78

252 53 14
                                    

"Totul bine?" Îl întreabă încet observându-i gestul de a-și șterge palmele de materialul pantalonilor în mod constant, știind ca obișnuiește sa o facă doar în momente de stres.

"Da, doar puțin emoționat." Ii raspunde cel mic, ochii să-i oprindu-se pe paharul de suc încă neatins de pe masa.

"De ce? Doar nu vine nimeni sa te mănânce." Glumește mangaindu-i blând parul tânărului.

"Da..nu stiu de ce sunt asa.."

Întrerupti de clinchetul ce anunță intrarea sau ieșirea unei persoane, amândoi își îndreaptă rapid privirea spre usa cafenelei, zambind involuntar la vederea prietenilor lor. Taehyung se ridica rapid în picioare și le face cu mana, brunetul facandu-i semn satenului către acesta. Cu pași apăsați se aproprie de masa lor, stand cu bratele lipite și privirile aruncate undeva pe suprafața lucioasa a mesei din sticla.

"Hyung!" Spun cei doi de pe scaun la unison, cei mari putând doar sa le afișeze un scurt zâmbet și sa se aseze pe scaunele dinaintea lor.

Și ei se simt la fel de emoționați, motivul acestui sentiment prea bine cunoscut și totuși ce nu-și are locul în întâlnirea lor deranjandu-i. Dând vina pe întâlnirea dubla, lucru neexperimentat de niciunul dintre ei în momentul de fata, Taehyung spate tacerea.

"Yoongi Hyung, acesta este Jungkook." Brunetul isi indreapta incet privirea spre tânărul emoționat și îți afișează un zâmbet scurt.

"Incantat, Min Yoongi." Spune întinzându-i mana. Cel mai mic i-o apuca cu grija, ochii fugindu-i la zambetul blând al lui Hoseok.

Continund astfel sa înceapă diverse discuții, brunetul nu-și poate abține zambetul la vederea asemănării dintre iubitul sau și cel mai bun prieten. Plini de viata și întotdeauna cu zâmbetul pe buze, dornici de a discuta cat mai mult și de a-și face cat mai multe amintiri, se numește un norocos având persoane ce reușesc să-i coloreze viata monotona. Pe cealaltă parte, Hoseok nu poate să-și exprime sentimentele ce se lupta în el. E fericit, emoționat, ganditor și mândru. Se bucura pentru Jungkook, simtind încă de la prima întâlnire cu Taehyung ca el e persoana de care cel mic avea cu disperata nevoie, astfel mulțumindu-i din priviri pe care, probabil, Taehyung le-a înțeles.

Timpul scurgandu-se cu rapiditate pe lângă ei, părăsiți de soarele jucăuș ce le încălzea corpurile energice, își iau rămas bun sub privirea blajina a lunii și o iau pe cai diferite, promițându-si ca se vor mai întâlni.

Impletindu-si incet degetele cu ale iubitului sau, Hoseok ii zambeste larg, mulțumindu-i pentru dăruirea unei astfel de amintiri. Yoongi doar ii raspunde printr-o alta ridicare a colturilor buzelor subtiri, considerând tacerea cel mai bun răspuns.

***

Îmbrățișați de întunericul camerei celui mare, Jungkook isi lipeste lent buzele de ale iubitului sau, bucurandu-se de gustul ademenitor al celor doua bucăți de carne mentolate combinate cu cafeaua băută în urma cu câteva ore. Răpus de ispită, îi desface lent nasturii cămășii albastre, Taehyung putând doar să-l lase le cel mic sa-si imprime fiecare atingere tremurată  în sufletul sau, rămânând astfel încătușat cu amintiri dulci și înnebunitoare. Dependent de fiecare lucru ce tine de Jungkook, blondul isi lasa lent capul pe spate hotărât ca în aceasta seara de iunie să-i îndeplinească dorința celui mic de a-l lăsa să fie cel care ia inițiativă.

Nerabdator și emoționat, Jungkook își îndeamnă iubitul să-și intinda corpul pe suprafața moale a patului îmbrăcat în așternuturile ce au fost martore a primei lor nopți de dragoste. Poziționându-se deasupra lui, nu înainte de a se descotorosi de hainele incomode și de a-l lăsa pe cel mare doar într-o pereche de boxeri, incepe să-i sarute fiecare părticică a corpului și să-i aline fiecare mușcături cu limba  jucăușă și fierbinte, determinând astfel respirația întretăiata a blondului sa se accentueze.

Scăpând cu ușurință de singurul material ce le mai desparte corpurile înfierbântate, Jungkook ii apuca cu grija membrul erect în mana, ochii să-i analizându-l din toate unghiurile posibile. La vederea sa, Taehyung ranjeste, facandu-i semn sa continue folosindu-se de cuvinte dulci ce sunt ca un drog pentru brunetul de deasupra lui.

Cu reținere, fiind un lucru neexperimentat de el până-n momentul de fata, tânărul ii cuprinde cu grija capul erect intre buzele sale roșii și umede, mândru fiind de gemetele păcătoase ce-i părăsesc cavitatea bucala a iubitului sau. Cu mainile pe coapsele sale și cu buzele pe membrul sau, privirea inocenta i se risipește incet lăsând la iveala latura perversa de care da dovada în fiecare moment intim petrecut intre ei.

Revenind la buzele blondului, i le cuprinde ușor intre ale sale, lasand astfel un sărut disperat sa le unească corpurile, gemete infundate animand incaperea luminata de luna ce-i privește cu un zâmbet fericit, mandra fiind de dragostea ce și-o exprima prin gesturi păcătos de dulci. Ajutat de lubrifiantul ținut veșnic în sertarul de la dulapul de langa pat, ii maseaza cu grija membrul blondului înainte de a și-l introduce incet.

Analizând în detaliu fiecare expresie, trecandu-si lent buricul degetelor peste pielea fierbinte a iubitului sau, Taehyung geme infundat simtind căldura celui mic ce-l cuprinde. Jungkook isi lasa ușor capul pe spate, sentimente răvășitoare accentuând golul din stomac și o dorința nebuna de mai mult fiind hrănită de căldura membrului celui mare ce se afla cu totul în el.

Ajutat de Taehyung, incepe cu mișcări lente și chinuitoare, ca mai apoi gemetele lor sa se contopescă cu respirațiile accelerate din pricina mișcărilor incontrolabile.

Continund să-și mărturisească iubirea nemăsurate ce și-o poarta, cu sufletele marcate de promisiuni ce vor rămâne neîncalcate, se saruta flamand și se privesc de parca ei ar fi singurii oameni rămași în viata.

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now