The Loneliness

9 1 0
                                    


A magány farkasa zihál
egy látomás nagyot kiált:
Légy erős és menj tovább!
...de én csak csendesen elmerengek,
hisz megvívni csatát elveszetten, nem lehet


A Magány A BoldogságÚjra egyedül vagy. Mindenki magadra hagyott. Szánalmas a magány nem gondolod? Mert én nem szeretem. Hiába saját magát az ember sem szereti. Ne sírj kis törékeny lény ezt nem lehet elviselni. Válladon ül a kis manó a Fájdalom. Amilyen kicsi olyan nagy erővel bír, és elviselhetetlenné tesz engemet. Pedig a magány jó is szokott lenni nem? Én nem bántok senkit de mégis mindenki rám haragszik. Nézd elaludtál.Lassan hogy fel ne ébredj lesöpröm a válladról a gonosz kis lényt. Ugye jobb? Megmondtam. Reggel mikor felkelsz jobban leszel majd hiszen én majd vigyázok rád. Nem engedem a közeledbe a Fájdalmat. Szárnyaimmal védelek mint erős férfikarok de mindezt oly gyengéden mint a szeretők teszik. Olyan nyugodt vagy mikor alszol. Egy szebb jövő igaz? Milyen kis naivak az álmok amiket a tudatalattink rendez nekünk. Olyan boldogok,olyan felhőtlenek... Szerelmesek... Álmodban is sírsz? Nem lenne szabad. Végig simítok arcodon és te felijedsz. Álmosan nézel körbe de nem látsz senkit. Vállat vonsz majd a konyhába battyogsz a reggeli kávéért. Jólesően kortyolgatod a keserű nedűt közben magadban engem gyűlölsz. Bár elmehetnék, bár tudnék jobbat adni nálam de ez nem megy. Amíg meg nem találod a másik feled.Addig viseljük el egymást. Munkába indulsz. Ma veled tartok én is.Megnézem hány testvérem él jelenleg az utcákon. Talán találkozok a kedvesemmel is. Tudod ő a Boldogság. Sanyarú sors a mienk. Hisz ahol az egyikünk megjelenik ott a másik eltűnik. Nézd de sok testvérem van jelen a mindennapokban. Nem is gondoltam volna. És mégis pont úgy mint te magányosan érzem magam ebben a tömegben. Hogy miért? Mert engem erre teremtettek. De téged nem.Téged arra hogy Szeress. Keresd meg azt az embert aki el tud engem küldeni. Aki nélkül nem tudsz élni.Azt mondod nehéz? Szerintem nem. Már meg is történt? Pedig csak egy pillanatra néztem félre. Jól választasz. Hallom hogy dübörög a szíved, és megjelenik ő. Milyen gyönyörű is pedig utoljára 3 éve engeded magadhoz közel. Akkor én most megyek. Majd talán találkozunk az évek elmúltával. Viszlát szerelmem légy mindig Boldog.

One Shots ~ by: MinYoungDonde viven las historias. Descúbrelo ahora