Koniecznie przeczytaj cały rozdział, gdyż zawiera on ważne informacje!
Książka niestety się skończyła, ale chciałabym podziękować kilku osobom oraz napisać kilka zdań od siebie.
W pierwszej kolejności chcę podziękować Shoday-senpai, za owocną pracę oraz motywację do dalszego pisania. Bez niej nie zaczęłabym pisać na wattpadzie i nadal byłabym tylko czytelnikiem.
Chcę też podziękować wiernym czytelnikom, którzy zawsze komentowali każdy rozdział, czyli Nikusmikus oraz Safira_StarDragon.
Dziękuję też wszystkim osobom dającym gwiazdki, a także tym, którzy czytali moją opowieść i nawet jeśli im się nie spodobała to dziękuję za poświęcenie czasu na zajrzenie tutaj.
Muszę też podziękować osobom, które pewnie nigdy tu nie zajrzą, ale których opowieści motywowały mnie do dalszego pisania.
Teraz czas na statystyki:
1.4k wyświetleń
206 votes
133 komentarze
Nie spodziewałam się tylu wejść na moją książkę. Jestem zadowolona z tego ile dzięki wam udało mi się osiągnąć.
Dziękuję wszystkim, którzy cały czas przy mnie byli. Dziękuję floowerxoxo za nocne rozmowy przez telefon podczas, których pisałam najlepsze rozdziały. Dziękuję Ikali10 i Aurorka za namówienie mnie na założenie konfy na fb dzięki, której się poznałyśmy oraz poznałam wiele innych osób na tych konfach, które potem założyłyśmy, i które dają mi tyle radości i śmiechu kiedy z wami pisze oraz z całą resztą (pozdrawiam pozostałe osoby z wattpadowej konfy), oraz dziękuję wielu autorom, których opowiadania długo pamiętałam, które dały mi tyle weny.
Przepraszam za tak liczne powtórzenia ale nie potrafię ubrać w słowa mojej wdzięczności do wszystkich tych osób.
A teraz czas na najważniejsze info
Uwaga, uwaga...
To co zaraz przeczytacie jest bardzo ważne...
A więc... Jesteście gotowi?
DAM DAM DAM!
POJAWI SIĘ DRUGA CZĘŚĆ! DOGADAŁAM SIĘ Z SENSEI I ZDECYDOWAŁYŚMY SIĘ JĄ NAPISAĆ! Kiedy tylko pojawi się pierwszy rozdział napiszę tutaj tytuł drugiej części abyście mogli łatwo ją znaleźć. A więc mogę to napisać...
Do następnego!
CZYTASZ
Death's Head Causus || fairy tail
FanfictionNatsu w końcu zdecydował się aby wyznać Lucy swoje uczucia. Ale co się stanie jeśli Natsu zostanie porwany? Piszę tą opowieść razem z Shoday-senpai dzięki której by nie powstała. Okładkę wykonała Shoday-senpai.