The struggle for power (Yoseob, Onew +18) Chapter 1

8 0 0
                                    


~23 évvel ezelőtt ~


~Az Ördög Kongresszus

-Kell találnunk valamit vagy valakit, hogy ezt az erőt elrejtsük a föntiek elől.-Mondta Lucifer
-Van egy ötletem - kiáltott fel a fő bizalmas Xilka - Rejtsük el a földön egy halandó testébe ott soha nem fogják keresni.Ismerek egy Mágust aki Úgy eltudja rejteni az erőt hogy még az sem tudja hogy benne van.
-Hmm..Rendben akkor keressünk egy halandót egy újszülöttet aki nem ismeri még sem a jót sem a rosszat. Yoseob a te feladatod lesz elrejteni és elvinni a mágust a csecsemőhöz.
Ő csak bólintott. Tudta hogy ezt a munkát nem szúrhatja el hiszen. Így is sok van már a Listáján ami azt jelentette ha nem csinál valamit helyesen akkor a lélektelen útvesztőben találja magát.Átteleportált a kórház alagsorába ott ahol még véletlen sem látják meg. Mellette egy csinos középkorú nő fenékig érő tűzvörös hullámos haj, tűzvörös ajkak hosszú vörös körmök és eléggé kihívó ruhában sétált fel a szülészetre, ahol éppen megszületett az a kislány aki majd ezt a nehéz sorsot kapja majd öntudatlanul. Mivel Démonok illetve Mágusok voltak így nem láthatták őket mikor egy pillanatra magára hagyták a elkezdődött a szertartás .
-MyungHee - suttogta a nevét a mágus majd egy sötét villanással a testébe zárta az erőt. És eltűntek.


~Angyal Kongresszus
-Onew kérlek rejtsd el a föld jövőjének a kulcsát Lucifer elől - mondta Isten a legelső angyalának. -Egy csecsemő megfelelő ennek a célnak még romlatlan a szíve tele szeretettel.Épp most született MyungHee a neve gyönyörű kislány - mondta Onew szemében őszinte érdeklődés.-Rendben fiam a te döntésed de az erő kisugárzását egy erős imával mindenképp rejtsd el nehogy rossz kezekbe kerüljön. Pont.
Akkor érkezett oda a kislányhoz amikor Yoseobék távoztak. Egyikük sem sejtette hogy egy testbe lesz bezárva a jók és a gonoszok ereje.-olyan szép nő lesz belőled hogy a férfiak nem tudnak neked nemet mondani, a nők irigykedve fognak felnézni rád mindezt az isteni hatalomnak köszönhetően. Kérlek mindig vigyáz magadra! Én leszek az őr angyalod aki mindig követ és segít az utadon.-Suttogta majd eltűnt. Szegény kislány alig pár órája hogy megszületett már ketten is olyan erőket zártak a testébe hogy ha azok kiszabadulnak a világ örökre elpusztulhat.~Napjainkban~
-Myunghee! azonnal told ide a segged - kiabált fel az emeletre mostoha anyám.-Megyek már mit kiabálsz? Tudod jól hogy dolgozni megyek nem érek rá téged fuvarozni.-Hogy beszélsz te velem?? Ez a hála hogy befogattalak annyi évvel ezelőtt? Ha én nem lennék te már rég halott lennél - kiabálta a képembe miután leértem.-Na azt látod kétlem. Szerintem jobb életem lenne. De tudod mit nem kell elviselned inkább elöltözöm! Elegem van hogy mindig az orrom alá dörgölöd hogy anyám meghalt és hogy senki sem szeret de Tévedsz érted? Tévedsz hiszen van aki szeret. Lehet hogy most még nincs itt de nemsokára itt lesz - kiabáltam vissza majd kiléptem az ajtón.A munka helyem felé vettem az irányt. Virág kötőként dolgoztam. Nagyon szerettem hiszen a virág illat mindig megnyugtatott. Mikor beléptem az üzletbe valami szemet szúrt egy jóképű fiatalember aki a pultnál állt vala honnét nagyon ismerős volt.