79

404 48 37
                                    

Nu sunt bună la a descrie scene de dragoste, sorry :<
Imi cer scuze pentru greșeli 🙇

---------------------------------

Chat: ☆ Hobie ☆

Hyung, la cat ieși de la servici?
18:22

La 8, de ce?
18:24

Voiam sa știu, îmi e dor de tine 🤗
18:25

Si mie îmi e dor de tine. Ne auzim curând 😁
18:27

***

Coborand plictisit scările companiei, ochii ii rămân blocați pe persoana dinaintea sa, vederea iubitului sau la locul de munca alături de un buchet de trandafiri roșii cauzandu-i înroșirea obrajilor palizi. Hoseok se aproprie de brunet, mentinandu-si zambetul larg, ii înmânează buchetul de trandafiri. Yoongi il primește cu drag, răvășit încă de surpriza iubitului sau, ii zambeste timid și coboară ultima treapta ce-l mai despărțea de el.

Contopindu-si mana cu a sa, o pornesc incet către apartamentul satenului, Yoongi putând doar să-i arunce câteva priviri timide, roșeata din obraji parca accentuandu-se cu fiecare pas făcut. Hoseok însă, determinat de un curaj ciudat, îl oprește în loc și analizeaza pentru cateva secunde strada, apoi isi lipeste rapid buzele de ale iubitului sau. Brunetul, reacționând involuntar din cauza socului, îl împinge incet si isi duce mana la gura, arătând ca o tânără ce a avut primul sărut.

"Hyung, de ce te-ai emoționat asa?" Îl întreabă jucăuș în timp ce-si tine mainile pe umerii micuți a-i brunetului.

"M-ai luat prin surprindere. Și cu buchetul și cu sarutul." Ii raspunde incet, apoi isi trece lent limba peste buze. "Scuze, nu am vrut sa te împing."

"Hyung, azi am făcut trei luni de relație!" Îl anunta după câteva minute de tăcere, ochii celui mare mărindu-se brusc.

"Am uitat.." murmura vinovat, inima strangandu-i-se în piept.

"Mi-am dat seama." Hoseok chicoteste, deloc deranjat. "Ai avut mult de lucru în ultima vreme, e normal ca nu ți-a stat mintea la ziua de azi."

Cuprins de o vinovăție profunda, Yoongi tine buchetul strâns în mana dreapta, iar cu cealaltă ii apuca brațul iubitului sau și îl trage după el. Renunțând la întrebări la care oricum nu va primi răspuns, se lasă tras și împins în propriul apartament. Deși nu-i înțelege gesturile, la compactul corpului sau cu suprafața podelei, îl privește confuz pe brunet ce se descotoroseste de geaca de piele, apoi se aseaza cu grija în bratele sale.

"Hyung..?" Întrerupt de buzele iubitului sau, Hoseok rămâne nemișcat, inima facandu-i-se din ce în ce mai mica cu fiecare atingere a celui mai mare în vârstă. Desprinzandu-se în final de buzele lui, Yoongi isi lipeste fruntea de a tânărului și îl privește adânc în ochii, putând astfel sa citească cu ușurință confuzia lui.

"Hoseok, astăzi vreau sa o facem."

"Sa facem..ce?"

"Dragoste. Vreau sa facem dragoste." Pledează cel mare cu voce tare, determinând socul celui de sub el.

Apucandu-i brusc capul intre palmele sale mari, Hoseok isi lipeste cu rapiditate buzele de ale iubitului sau, formând astfel un sărut flamand si chinuitor, plin de sentimente și de dorințe ascunse. Mutându-se cu ușurință în dormitorul lui, avându-l pe brunet în bratele sale și cu buzele încă lipide de ale lui, se aseaza cu grija pe pat.

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now