Merry Christmas! (Onew and Taemin)

5 0 0
                                    


  -Annyira izgulok hogy mit fog hozzá szólni!- sóhajtott fel barátnőd egy nappal szent este előtt. Barátaitok már megint csavarogni voltak mint mindig ha ki akartak bújni a munka alól.
-Nyugodj meg Donsaeng örülni fog neki. Már nagyon tervezte mostanában szóval nincs miért izgulnod.
-Igazad van -mosolyodott el-és te mit adsz Taeminnek?
- Egy karórát. Hogy mindig tudja mikorra kell hazaérnie. Kérsz enni?
- Nem de te csak maradj ülve mindjárt hozok nektek valamit . -Odajött és megsimogatta a hasadat. - Már megint éhes vagy Kicsi Minnie? Hát nem hagyod a mamát nyugton egy picit? - a baba válaszképp csak rúgott egyet- na jó hozom már -nevetett fel
5 hónapos terhes voltál. Egy házban éltél a barátnőddel és mind kettőtök párjával. A barátnőd 8 hetes terhes és ez lesz a karácsonyi ajándéka barátja számára. Már este 11 óra és a fiúk sehol ti már lefekvéshez készülődtetek hiszen egész nap talpon voltatok takarítottatok, főztetek, sütöttetek. Mindezt csak azért hogy ne holnap kelljen ezeket. Igazából a fiúk sem voltak messze hiszen kintről figyelték mikor is fekszetek le. Mikor eljött a pillanat mind az öten két nagy táskával szépen lassan felbattyogtak a nappaliba.
-Srácok! A lehető leghalkabban kell mindent csinálni, mert ha felébrednek lőttek a meglepetésnek.- suttogta Onew még a bejárati ajtóban. Mindent a lehető leghalkabban csináltak. Szépen kitakarítottak megy egyszer majd elkezdték a házat díszíteni. Szép piros és kék díszekkel aggattak teli mindent. Még a fenyőfát is behozták és felállították. Key a konyhában összedobott egy könnyű reggelit hiszen már reggel 6 óra volt és lassan ti is felkeltetek.
-Hát ha ettől nem dobják magukat hanyatt akkor feladom. -sóhajtotta Jonghyun fáradtan
-Akkor keressetek másik asszonyt.
-Nyugi Minho Tetszeni fog nekik! Tessék hoztam nektek kávét.
Az ébresztőóra csörgött. mindenki lélegzet visszafolytva várta, hogy mi lesz a reakció először SooJin jött ki de még csukott szemmel a fürdőbe ment. Semmit sem vett észre. Másodjára te jöttél ki. De amint szembesültél azzal hogy 5 pasi néz rád gyorsan visszaszaladtál a szobába egy köntösért.
-Igazán jól néz ki még így 5 hónapos terhesen is az asszonyod.- szólt viccelődve Jonghyun
-A szemed is levedd róla -vágta nyakon Taemin
Lassan megint kijöttél a szobából és meglepődve néztél szét a feldíszített nappalin. Gyönyörű volt . A szemed sarkából láttad amint Soojin is elcsodálkozott a felhozatalon. Egymásra néztetek és egyszerre kérdeztétek meg :-Mégis mikor?
- Éjszaka.
- Ja szóval Kávét - siránkozott Minho és Jonghyun egyszerre
-Istenem tessék -adott nekik Key egy egy bögrével- úgy gondoltuk hogy meglepünk titeket egy kicsit és elvégeztünk mindent szóval ti csak feküdjetek vissza és az életetek értelmei viszik is a reggelit. Ezzel Taemin és Onew megindult felétek egy egy megrakott tálcával. Nem nagyon értettétek hogy miért de örültetek neki. Ezek után a 3 srác elbúcsúzott de megígérték hogy még este visszajönnek átadni az ajándékokat. A napotok másból sem állt minthogy ültetek. A két jómadár nem engedte hogy felkeljetek. Este 8 óra ideje az ajándékokat előkészíteni. Te gyorsan becsúsztatta a szépen becsomagolt ajándékot Taemin-nek, SooJin-nek és Onew-nak. Utána sorra következtek az emberek és be illetve ki vettek alóla ajándékokat. mikor mindenki megkapta eldöntöttük hogy SooJin nyitja ki előbb Tőled egy kapott amely két részből állt az egyik természetesen nálad volt . Onew-tól egy csodaszép karkötőt, Taemin-től pedig egy szép felsőt (amit Key választott az utolsó pillanatban). A következő Onew volt tőled kapott egy szakácskönyvet amiben vagy 30 féle képen lehet a csirkét elkészíteni. Taemin-től egy pár kesztyűt kapott és SooJin-től...
A következő képen zajlott le. Soojin egy masnit rakott a hasára majd a fa mellé állt. Onew kicsit furán nézett de amikor SooJin a pocakjára tette a kezét mindent megértett. Boldogan ugrott fel a helyéről és csókolta körbe menyasszonyát. nevetve figyeltük ahogy ujjongva kiabálja hogy "apa leszek" . Taemin időközben kinyitotta az ajándékát. Az óra tetszett neki és vette az üzenetedet, Onwetől sálat kapott SooJintől meg egy meleg pulóvert. Te voltál a soron Barátnődtől egy gyönyörű rugdalózót a babának Onew-tól egy szép kismama ruhát. Taemin meg nem adta oda az ajándékát ehelyett felállított a fotelből és megcsókolt. Miután elváltatok rád mosolygott és letérdelt.

-Kim Minyoung megtisztelnél azzal, hogy a feleségem leszel?- kérdezte majd felnyitotta a .

Nagyon meglepődtél ebből a meglepődöttségből kisfiad rúgása ébresztett fel
-Persze hogy igen. -felelted könnyes szemekkel. Nagyon örültél hogy ez a csodálatos ember itt a barátod vagyis a vőlegényed.
Karácsony van együtt a család és épp megérkeztek a legjobb barátok. Mind a két párnak gratuláltak majd ők is átnyújtották az ajándékaikat. Csodaszép szenteste volt. Nem is kívánhattatok volna szebbet. 

One Shots ~ by: MinYoungOnde histórias criam vida. Descubra agora