-Jó napot miben segíthetek? -MyungHee ?? Szia Onew vagyok.-ŐŐŐ szia! Honnan tudod te a nevemet? - A munka társad mondta el. -nevetett- ráérnél velem ebédelni? -I..Igen - nyögtem ki nagy nehezen nem tudom mi van velem hogy így zavarba jöttem tőle . A szeme akár a csillagos éj olyan gyönyörű olyan ellenállhatatlan a bőre simának tűnik. Egyszerű fehér öltönyt viselt. Nagyon hasonlított egy angyalhoz. Butaság.. angyalok nem léteznek. -Akkor majd érted jövök jó lesz úgy?-Igen - mosolyogtam
Fogta magát és kisétált az üzletből nem hittem el hogy visszajön hogy elvigyen ebédelni. Igaz el is felejtkeztem róla hiszen nagyon sok volt ma a vevő. Gyanúsan sok. De mindegy nagyon örültem neki legalább akkor ma kitudok venni egy szobát a közeli hotelba. Délután 3 órakor egyszer csak beállított Onew.
- Sajnálom hogy késtem csak feltartott a főnököm. - mentegetőzött egyből. -Akkor mehetünk?
- Sajnálom de nem érek rá! Rengeteg a vevő.- néztem szét a kis boltba ami tele volt vevőkkel.
-Menj csak elboldogulok egyedül is - mondta a főnököm.
-Rendben - sóhajtottam majd hátramentem a cuccaimért.Kilépve az üzletből megcsapott a nyár fullasztó hősége. Szerettem ezt az időszakot mindig megnyugtat a forróság mindig jókedvre derít nem tudom miért de mindig a pokolra emlékeztet.
-És hova megyünk?
-Mindjárt meglátod egy vadonatúj étterembe a neve Arirang Étterem.
-Még soha nem hallottam róla - sóhajtottam. Nem akartam közel lenni ehhez a férfihoz de távol sem egyik felem vonzotta a másik ki nem állhatta. olyan volt mind ha egy ördög és egy angyal bújt volna belém. A gondolataimból az zökkentett ki hogy hírtelen megállt mellettem felé fordultam de így utólag belegondolva nem kellett volna. Ahogy a szemeibe néztem úgy éreztem meghaltam nagyon őszintén és tisztán csillogott.
- MyungHee én azt hiszem beléd szerettem.
Na de komolyan az állam is leesett alig ismerjük egymást pár órája de már belém szeretett? Na jó nem tagadom hogy én is vonzódom hozzá de akkor is... Áhh teljesen összezavarodtam.
-Én..én nem tudom mit válaszoljak.Csak most ismertelek meg és hát vonzódom hozzád de de áhh nem tudom... olyan fura ez az egész... - mondta végig a szemébe nézve nem láttam rajta hogy elkeseredett volna vagy megviselte volna amit mondtam neki ehelyett közelebb hajolt és lágyan megcsókolt. Először nagyon meglepődtem és nem csináltam semmit majd visszacsókoltam. Úgy éreztem hogy a mennyekben vagyok és repülök nagyon élveztem életem legelső csókja volt de nagyon élveztem. Csak az volt vele az egyetlen baj hogy túl hamar véget ért.
-Gyere le van foglalva az asztalunk. - tolt beljebb az étterembe
-Wow ez gyönyörű - ámuldoztam ahogy beléptem gyönyörűen kivitelezett finoman megművelt díszítés húzódott végig a falakon leginkább angyalokkal díszítve . Fura de gyönyörű ezekkel a szavakkal lehet jellemezni a pincér illedelmesen a helyünkre vezetett . Nagyon kellemesen elbeszélgettünk észre sem vettem már este 7 óra volt.
-Huhh nekem még szállodát kell keresnem.
-Hogy hogy?
