Săvârșind o întoarcere, corpul amortit trosnește la fiecare miscare, gemete infundate animand incaperea luminata doar de razele timide ale soarelui ce pătrund cu greu prin draperiile trase.
"Ce naiba.." bolboroseste, ochii deschizându-i-se cu greu.
Simtind lipsa hainelor, un gând negru ii întunecă mintea și-l face să-și întoarcă rapid capul în partea opusa lui, însă meningita îl împiedică să-și ducă acțiunea la bun sfârșit. Îngânând o înjurătură, renunta la gândul de a se ridica și se înfășoară înapoi în cearceafuri mototolite.
"Ce naiba s-a întâmplat aseară.."
Privind pierdut tavanul isi deschide usa către biblioteca propriei minți. Imaginându-se un explorator pasionat, se învârte alene printre rafturile ocupate de cărți pline de amintiri și regrete. Ajutându-se de o lanterna imaginara, se opreste brusc în dreptul ultimului raft, stratul subțire de praf facandu-l sa scoată un oftat sonor.
"Nimic, absolut nimic.."
Pipaind incet cu ajutorul degetelor lungi așternuturile mototolite ce-i acopera corpul slab, găsirea telefonului pare o misiune imposibila. Bolborosind, atenția ii este furata de către un bipait venit de sub perna. Zambind, își apuca cu grija telefonul în mana și îl deblochează.
Notificare Twitter:
☆ Hobie ☆ v-a trimis un mesaj:
"Buna dimineața, hyung!
Nu-i asa ca e o zi minunata?
Haha, azi cred ca ies la alergat!
Haha
Hahaha
Hahaha Haha
Ha
Hahaha
Asa amuzant
Ahaha
Hehe
Si tot asa
Scuze de spam, dar sunt bucuros ca e o zi minunata!
Fi atent doar la aceste mesaje!
Da!
Haha
Haha
Hahaha
Hahaha
Hahaha!"Zambind ușor, brunetul deschide nerăbdător conversatia cu frumosul străin și tastează rapid.
"Wow, cineva a revenit la viata." Strambandu-se, șterge mesajul înainte de a-l trimite. "Nu, trebuie sa renunț la acest comportament!" Își spune ridicându-se cu grija în capul oaselor. "Dar nici nu pot să-mi schimb brusc comportamentul...Uh, ce frustrant!"
Chat: ☆ Hobie ☆
Buna și ție.
14:34Hyung! Mi-a fost asa dor de tine! Ahaha
14:34Ahaha!
14:34Ahaha!
14:34Sigur.. Și ce e cu spamul asta asa de dimineață?
14:35Ce spam ahaha niMENI NU FACE SPAM ahaha
14:35...ok?
14:35ȘI HYYYUNG
14:35Imi pare rau ca am lipsit..am fost plecat pana în orașul natal, mi-a murit o vecina și mama m-a obligat sa vin ㅠㅠ
14:36Nu ai de ce sa îți ceri scuze. Adică, ma gândeam ca ai un motiv bun pentru care ai lipsit..
14:36;-; mi-ai simțit lipsa?
14:36Si zici ca ieși la alergat? Ce fain.
14:37Da, nu-i asa?
14:37Haha..
14:37....Hyung..?
14:38Ne auzim mai încolo, pa
14:38:< ai grija de tine...
14:38..si tu..
14:42😶 da, voi avea 😶
14:52
YOU ARE READING
I Know You || y.seok
Fanfiction"Știam ca te cunosc de undeva." "Ce vrei sa spui?" "Prima oara când ți-am văzut fata. Mi-ai părut foarte familiar și de aceea am continuat să-ți analizez profilul." "Hyung.." "Am încercat sa ignor sentimentul de deja vú ce apărea de fiecare dat...