Sötét éjszaka volt, éppen Halloween napja. Mindenki békésen szunyókált már, csak te nem. Te jártad az utcákat és kerested őket. 4-en voltak a földön emberi alakban, jelenleg. Mindegyikűjükön érezhető volt a kén és a halál szaga, szóval egyszerű vámpírdémonok voltak. A sötét sikátorokat jártad, sajnos minden sokkal csendesebb és ijesztőbb volt, mint máskor. Te ezt betudtad annak, hogy most sokkal többen vannak fent a pokolból. Az ő éjjelük volt, de te mégis talpon voltál. Hirtelen egy sötét árny suhant el előtted, de mire oda kaptad a fejed már eltűnt, majd megismétlődött melletted és mögötted is. Mindig csak a szemed sarkából láttad az árnyat, hiába forgolódtál össze vissza.– Engem keresel szépségem? -szólalt meg egy bársonyos hang mögötted.- Ohh -Ugrottál egyet ijedtedben- Nem, csak azt hittem valamelyik suhanc kis talpnyalód kergetőzik erre, de már látom, hogy csak a főpatkány jött.- Héé kicsi szívem -a nyakadnál fogva a ház nyálkás oldalára nyomott fel- Én a te helyedben megválogatnám, hogy miket mondasz. Hiszen ÉN képes vagyok arra, hogy megöljelek. Tudod, míg te egyedül vagy addig nekem itt vannak ők!- míg fél kézzel a falhoz szegezett, addig a másik kezével csettintett egyet. Erre megjelent az a 4 suhanc, akiket kerestem- Nyugi, ők nem suhancok. Lehet, hogy vámpírok de ők a legmagasabb rangúak közül valóak. Engedelmeddel be is mutatom neked őket. Yoseob, Taemin, U-Kwon és Niel. -mutogatott a nevek tulajdonosaira ujjával.- Most a gondjaikra bízlak téged. Ja és a fegyvereidet ne keresd, mert azok a legtávolabbi vulkán közepében vannak. Szóval Jó szórakozást srácok!- És ezzel köddé is vált. Ha valaki arra járt volna és látta volna a jelenetet, arra gondolt volna, hogy egy kurvát tanítanak a jómodorra. Senki sem gondolta volna, hogy az előtted álló angyalarcú srác maga az ördög. Társaságban Onewnak hívatta magát. Amikor elengedett te lerogytál a földre a torkodat fogova és hevesen kapkodtad a levegőt. Előtted 4 férfi állt, kimeresztett szemfogakkal. Mind egyet akart, a véredet. Az egyik közelebb lépett hozzád és leguggolt eléd.– 2 választásod van cukorborsó. Hagyod magad és akkor kellemes lesz neked is vagy ellenszegülhetsz és akkor neked fog fájni de nagyon.- Hú de nagy választási lehetőség olyan forma nincs, hogy megbasszátok egymást engem meg békén hagytok?– Nézd már hogy felvágták a kislány nyelvét -sziszegett rád szemfogai mögül, majd rögtön ott termett mögötted és a nyakadat kezdte el karistolni a fogaival- Na akkor mit választasz?– Inkább iszok ecetet citromlével keverve, minthogy hagyjam magam 4 ilyen faszfejnek.- Hát akkor Niel, U-Kwon ti fogjátok addig, amíg mi egy kicsit elszórakozunk vele majd utána cserélünk.- Na ne. Ez így kurvára nem ér. Mi nézzük végig, amíg ti szórakoztok? Ez így nem pálya..- Kwonie kuss vagy én vadászlak le!!- Jól van na, azért nem kell úgy felkapni a vizet Yoseob.Ezután senki sem szólt, szerencsétlenségedre. Két srác megfogott, majd leszaggatták a ruháidat. Soha nem érezted ilyen megalázottnak magad, ott feküdtél a földön és vártad, hogy ki lesz majd a következő. Nem kellett sokat várnod. Lábaid közé térdelt csípődet felemelte és beléd hatolt. Egyik kezével bejárta egész tested, épp úgy, mint az előző 2 férfi. Feléd hajolt, majd a nyakadat csókolgatta és nyalogatta, aztán hirtelen megharapott. Felnyögtél. De nem az izgalomtól, hanem a fájdalomtól. Tempóján gyorsított és satuként tartott kezeiben. Érezted, hogy szemeid elnehezednek és ha lehunyod, többé nem fogd kinyitni. Még érezted, hogy forró magját ő is beléd üríti és utána semmi. Elvéreztél.– Na ezt szépen megcsináltad U-Kwon. Nekem semmit sem hagytál.– Bocsi Niel gyere itt még van egy kicsi.-fogta és magához rántotta a fiút, majd megcsókolta. Ugyan is hiába erőszakoltak meg a téged, ők voltak az egyetlen biszex vámpírok, az egész alvilágban.