-Mondtam hogy a mostoha anyám kidobott
-Tényleg de van egy ötletem. Aludj nálam van úgy is pár üres szobám. -Nézett rám kiskutya szemekkel.
-Rendben megteszem de csak egy feltétellel. Kifizethetem.
-Csak ennek fejében vagy hajlandó nálam aludni?
Heves bólogatásba kezdtem.
-Jó de akkor én szabom meg a zárat mondjuk legyen....3 Won.
Az állam is leesett 3 Won ez bolond... de legyen legalább olcsón megúszom. Kifizettük a számlát és elsétáltunk Onew rezidenciájára. ez is csodaszép volt. Nem is vártam mást. mikor beléptünk egyből egy szobába vezetett ami kb akkora volt mint a régi házunk.. egyedül ebben a szobába.. na nem
- Onew tudom butaságnak hangzik de nem aludnál velem? - pirultam el mikor kimondtam fejben jobban hangzott.
-De szívesen. - mosolygott - akkor gyere át az én szobámba .-megfogta a kezem és bevezetett egy másik szobába a falai kékek voltak nagy ablakai és a szoba közebén egy hatalmas francia ágy.
- Kérsz valamit inni?
-Igen de ha nem gond akkor még szeretnék veled beszélgetni egy kicsit.
-Gyere a nappaliba ott kényelmesen tudunk beszélgetni.
Kimentünk a nappaliba és leültem a kanapéra addig amíg vissza nem jött a konyhából. sokat beszélgettünk nem vettük észre az idő múlását. Úgy éreztem hogy már eléggé ismerem valahogy nem bírtam a véremmel, és mivel még szűz vagyok félénken közeledtem hozzá szerencsémre rögtön vette a lapot.A kanapén ülve közelebb húzott magához amíg meg nem szűnt köztetek a kilométereknek tűnő távolság. Nyelveitek a dominanciáért küzdöttek, de a gyomrot bizsergető érintéseitől gyengébbnek tűntél, ezért ő fölényeskedett. Átkaroltad nyakát, míg ujjai az oldaladon zongoráztak végig egészen a felsőd aljáig, amit feltolt így selymes bőrödre tévedt a keze. Lihegve elvált ajkaidtól, majd az álladtól kezdve a kulcscsontodig végigcsókolta a nyakad, amitől még a hideg is kirázott. Minden egyes érzékeny pontodat jól ismerte. Hajába túrva kisebb nyögés hagyta el a szád. Keze szorgosan munkálkodott a felsőd alatt majd ezt megelégelve le is kapta rólad a ruhaanyagot. Végig simított domborulataidon, kicsit masszírozgatta őket és már tovább is haladt a felfedező túráján. Oldaladat cirógatva levezette a kezét a fenekedre, itt is elidőzött egy keveset amíg ajkaival még mindig a nyakad kényeztette pár foltot hagyva azon. Nem teketóriázott, másodpercek alatt megszabadított a nadrágodtól is. Ezt követően ajkaival visszatért puha párnáidra. A csókot meg nem szakítva feltérdeltél, egyik lábad átemelted rajta és az ölébe fészkelted magad, lábaiddal közre fogva így a törzsét. Keze egyből a hátadat támadta meg, ami lekúszott egészen a fenekedig. Készségesen hámoztad ki őt a pólójából hogy kidolgozott felsőtestében gyönyörködhess. Amint megpillantottad ezt a csodás látványt megnyaltad alsó ajkad majd beharaptad azt. Eszméletlenül megkívántad őt. Erre a kis jelenetedre Onewnak egy kaján vigyor ült ki arcára. Kiéhezett tigrisként vetetted magad ajkaira, közben mindkét kezed a felsőtestén kalandozott finoman karmolászva puha bőrét, amire belenyögött a csókba. Beszívtad lágyan alsó ajkát majd a nyakára tértél át. Csókoltad és gyengéden harapdáltad ott a vékony bőrt, amíg csípődet ágyékának nyomtad. Körmeidet lágyan végig húztad hasfalán.
