- Чух, че вчера мисията е приключила тихо.- усмихна ми се Саске в обедната почивка.
- Не знаем, дали е била провал...
- Не мисля. Вероятно тя просто не е предприела нищо. Дебне...
- Или всичко й е било ясно от самото начало. Ако е предвидила действията на Итачи?
- Това не е важно. Целта е да й го показваме. Да й правим на пук, в рамките на нормалното.
- Или иначе казано, без да й даваме шанс да ни накаже.
- Това също..- засмя се Саске едва.
- Наруто разказа ли ти какво са правили?- смених темата с по-приятна.
- Ами, то не се е случило нищо съществено. Хина много бързала да си ходи.
- Защото...- спрях и също се усмихнах насреща му.
Напълно му е ясно, защо, просто се шегуваше. Отдавна не бяхме се хранили сами навън. Хината май се беше барикадирала на чина си, бореща се с чара на г-н Пеперудко.Ино все още не беше в настроение, въпреки всички наши думи. Със Саске ядяхме, движейки се в бавни кръгове около училището. Чувствах се толкова спокойна, въпреки всичко.
- Имам билети за филм довечера.- сети се изведнъж Саске.- Искаш ли да излезем?
- НА среща с най-горещото момче в света? Трябва ли да питаш?- засмях се аз веднага.
- Оу, най-горещото.- предизвикваше ме той с очи.- Госпожице Харуно, аз ви мислех за невинна, кротка и тиха.
- Жалко.- опитвах се и аз да му отвръщам шеговито.
- Аз ви мислех за друг човек, колко съм сгрешил в преценката си. Не бяхте ли ангелче?
- Кои мислиш, че ме развали?!- разширих очи бързо.
- Развали?- спря се той и ме издърпа.- Няма нищо развалено в теб, Сакура. Прекрасна си.
- Ти си, не аз.- изчервих се веднага, очите ми блестяха.
Обвила ръце около краста му, побързах да се сгуша в най-топлите прегръдки в галактиката. Топли, защото те за мен значат толкова много. Той целуна косата ми, а след това сложи брадичка на мен, подпирайки се. Усетих го как поставя глава върху моята, а след това се подсмихва. Нещо вътре в мен ми нашепваше да му се скарам. Изкарваше наяве всички мои комплекси за размер и височина. И все пак не исках да развалям идилията ни. Опитах се да не реагирам изобщо, но все пак тихичко изсумтях.
YOU ARE READING
Пушенето не винаги вреди
RomanceКогато искаш да се доближиш до някого, намираш начин. Дори и да е чрез цигарите, пушенето не винаги вреди Чух, че някой много иска да го прочете... А аз нали съм добричка и изпълнителна....