Revazandu-l pentru a patra oara săptămâna aceasta, brunetul nu-și poate abține zambetul ce i se lărgește cu fiecare pas făcut spre el. Zambind la rândul sau, blondul continua a se întreba cum a reușit o persoana pe care o cunoaste de câteva săptămâni să-i dea toate planurile peste cap, reușind în final să-i acapareze toată atenția ce înainte era destinata prea scumpului sau Yoongi.
"Am întârziat?"
"Esti o persoana prea punctuala, nu cred ca vei avea vreodată șanse sa întârzii." Chicoteste cel mare, ochii să-i analizând ținută îngrijită pe care noul sau prieten a decis sa o adopte. "Apropo, îmi place cum te-ai îmbrăcat."
"Mulțumesc. Intram?"
Aprobând ușor, Taehyung îl urmează pe frumosul brunet pana la una dintre mesele libere ale cafenelei pe care obișnuiesc sa o frecventeze. Analizând în detaliu meniul pe care-l tine cu grija în mâini, ochii ii fug din când în când pe chipul senin al noului sau prieten.
"Hyung, mâine o voi face."
"Ce anume?" Ridicându-și confunz o spranceana, cel mic îl privește zambind.
"Ii voi mărturisi." Clipind des, Taehyung isi musca incet obrazul pe interior.
"Iti țin pumnii. Sper sa iasă totul bine."
"Nu o sa fie un răspuns pozitiv, oricum."
"Esti sigur de asta?"
"Da. El deja place pe altcineva." Zambind scurt, ochii săi jucăuși se îndreaptă spre strada aglomerata scurtand cu privirea fiecare trecător. "Vreau doar sa scap de o povara."
Blondul ofteaza, lipindu-si lent pleoapele unele de altele, își ridica colturile gurii.
"Jungkook-ah, orice ar fi, eu îți sunt alături."
"Mulțumesc, hyung."
Fără a se privi unul pe altul, cei doi continua sa zambeasca, mintea lor călătorind pe meleaguri îndepărtate ce curând aveau sa se intersecteze.
---------------------------------
Ok deci nu am mai postat de o groaza de timp, nu am mai avut inspirație și practic am zis ca înnebunesc :<
Acest capitol l-am scris de ceva vreme, dar nu am știut sigur dacă să-l postez sa nu. În final am decis sa o fac, mai mult pentru a va cere părerea..
Credeți ca aceasta schimbare brusca a lui Taehyung de la Yoongi la Kookie este ciudata?
YOU ARE READING
I Know You || y.seok
Fanfiction"Știam ca te cunosc de undeva." "Ce vrei sa spui?" "Prima oara când ți-am văzut fata. Mi-ai părut foarte familiar și de aceea am continuat să-ți analizez profilul." "Hyung.." "Am încercat sa ignor sentimentul de deja vú ce apărea de fiecare dat...