~13~

443 36 1
                                    


Umyvadlo začalo praskat.
Jo, na povrchu byl on, byť jsem to byl pořád vizuálně já, ale... Nebyl jsem tím, koho znala, než usnula.
Sváděl jsem boj, pral se... Umyvadlo puklo a z pokoje se ozvalo šramocení.

„Chudinka... Zemře v bolestech." Zatrylkoval mi v hlavě hlas.

„Harry?" „Lily?" Uvnitř jsem řval, ječel... Žadonil, aby utekla, aby nějak poznala, že jsem Sinister a ne Harry.
„Co se děje? Co jsi dělal?" Překvapeně vešla dál. Měl jsem pocit, že jsem uvězněn někde v zorném poli, díval se a měl dojem, že jsem jako maličká postava v oku Sinistera, která sleduje její osobu.
„Ježiši... Harry!" Vytřeštila oči na umyvadlo, když přišla blíž. Byla rozespalá, smysly měla zpomalené.
„Harry?" Posměšně Sinister zopakoval její poslední slovo a ona se podívala do odrazu zrcadla. Zmítal jsem se uvnitř Sinistera, žadonil, ať mě klidně zabije, ale ji nechá na pokoji a on se jen smál a chytil ji pod krkem.

„Zemřeš, nikdo ti nepomůže." Zaskučel jsem. Zranila jeho, ale i mě. Zíral jsem na malé nůžky, které bodla do mého stehna.
Plazila se po zemi dál ode mě, k mému překvapení nekřičela a já/on, jsme vytáhli nůžky. Z nohy mi tekla krev, díval jsem se a hrdě se usmíval.
Nechtěla se vzdát a já...

Zaskučení, co mi vyšlo z úst, ji rozhodilo. Moje tělo dopadlo k zemi, klečel jsem na čtyřech a...

„Ří-říkal jsem ti to! Věříš mi a já tě přitom o-ohrozil!" Svalil jsem se k zemi, potlačoval slzy a nevěděl, jak dlouho zvládnu mít nadvládu.
Zabít se, udělal bych líp, bylo by to lepší. Teď jsem šel po ní, kdo bude další? Moje rodina? Máma? Ségra? Někdo z kluků? Nebo jejich rodiny?

„Harry!" Přelezla ke mně. Na krku ji svítil rudý pruh od mých prstů a v očích měla slzy. „Harry..." Sklonila se a dala mi pusu.

„Musím odejít. Nechci ti ublížit!" „Pšt..." Šeptne, ošetří mi nohu a pomůže mi do postele. Bráním se, Sinister se znovu dostává na povrch a já vím, že ji zabiju.
„Vypij to." „Co je to?" „Pij." Z koupelny mi přinesla skleničku s vodou. Myslím, že na dně se něco rozpouštělo, ale... Vyexoval jsem skleničku, díval se do její tváře, cítil jak mě hladí a oči se mi začaly klížit.
Matně si vybavím, že jsem se skácel po zádech do postele a pak je jen tma. 

*******************************************

Na__Ny - Děkuju :o) Určitě ho dopíšu, jako všechno co u mě na profilu je. Je to napsaný i v info boxíku O mně... Takže se nemusíš bát, že bych něco dopsala, jen něco bude holt trvat :o)
Děkuju :o)


SinisterKde žijí příběhy. Začni objevovat