I

1.8K 60 10
                                    

"Astazi a fost o zi la fel ca toate.Vesnicele batai isi faceau simtita prezenta pe pielea mea alba.Ma saturasem de toate astea si credeam ca a luat sfarsit totul,dar nu e asa.Mi-e dor de mama.Nu o invinovatesc pentru ce se intampla.Inteleg ca nu a avut cu ce sa ma creasca,dar macar putea sa ma viziteze.Putea sa se intereseze de mine,nu stiu de ce nu a facut-o pana acum.Imi pare rau ca iti patez din nou paginile cu randuri fara logica,care se repeta in fiecare zi si care nu au niciun rost, fiindca nu vor schimba nimic.Si imi pare rau ca paginile tale albe sunt patate cu sange,dar asa pot scapa de durerea sufleteasca,prin cea trupeasca."

 Am inchis jurnalul si l-am pus sub perna.Alta zi,aceleasi probleme.In fiecare zi sunt hartuita de o gasca de fete,mai exact Britney,Emily,Roxen si Calipso.Ele sunt batausele acestei case,dar am vaga senzatie ca au ceva aparte cu mine.In fiecare zi car pumni si picioare la greu,iar cand se pun sa te bata,nu te bat singure. Nu mai suport sa stau aici.Am vanatai peste tot,sufletul meu este plin de insulte si de amenintari,iar cadrele didactice de aici nu fac absolut nimic.

Sunt in camera mea,ca de obicei,dupa inca o bataie destul de dura.Vanataile de pe maini si picioare nu dor atat de tare precum doare lovitura din coltul gurii.Putin sange iese din mica despicatura,dar nu am bagat de seama.Pentru a-mi linisti sufletul fac acelasi lucru ce il fac de fiecare data in momente din astea.Am luat o lama si am inceput sa imi crestez pielea de pe maini.Durerea se transforma incet-incet intr-o mangaiere pentru mintea mea.Mi-e foame,normal ar trebui sa fiu jos luand pranzul,dar nu pot face una ca asta.Eu sunt programata sa stau in camera cu gandurile si tristetea mea.Din cand in cand mai vine Eliot la mine si imi aduce de mancare.Cine e Eliot? Un inger printre oameni.Este fata care m-a ajutat mereu fara sa bage de seama firea mea sau vreun lucru legat de mine.Este singura mea prietena de aici,desi este cu un an mai mica decat mine.

Cateva picaturi de sange mi s-au prelins pe mana aducandu-ma inapoi din gandurile mele.Eram atenta la ceea ce faceam cu acea bucata de metal cand un ciocanit se auzi de dupa usa.M-am speriat si m-am trantit in usa ca sa nu intre nimeni in camera.

-Hope,esti acolo? O aud pe Eliot ca mi se adreseaza.

-Imediat. Ii raspund eu gafaind.

Am arunca lama la cosul de gunoi de langa usa si mi-am tras manecile peste rani.Ultima taietura era destul de adanca si durea mai rau decat celelalte.Tocmai azi mi-am ales sa port o bluza gri,sper doar sa nu se vada.

Am deschis usa,dupa ce m-am asigurat ca lama este bine ascunsa printre hartiile din cos, si am dat de Eliot care tinea in mana doua farfuri cu mancare.

-Bine ca ai deschis usa ca nu mai pot,ma dor mainile. Imi spune aceasta in timp ce imi arunca una din farfuri.Farfuria atinge micile zgarieturi de pe incheieturi,facandu-ma sa inghit in sec.Am invitat-o pe Eliot in camera,apoi am inchis usa uitandu-ma din nou in cos ca sa fiu sigura.Eliot s-a trantit in pat,punandu-se intr-o pozitie turceasca.I-am urmat exemplul si am asezat farfuria pe picioare.

-Mersi pentru mancare. Am spus eu in timp ce mancam.

-Oricand.Am auzit ca te-ai intalnit cu Britney.Din nou. Imi spune Eliot muscand dintr-un cartof prajit.

Am oftat.Ma cunostea,ma cunostea bine si stia cum ma simt dupa acele "intalniri" cu Britney.Am dat din cap afirmativ.Eliot isi indeparteaza farfuria din fata pentru a se apropia de mine.Imi ridica barbia pentru a ma privi in ochi.

-De ce nu m-ai chemat? Intreaba ea serioasa.

-Stii foarte bine ca nu bag de seama astfel de intamplari. Explic eu gesticuland.

-Auzi,da' tu crezi ca m-am nascut ieri? De fiecare data spui asta si de fiecare data plangi in camera.Eu te cunosc cel mai bine.Nu ma poti minti.

Avea dreptate.Nu o puteam minti,desi imi doream asta in anumite situatii.Nu imi doream sa o implic si pe ea.Cine stie in ce incurcatura mai intra dupaia.Ma jucam cu mancarea,imi pierise pofta de mancare si mai era si usturimea ce persista din cauza taieturilor.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum