39

280 63 17
                                    

"De ce nu îmi da mesaj?! Chiar și-a pus în cap sa ma facă sa cedeze?!"

Trântind ceașcă de cafea pe masa, brunetul își lasă capul pe spate, neobosindu-se măcar sa privească mizeria. Nu se poate înțelege deloc, sentimentele ce se lupta în el frustrandu-l și enervandu-l. Nu-și poate justifica acțiunile, totul se întâmplă pe moment și parca răbufnește când aude sunetul notificărilor ce anunță un mesaj din partea altei persoane și nu a lui.

"Eu nu mai vreau sa aud nimic!" Dându-și telefonul pe mut, se îndreaptă cu pași rapizi către dulapul de sus al mobilei de bucătărie și scoate o sticla de vin rânjind. "O sa beau pana adorm, iar ideea asta este deja bătută în cuie."

Fără a se folosi de un pahar, ia câteva guri din băutura de un rosu închis și revine pe veșnicul sau scaun. Privind în gol și, fără a conștientiza pericolul în care se baga, continua sa consume cu o pofta ciudata lichidul ce-i limpezește mintea și ii creează dependenta. Optând pentru o a doua sticla, procedura se repeta, ajungând sa rada și sa vorbească singur.

"Nu, asa zisule Hoseok, nu te voi lasă!" Râde și se întinde după telefonul negru. "Nu, nu."

Reușind sa deschidă conversatia, ranjeste mândru de rezistenta sa la băutură și-i tastează, cu o viteza ieșită din comun, fiecare gând ce i-a acaparat mintea pe parcursul celor patru zile.



I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now