De volgende ochtend wordt ik vredig wakker met de zon dat op mijn gezicht valt. Sterke armen om me heen en mijn hoofd dat rustig op en neer gaat door de regelmatige ademhaling van mijn vriendje.Het duurt even vooraleer het besef komt dat ik naakt ben, helemaal naakt. En wanneer ik me herinner waarom, wordt ik in één klap weer volledig gelukkig.
Ik heb hem volledig toegelaten. Zowel mentaal als fysiek en ik ben er trots op. Want ik weet dat hij me niet zal verlaten, hij is het voor mij. We zullen samen nog veel dingen meemaken en alles komt goed. Ik weet het zeker, we hebben beide al voldoende levenservaring om te weten hoe we nu de rest van ons leven aan moeten pakken.
Ik breng mijn hand naar zijn gezicht en wrijf met mijn wijsvinger over zijn lippen. Zijn lippen dat me overal aangeraakt hebben. Ik wrijf over zijn schattig neusje en ik wrijf over zijn kin wat overgaat in zijn kaaklijn. Zijn prachtige kaaklijn.
Al snel kijk ik terug naar zijn lippen. Ze liggen lichtjes van elkaar en als je je hand ervoor houdt voel je zijn warme adem.
Na een vijf minuten naar hem gekeken te hebben trillen zijn oogleden en openen ze zich. Dylan kijkt meteen in mijn ogen die hem aan het bestuderen waren en een glimlach neemt plaats op zijn gezicht.
'Goedemorgen schat.' Fluister ik en druk een kus op zijn lippen.
Hij humt iets dat op goedemorgen moet lijken en sluit zijn ogen terug waarna hij ze meteen terug opent. Ik geef hem nog een kus en knuffel me dichter tegen hem aan.
'Zo wil ik wil iedere morgen wakker worden.' Fluister ik en wrijf met mijn handen over zijn borstkas.
'We kunnen al beginnen met samen op vakantie te gaan.' Grijnst hij en legt zijn arm om mijn rug zodat ik niet van plaats kan veranderen.
'Verpest dit nu niet.' Kreun ik en verplaats mijn hand van zijn borstkas naar zijn mond zodat hij niet meer kan spreken.
Ik sluit mijn ogen opnieuw en geniet van het rustgevende gevoel. 'Morgen school.' Zucht ik zacht en wordt al misselijk van de gedachte. Het is echt een kut school.
'Hé, het komt wel goed.' Spreekt Dylan me moed in wanneer hij merkt dat ik er echt op tegen zie.
Ik open mijn ogen om meteen oog in oog te komen met Dylan zijn ogen dat bezorgd staan. 'Ik heb geen vriendin.' Zeg ik even zacht als de zin tevoren en blijf hem aankijken.
'Je hebt mij.' Mompelt hij en ik knik.
'Ja, maar jij hebt ook je eigen vrienden. En ik niet.' Zeg ik en Dylan zet zich wat rechter in bed.
Hij kijkt me nog steeds bezorgd aan. 'Ik dacht dat je het niet zo erg vond? Bovendien is het toch bijna gedaan.' Hij probeert positief te zijn maar ik kan er echt niets positiefs uithalen.
'Tuurlijk vind ik het wel erg. Wie wilt er nu geen vrienden hebben?' Ik rol mijn ogen terwijl ik de woorden uitspreek en zucht meteen daarna. 'Sorry, ik mag dit niet op jou afreageren.'
'Nog een paar maanden schatje.' Zegt hij en hiermee is het gesprek afgelopen.
Voor de rest van de dag blijven we luieren in bed en praten over niet serieuze dingen om de sfeer licht zo licht mogelijk te houden. Wat aardig goed lukt. We gaan alleen het bed uit om te gaan eten of om naar toilet te gaan, meer niet.
'Mag ik je iets persoonlijks vragen?' Vraagt hij dan rond een uur of vier. Ik knik en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd, ik vind het altijd zo schattig als hij zoiets doet.