-aaahh.. -szakadt ki belőle - de tüzesh ma v-valakih - lihegte - ez tetszikh - markolt bele erősen fenekedbe amikor pont belecsókoltál nyakába, így bőrén keresztül is érezte ahogy felnyögsz. Kikapcsolta hátul melltartód hogy szeme elé tárulhassanak formás melleid. Az egyiket szájával kezdte el kényesztetni, nyelve melbimbóddal játszadozott, míg a másikat gyöngéden markolászta. Lábaid között érezted az egyre jobban növekvő dudort, ami csak még jobban imponált és időnként toltál egyet csípődön amire mindig hümmögött egy nagyot. Fejed hátra szegted az élvezettől amit már most nyújtott neked. Egyik kezével benyúlt feneked alá, a másikkal hátadat támasztotta meg majd óvatosan felállt veled együtt. Lábaiddal körül fontad testét, karjaiddal nyakába kapaszkodtál. Bevitt a hálószobába és veled együtt bemászott az ágy közepéig ahova óvatosan le is tett el nem válva tőled. Amint lerakott, kezeid úgy vándoroltak le testén egészen a nadrágjáig, majd az övét kezdted el bontogatni, amit a cippzárja követett. Egy szempillantás alatt lekapta magáról a nadrágot és visszatért édes ajkaidhoz. Belső combod simogatta majd egyre feljebb haladt, végül a bugyidon állt meg a keze és azon keresztül kezdett el izgatni. Félrehúzta a kis ruhadarabot hogy végig simíthasson a már nedves nőiességeden.
-Hmmm... jól benedvesedtél, pedig még nem is csináltam semmith - kuncogta ajkaid közé. Két ujjával körözgetett csiklód körül, míg ajkaival és nyelvével lefelé haladt a melledig. Egyszer csak megérezted amint egyik ujját nyílásodba helyezi és lassan húzogatni kezdte. Nyögtél egyet majd rögtön hajába túrtál. Mellbimbódat nyelvével ingerelte, amitől még a gyomrod is görcsbe rándult a kettős kényeztetés hatására. Két kezeddel megfogta arcát, majd magadhoz húztad őt.
-Kérlekh Onew- búgtad ajkaihoz közel majd hevesen megcsókoltad, közben érezted hogy mosolyra húzza száját. Elvált tőled és kérésednek eleget téve feltápászkodott annyira hogy eltávolítsa a maradék felesleges ruhadarabot magáról és rólad is, majd elhelyezkedett lábaid között. Fejed mellé könyökölt egy forró csókkal hintve párnáidat, a már merev férfiasságát nedves redőidhez dörzsölte, majd centiről centire beléd hatolt, mire mindketten felnyögtetek.
-De jó ígyh éreznih tégedh - lihegte füledbe és elkezdte mozgatni csípőjét, először lassan majd fokozatosan gyorsított. Kezed bejárta háta minden egyes szegletét, a bőrötök csak úgy égetett azokon a helyeken ahol összeértetek. Teljesen átadtad megad neki és az érzésnek, hagytad hogy ő irányítson. Ezért is szeretted a vele való együttléteket. Onew figyelmes volt veled, leste tested minden egyes rezdülését, tudta hogyan kell bánni egy nővel az ágyban. Közepes tempót diktált közben ízlelgettétek egymás ajkait, nyelvét. Kis idő múlva kihúzódott férfiasságával és melléd feküdt fejét egy párnára téve. Karodnál fogva magára húzott. Csípőjére ültél és kezeddel kényeztetted őt pár pillanat erejéig, majd szép lassan magadba engedted tagját és mozogni kezdtél rajta.
