Притаих дъх в очакване, господи, мечтите ми се сбъднаха. Сърцето ми заби лудо, просто сякаш досега не е било изобщо. Той се наведе още малко и ми се усмихна. Една секунда тишина, след което духна малко дим в лицето ми. Той се засмя, аз се закашлях силно и махнах пред лицето си с ръка. Само, че той не се беше отдръпнал и едва го тупнах по тила, махайки бързо. Той се засмя още повече, а на мен ми стана толкова неловко:
- Така ти трябва!- намръщено му промълморих аз, с дрезгав глас.
- Е, не бъди толкова лоша. Само малко дим...- продължи да се смее той весело. Толкова беше сладък, че ако не бях толкова страхлива, щях сама да го целуна.- Ти така ме удари...
- Заболя ли те!- притеснено започнах аз и несъзнателно го хванах за ръката.
- И още как!- засмя се той и аз най-после се усетих, че той се е шегувал.
Отново се смутих, за кои ли път тази вечер, но забравих да пусна ръката му.
- Няма да ти дам запалката си отново. Ти си много лоша.- намусено ме погледна той.
- Не съм лоша!- гузно отвърнах аз.
- Само малко. Такъв бой ми тегли, за един облак дим. Сигурен съм, че гаджето ти е непушач.
- Не аз...- ама той продължаваше да си говори.
-.... Не вярвам, че той пуши. Сигурно дори не пие...
- Няма такъв..- повиших малко тон аз.
Той понечи да продължи да си дрънка, но явно чу думите ми и се засмя. Отново се обърна към мен и ме погледна. Ох, какви са тези погледи, защо постоянно ме поглежда и аз немога да разбира какво се опитва да каже. И тези прекрасни черни очи...
- Не го вярвам.- кратко отсече той.
- Няма такъв.- повторих аз ама толкова тихичко.
- Да не чакаш перфектния? Или си хвърлила око на някого, но той незнае...
- Не чакам перфектния.- едва отвърнах аз и отново наместих косата си.
- Срамежливка.- засмя се той и стана така неочаквано, че замалко да го питам къде отива.
Отново се обърна и ме погледна, тези големи черни очи, този приказен поглед, каращ те да потъваш и потъваш и потъваш, докато той те гледа и се усмихва. Ама той защо се усмихва? Той никога не ми се усмихва. Да не са ми потекли лигите?
YOU ARE READING
Пушенето не винаги вреди
RomanceКогато искаш да се доближиш до някого, намираш начин. Дори и да е чрез цигарите, пушенето не винаги вреди Чух, че някой много иска да го прочете... А аз нали съм добричка и изпълнителна....