"Cum adica nu sunt amuzant?" Sare șatenul supărat.
"Hyung, rasul tău e mai amuzant ca toate glumele pe care le-ai spus pana acum."
"Adică oamenii rad de mine și nu cu mine?"
"Da." Afisand veșnicul sau zâmbet dreptunghiular, blondul se agata cu mainile de brațul amicului sau.
Yoongi se incrunta ușor, fiind cat pe ce sa verse cafeaua. Taehyung a fost mereu extrem de atașat de el, iar acest lucru, deși l-a deranjat la început, acum i se pare normal ca tanarul sa stea lipit de el ca o îndrăgostită.
"Tae, ești în public și se uita oamenii ciudat, nu mai sta atat de lipit de Yoongi." Ii atrage Jimin atenția. Mereu a fost gelos pe faptul ca Taehyung poate sta atat de lipit de brunet și acesta sa nu zică nimic.
"Si ce-mi pasa mie?" Se incrunta ușor strângând mai tare brațul brunetului. "Doar eu și hyung contam acum!" Continua revenind la veșnicul sa zâmbet.
"Oh, știu o gluma!" Intervine Jin brusc.
"Ba nu." I-o taie brunetul privindu-l urat.
"Ce ba nu?"
"Nu știi nicio gluma."
"Oh, ba știu." Continua și mai hotărât.
Jimin nu poate decât sa rada de comportamentul copilăros al hyungului sau. Deși este cel mai mare, nu a putut niciodată sa fie serios sau măcar sa facă o gluma buna.
"Doi pereți vorbesc: Ne întâlnim la colt!"
Bătând din palme și lovind cu piciorul podeaua isi face auzisem rasul unic. Yoongi isi acopera incet fata cu palmele luând poziția de "nu-l cunosc pe acest ciudat". Taehyung și Jimin își acoperă gurile și chicotesc incet.
Telefonul vibrandu-i, bunetul isi muta atentia la ecranul acestuia și zambeste ușor în coltul gurii.
Chat: ☆ Hobie ☆
:') ești atât de dragut, nici nu zici ca ești hyung pentru mine.
16:4716:49
Nu-mi mai spune asta, e ciudat.
16:49De ce? :< Vreau și eu sa fiu apropriat de tine. :<
16:50Daca vrei sa te apropri de o persoana nu-i spui astfel de lucruri, e ciudat.
16:53Si în plus, de ce tocmai eu?
16:53De ce tu? Pentru ca..
16:54..?
16:54E un motiv personal 😙
16:55Esti vreun violator în serie?
16:56Ce? Nu, ce naiba 😲
16:56
Atunci de ce ai avea un motiv personal sa vorbești cu mine?
16:56:< HYUNG, AR TREBUI SA STAI CU PRIETENII TAI!
16:56Prefer sa vorbesc cu tine.
- mesaj șters-Ok.
16:57-----------------------------
:< va aștept părerile:< am nevoie de ele :<
YOU ARE READING
I Know You || y.seok
Fanfiction"Știam ca te cunosc de undeva." "Ce vrei sa spui?" "Prima oara când ți-am văzut fata. Mi-ai părut foarte familiar și de aceea am continuat să-ți analizez profilul." "Hyung.." "Am încercat sa ignor sentimentul de deja vú ce apărea de fiecare dat...