Pada suatu hari, Ian terjaga dari tidur. Dia rasa sesuatu merapati tubuhnya. Laith baring di sebelahnya. Tangan Laith melingkari dadanya hingga ke leher dan bahu. Jantungku berdegup kencang seperti jam berdetik. Senjata jantanku mula mengeras dan mencanak.
Gosh! I can't fight against the law of nature.
Dalam kesempatan ni, baru aku dapat menghayati betapa indahnya sekujur tubuh yang sedang baring di sebelah aku ni. Rambutnya yang lurus ikal mayang itu, lembut beralun mudah di tiup angin.
But I cannot resist that luscious body that even a priest cannot resist. Very broad shoulder with that meaty biceps. Those well-defined pecks and also nice tight six packs. He has perfectly well-defined abdominal V line that will make everyone drooling even straight guy.
I can't bear this feeling any longer, I must have him! Aku dah tak tahan!
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Eventhough you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Tangan Laith mura merayap ke seluruh tubuh badanku. Mencari-cari dan menjelajah ke setiap inci tubuh badanku. Aku terasa tangannya mula melewata senjata jantanku dan menuju lubang azimatku. Dia mula meramas-ramas dan perlahan-lahan menerjah lubang azimatku. Dia cuba untuk menembusi pertahanan lubang ku tapi akhirnya berjaya ditembusinya.
Aku tersedar dari lamunanku. Oh... Itu rupanya mimpi siang semata-mata. Alangkah indahnya kalau mimpi itu menjadi kenyataan. Dari jau aku nampak kelibat Laith melambai-lambai ke arahku.
Dia semakin menghampiriku, semakin mendekatiku. Lalu dia menarikku dalam dakapannya yang hangat. Bibirnya bertemu dengan bibirku. Kucupannya sangat mengghairahkan,
Aku menolaknya dengan perlahan. "Abang, ni public. We can't do this." aku bisikkan lembut padanya. Orang yang lalu lalang di situ asyik memerhatikan gelagat kami berdua. Tetiba seorang lelaki yang segak beruniform datang menghampiri kami. "Awak berdua di tahan kerana berkelakuan tak senonoh di khalayak ramai." Kami berdua saling berpandangan.
"Abang! You ni deluded sangat apehal! Mana ada orang sini. Lets continue." We continue kissing passionately.
Sedang kami asyik bercumbuan, tiba-tiba aku terlihat ada serangga yang keluar dari wajah Laith. Bukan itu sahaja. Terasa seperti ada serangga yang bergerak memasuki mulutku. Aku menolak Laith dengan kuat. Aku terkejut! Orang itu bukanlah Laith seperti yang aku sangka. He's not even a human! Wajahnya hodoh, pucat matanya kehitaman dengan darah mengalir dari mulutnya seakan binatang yang mempunyai taring dan berbau busuk!
P/s: this is not the real chapter. sorry sangat. i will post new chapter maybe besok or lusa.
story ni dibuat oleh me and my bf. so time klas boring2, karangla cite ni. hehe. jgn marah uols!
YOU ARE READING
Abang Aku
RandomBidang perubatan tidak menghalang Ian dan Laith untuk menjadi rapat. Hubungan mereka semakin rapat dan kekalkah ia? Its gonna be romantic yet psychotic.