66

253 51 22
                                    

Ajuns cu un sfert de ora mai devreme, blondul se aseaza la una dintre mesele de pe terasa cafenelei și își scoate telefonul verificând ultimele mesaje primite din partea iubitului sau prin care ii spune ca încă se pregătește. Surprins de întârzierea lui, decide să-l sune.

Micuțul meu 💜

'Jungkookie, unde ești?'

'Mm..hm..Hyung..vino repede la mine..hm..te rog!'

Surprins de incheierea brusca a apelului, Taehyung se uita bulversat în jur și își musca stresat buzele. Nu a putut înțelege prea bine cuvintele celui mic, însă știe sigur ca ceva i se întâmplă iar asta îl neliniștește al naibii de mult.

Drumul către apartamentul tânărului a fost scurt sau cel puțin asa i s-a părut blondului. Cu respirația întretăiata și picioarele ce abia mai pot să-i susțină greutatea, suna la usa și bate în nenumărate rânduri. După scurt timp vocea iubitului sau ii da permisiunea sa intre.

"Stai..El mi-a zis ca pot intra?" Privind confunz usa, blondul apasa incet pe clanta și pătrunde în apartament.

Surprins de liniștea și întunericul în care este învăluită casa celui mic, Taehyung închide cu grija usa în urma sa și se descalta.

"Jungkookie?" Ii striga numele în timp ce se aproprie de sufragerie.

Analizând în detaliu camera, își musca frustrat buzele și se îndreaptă cu pași apăsați către ferestre cu gândul de a îndepărta jaluzelele vișinii. Când sa atingă materialul mătăsos, corpul ii este înconjurat de doua mâini goale ce-i determina mărirea irișilor.

"Jungkookie? Oh, ce m-ai speriat!"

Cel mare își pune cu grija mainile pe ale satenului și i le dezlipește de corpul lui, putând astfel sa se întoarcă cu fata spre el. Surprins de ipostaza în care cel mic a decis sa se afișeze, Taehyung isi aseaza cu grija mana pe obrazul fin al tânărului și ii ridica capul pentru a-l putea privi.

"Micuțul meu Kookie, asa nerăbdător ești?"

Aprobând timid, Jungkook se ridica ușor pe vârfuri și își lipește rapid buzele de ale celui mare. Rânjind în timpul sărutului, mainile blondului coboara cu grija pe spatele gol al satenului pana la fesele lui pe care le maseaza prin materialul lenjeriei din pânză. Jungkook tresare, rupând astfel sarutul și lasandu-i cale libera celui mare să-i dezmierde gatul cu saruturi umede.

"Mm..Hyung.."

"Oh, Jungkook ce îmi faci!"

Ridicându-l rapid în brate, destinația lor este  dormitorul tânărului unde se vor bucura impreuna unul de celalalt și-și vor mărturisi în nenumărate moduri iubirea ce și-o poarta.

Asa sunt ei, renunțând la fraze prea des rostite, considerând gesturile mult mai importante decât cuvintele, se alinta cu atingeri tandre și înnebunitoare, în final ajungând să-și contopescă corpurile și sa își dovedească iubirea pura ce le unește sufletele inocente.

------------------
Un moment de respiro

livW325

I Know You || y.seokWhere stories live. Discover now