Hij kijkt me lief aan. 'Hoe vaak heb je seks gehad met die Nick?' Vraagt hij en ik frons verbaasd. Langs ergens snap ik zijn interesse maar doet dat er echt toe?
'Één keer.' Antwoord ik verbaasd om zijn vraag. 'Hoezo?'
Hij glimlacht een beetje. 'Nou, deed het dan geen pijn. Want het toch al een tijdje geleden?' Vraagt hij en in haal mijn schouders op terwijl ik knik.
'Een beetje maar dat ging snel over.' Stel ik hem gerust en hij glimlacht duidelijk opgelucht.
'Schattig.' Fluister ik en kijk weer verder naar de televisie.
Hij kijkt me lachend aan. 'Deze discussie gaan we niet weer hebben he.' Lacht hij en ik haal mijn schouders op.
'Niet zolang jij toegeeft dat je schattig bent.' Grinnik ik en geef hem een kus op zijn lippen.
'Als ik elke keer een kus krijg wanneer ik dat zou zeggen dan wil ik het wel honderd keer zeggen.' Zegt hij zacht en geeft me weer een kus.
'Sinds wanneer zijn we zo klef?' Grinnik ik en trek terug van de zoen.
Niet dat ik het erg vind, ik geniet er net erg van. En ondanks dat we elkaar zoveel aanraken en zoveel kussen, blijft het elke keer opnieuw speciaal. Alsof het de eerste keer is. En ik hoop dat dit gevoel voor altijd zal blijven.
'Maakt me niet uit.' Zegt hij en haalt zijn schouders op. Ik knik instemmend en zet uiteindelijk de televisie af, we zijn toch niet aan het kijken.
Ik geef hem nog een laatste kus in zijn nek en sta dan op. Ik trek de t-shirt van Dylan wat naar beneden zodat het zeker over mijn achterste komt en verlaat dan de kamer zonder iets te zeggen.
Ik sla mezelf mentaal, hoe heb ik dit kunnen vergeten. Ik mag al van geluk spreken dat het nu pas is en nier gisterenavond, dat zou alles verpest hebben.
Snel doe ik de deur van het toilet op slot en doe wat ik moet doen om verdere vlekken te vermijden. Wat een hel om een meisje te zijn.
'Alles oké Laura?' Vraagt Dylan die inmiddels aan de andere kant van de deur staat en ik knik om dan tot de conclusie te komen dat hij dat niet kan zien en zeg ik dus luidop dat alles goed is.
'Wat is er aan de hand? Waarom ging je weg?' Vraagt hij en ik grinnik ongemakkelijk terwijl ik de deur open.
'Ik ben ongesteld.' Beken ik en hij fronst.
'Je bent niet chagrijnig?' Vraagt hij en fronst nog maar waardoor ik hem beledigd aankijk. 'Ik ben niet elke keer slechtgezind hoor.' Giechel ik en wandel mijn kamer terug binnen.
Snel trek ik een betere broek aan zodat alles op zijn plaats blijft zitten en kruip dan terug in bed. Gelukkig is er hier geen vlek.
'Moet ik je iets halen?' Vraagt hij en ik schud lachend mijn hoofd.
'Daarnet had ik niets nodig, dus nu ook niet.' Ik geef hem weer een kus, omdat het kan.
En dan verstoort de bel onze rust weer eens.
-
Als jullie voten schrijf ik sneller, win win situatie ;))
En hoe gaat het met jullie? Ook volgende week twee weken vakantie? :)
En AHH mijn concert van Shawn Mendes is twee dagen verlaat omdat op de dag dat Shawn normaal zou komen Trump dus naar België komt en ja Shawn komt dan dus twee dagen later.. maar zolang ik hem zie word ik blij :)
En woooow al 40 hoofdstukken ;)
JE LEEST
Love is a dangerous game
RomansaA C H T E R F L A P Laura en haar ex zijn slecht uit elkaar gegaan, door fouten die Nick gemaakt heeft. Door verschillende omstandigheden verhuist Laura en breekt ze contact met iedereen uit haar omgeving om een nieuw leven te starten. En bij een ni...