-Gyerünk kis vadmacskámh, mutasdh meg oppánakh hogy te vagyh a legjobbh - zihálta alattad, amíg a keze átjárta egész tested. Végül csípődön állt meg amit megfogott és lenyomott merevségére ezzel megérintve a legmélyebb pontot benned, amire hangosan felnyögtél. Így segített minél intenzívebben mozognod rajta. A lehető legmélyebbre hatolt benned folyamatosan a legérzékenyebb pontodat súrolva. Kezdtél fáradni így karjaidat mellkasára téve próbáltad magad tartani. Szádat szüntelenül érdekes hangok hagyták el. Karjaid egyre jobban gyengültek, érezted hogy nemsokára elér téged a gyönyör hulláma. Elfogyott az erőd ezért Onewra ereszkedtél kimerülve. Derekadnál szorosan átkarolt hogy egy helyben maradj és átvette az irányítást.
-Abbah ne hagydh - suttogtad szaggatottan füle mellett. Beletúrt hajadba és szorosan karjai között tartott amíg folytonosan mozgott benned. Egy idő múlva érintkezéseteket meg nem szakítva átfordult veled, lábaidat vállaira helyezte, így hajolt föléd. Tempóját fokozatosan növelte, próbálta minden egyes lökéssel azt a bizonyos pontodat elérni. - Aaah Onewh..m-mindjárt - nyöszörögted alatta, majd mindkét kezeddel a takaróba markoltál. - Tudom édesh..érzemh... - nyögte ajkaid közé. Homlokán csak úgy gyöngyözött a víz. Hátába gyöngéden belemélyesztetted körmeidet, ahogy megérezted hogy a gyomrod borsószem nagyságúra ugrik össze és egész tested megremeg. Onew még egy pár határozott és mély lökéssel végleg elérte hogy a gyönyör kapujához juss. Hirtelen csapott le az orgazmus fenséges érzése. A hátad néhány centire elemelkedett az ágytól, kisebb sikolyok szöktek ki belőled ennek hatására. Néhány lökés után Onew is követett téged pár férfias nyögés kíséretében és beléd engedte forró nedvét kitöltve ezzel téged. Lábaidat kibújtattad vállai alól, majd rád rogyott kihúzódva belőled. Nyakhajlatodba pihegett levegőért kapkodva. Pulzusod az egeket verte. Mikor már valamelyest csillapodott heves zihálásotok Onew erőt véve magán felmászott az ágy végébe , majd felhúzott téged és a mellkasára helyezte fejed, utána betakart mindkettőtöket. Tisztán hallottad ahogy zakatolt még mindig a szíve.
-Huhhh, el mondani sem lehet hogy ez most milyen fantasztikus volt - szólalt meg elsőnek.
-Csillagokat látok - mondtad még mindig nehézkes levegővétellel, amire ő elkuncogta magát.
-Ugye neked ez volt az első?-kérdezte feléd fordulva
-Ennyire látszik?
-Nem dehogy. De ugye nem fáj?
-Nem egyáltalán nem fáj sőt nagyon kellemes érzés -Suttogtam a fülébe.
-Valamit be kell vallanom és tudom hogy nehéz elhinni de én egy angyal vagyok.-Mivel láta az értetlenséget a szemembe felállt és kezeit kinyújtota az ég felé és valamit motyogot. majd a szobába éles fény hasított és előttem ált ugyannabban a pózban csak két hófehér szárnnyal a hátán.
-Tudod születésedkor benned rejtettük el azt a hatalmat aminek a segítségével a Démonok eltudják pusztítani a világot. Ezt nevezik Isteni erőnek én vagyok az ör agyalod ezért érezted úgy hogy ezt kell tenned Sajnálom hogy nem tudtam nemet mondani de olyan gyönyörű vagy. -Nem hitte m a fülemnek ez a szárnyas tökfej itt csak kihasznált ezt nem hiszem el... neki adtam mindenem semmit mondó arcal feláltam és kiviharoztam a szobából gyorsan felőltöztem és kisétáltam az ajtón Tudtam hogy ha ez igaz akkor látni fogom még de addig is felkészülten várom .

One Shots ~ by: MinYoungWhere stories live. Discover now