci și reci, în momentul de fata nu poate apasa nici pe un emoticon, care probabil l-ar aduce pe el înapoi.

"Hyung, vorbești cu cineva?"

"Nu."

"Aștepți vreun mesaj?"

"Cam asa." Murmura pentru sine rotindu-si ochii negri către zambetul blondului.

"Oh, hyung, azi pot sa dorm la tine?"

"De ce?"

"Trebuie sa am neapărat un motiv?" Ridicându-și sprâncenele, brunetul îl refuza prin mimica capului. "Ce? De ce?"

"Taehyung, știi bine ca te primeam, dar astăzi vreau sa stau singur."

Plescaind, blondul isi intoarce privirea la prăjitură încă neatinsa. Conștient ca toate spusele sale nici nu au trecut pe lângă urechile brunetului, a decis să-l lase să-și rezolve singur neînțelegerile. Nu fiindcă nu i-ar pasa, însă știe ca dacă el simțea nevoia să-i zică, o făcea, iar dacă are sa insiste cu siguranță nu ar ieși nimic bun.

"Hyung. Te iubesc." Ii mărturisește zambind, cuvintele umplandu-i inima de căldura. Brunetul zambeste scurt, luând iubirea ce i-o împărtășește ca un simplu sentiment pe care-l ai pentru un membru al familiei tale, gândul fiindu-i doar la străinul ce i-a acaparat atat mintea cat și sufletul.

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now