56

269 54 24
                                    

Privindu-l cum se aproprie de el, Taehyung isi musca frustrat buzele, gândul ca întâlnirea micuțului a decurs bine îl înnebunește. Ar fi vrut de mult să-i mărturisească sentimentele ce i le poarta, însă nesiguranță l-a oprit de fiecare data. Jungkook însă este mai sigur ca niciodată, determinat sa scape de nopțile nedormite din pricina sentimentelor ce l-au încolțit cu orice ocazie,  ii cuprinde corpul înalt și suplu al blondului într-o îmbrățișare strânsă. Complet surprins de gestul celui mic, Taehyung se dezechilibrează, corpul sau ajungând sa se lovească dureros de asfaltul rece. Încă cu mainile in jurul sau, cu respirația întretăiata și ochii inlacrimati ii pronunta incet numele, blondul putând doar să-și aseze palmele mari pe spatele brunetului.

"Hyung! " Striga cel mic brusc. "In sfârșit am scăpat de o povara, in sfârșit am scăpat de sentimentul de vinovăție!"

"Kookie?" Doar atât poate sa spună acum, cu cat bratele firave ale tanarului îl strâng mai tare, cu atât simte ca inima are să-l părăsească în curând. 

"Hyung, știi.." Continua, de data aceasta cu un ton jos, încercând din răsputeri sa nu-și dezvăluie lacrimile ce continua a-i încețoșa privirea. "Știi..eu chiar te plac. Nu..de fapt, eu chiar te iubesc."

O liniște înfiorătoare se așterne incet peste ei, doar bataile inimilor celor doi îndrăgostiți putând sa se audă pe străduța pustie a micului parc din cartier. Jungkook înghite în sec, liniștea aducandu-i acel răspuns negativ de care își dorea din răsputeri sa se ferească. Decizand să-i ofere spațiul necesar, tânărul isi retrage incet mainile și își depărtează corpul de cel al blondului.

Lăsând bretonul să-i acopere ochii roșii, Taehyung ii privește picioarele brunetului ce se afla intre ale sale, sentimente haotice luptându-se în interiorul sau. Jungkook ofteaza, lasand lacrimile sa i se prelinga pe chipul copilăros, spune:

"Hyung, îmi pare rău.."

"Nu îți cere scuze, prostule.." murmura Taehyung înainte de a-și lipii brusc buzele de cele ale brunetului.

Mișcându-si lent cele doua bucăți de carne, gustul de vanilie ce-i completează inocenta micuțului sau îl aduce aproape în pragul nebuniei. Departandu-si incet gura de a lui, trage adânc aer în piept pentru a-si calma bataile alerte inimii, apoi revine din nou asupra brunetului. Răpus de sentimente necunoscute, gustul mentolat al blondului îl împiedică sa reacționeze.

"Si eu te iubesc." Ii raspunde în final, neputând să-și dezlipeasca buzele de ale celui mic.

---------------------

Hoseok brunet e viata 😍
Sper ca va plăcut capitolul :') va aștept părerile ^^

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now