III

922 39 5
                                    

Nu pot sa cred.Mama.Femeia pe care o iubesc atat de mult este aici. A venit sa ma ia inapoi acasa.Doamne cat am asteptat acest moment.Era schimbata.Acum parul ei avea o nuanta galbuie.

-M-mama? Intreb eu lacrimand.

-Buna,puiule. Imi spune mama.

Am mers in pas alergator catre ea si i-am sarit in brate.Era aici.A venit dupa mine.

-Dar cum? Ce? Ma balbaiam eu nestiind ce sa intreb mai intai.

-Vorbim acasa scumpa mea. Imi spune mama pupandu-ma pe frunte.

-Hope,fa-ti bagajul. Ma indeamna Eliot.

-Eliot,esti cea mai buna prietena pe care am putut sa o am. Spun eu plangand.

Eliot m-a luat in brate strangandu-ma cu putere.Mi-am facut bagajele apoi mi-am luat ramas bun de la prietena mea.O sa imi fie dor de ea.Inainte sa plec Eliot m-a rugat sa fac o poza cu ea.Am facut cateva poze apoi am pasit timid afara din camera.Mama ma astepta in fata taxiului.

-Hope stai! 

M-am intors si am vazut-o pe Eliot alergand catre mine.

-Eli..

-Nu.Vreau sa te conduc.Macar sa ma asigur ca nu te vei intalni cu Britney.

Britney. Am si uitat de asta.Eliot imi ia geamantanul inaintand impreuna cu mine.Mereu credea ca sunt prea firava pentru unele lucruri.Nu sunt chiar atat de firava.Pot sa fac fata unei provocari.Cred.Eram din nou in ipostaza aceasta de ramas bun.De data asta am ales sa nu spunem nimic ,ci doar sa ne luam in brate.Imi va fi dor de imbratisarile ei.M-a pupat pe obraz apoi s-a dat cativa pasi in spate.Am intrat in masina asezandu-ma pe locul din spate.Mama era in fata uitandu-se pe telefon.L-a lasat jos cand masina a pornit.Mi-am intors privireaa catre Eliot care imi facea cu mana.I-am raspuns gestului.O sa imi fie dor de ea.Mama zambea atat de frumos.

-Mama,unde mergem? Intreb eu.

-Acasa. Raspunde ea ferm.

- Dar casa nu este in partea cealalta a orasului sau pe undeva prin el? Intreb eu vazand ca ne indreptam catre alt oras.

-Hope este o poveste lunga.Discutam acasa. Spune ea.Expresia fetei sale se schimbase.Parea destul de serioasa.

Nu am mai continuat fiindca asa sunt eu.Sunt pur si simplu programata sa tac.Mi-am scos o carte la intamplare din geanta si am inceput sa citesc.Imi tin cate o carte peste tot.Niciodata nu se stie cand ai nevoie de una.Tot citind nu am observat cand masina s-a oprit.

-Hope,poti sa iesi din taxi. Imi spune mama razand,proptindu-se de usa masinii.

Am inchis cartea si am coborat din masina.Taximetristul ne-a adus bagajele plecand in graba dupa ce a fost platit.M-am intors cu fata catre casa unde am locuit odata.Nu era aceasi.Stiam eu ca nu locuisem niciodata in acest oras.Am ales sa nu spun nimic,oricum asta fac de obicei.Mama m-a luat de mana si am intrat in casa.Era una mare,prea mare pentru gusturile mele.Nu avea decat un etaj si parterul,dar mie tot mare mi se pare.Am fost obisnuita sa sper la lucruri marunte nu la vile cu piscine.Mi-am lasat bagajul langa canapeaua cafenie,asezandu-ma pe aceasta.Am mangaiat putin materialul.Parea destul de delicat.Mama a venit din bucatarie cu 2 cani de ceai.Imi da cana mea apoi se aseaza langa mine,lasandu-si cana pe masa.Ma analiza din cap pana in picioare in timp ce eu sorbeam picaturile fierbinti ale bauturii.

-A-am ceva pe fata? Intreb cand vad ca nu se mai oprea din holbat.

-Ce mare ai crescut. Spune mama emotionata.

Mi-am lasat cana pe masa si am luat-o in brate pe fiinta draga mie.Am mangaiat-o usor pe spate,pentru a-i alunga emotiile.Mama m-a trimis sus sa imi duc bagajul.Imi cautam camera cu privirea.Mama mi-a spus ca e a doua usa pe dreapta.Am gasit usa de un alb impecabil.Am apasat timida pe maner  si am vazut exact ceea ce ma asteptam sa vad.O ditamai camera cu o plasma mare,calculator,canapele din matase si un pat mare.Putin cam exagerat pentru gusturile mele,dar merge.Culoarea abla de pe pereti ara superb,iar pe peretele din spatele patului erau desenate tot felul de ghirlande cu negru.Mi-am lasat geamantanul in mijlocul camerei si am plecat sa inspectez baia.Era frumoasa,de culoare verde pal cu o cada si un dus,nu stiu de ce mai am dus daca am cada,dar nu ma mai intereseaza.In baie mirosea a lavanda,probabil de la sapun,iar in camera era atasat un dispozitiv pe perete care pulveriza din 15 in 15 minute un parfum placut.Am deschis sifonierul,imens de asemenea, si mi-am bagat hainele acolo.Nu erau ele multe,dar erau potrivite pentru mine.Perechea mea de bascheti invechiti am pus-o pe raftul de jos apoi am inchis dulapul.Valiza am pus-o dupa sifonier.Mi-am luat geanta si am scos de acolo cartea pe care am citit-o in masina.Cand am lasat geanta jos un zgomot mic s-a auzit.Am ridicat-o si m-am uitat prin ea.Am zarit lantisorul mamei intr-un colt al gentii.L-am luat in mana si l-am analizat.Fluturele nu ruginise,ceea ce inseamna ca nu e o tinichea de doi lei.Am pus lantul intr-o cutie apoi mi-am scos din dulap un pulovar rosu si o pereche de pantaloni scurti.In casa era foarte cald spre deosebire de afara unde ningea.Peste cateva zile va fi Craciunul,iar eu mi-l voi petrece cu cea mai frumoasa si draga persoana din lume.Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat apoi am coborat jos in living.

-Mama,vreau sa iti dau ceva. Am tipat eu coborand scarile in graba.

-Ce s-a intamplat? Intreaba mama.

-Imediat se apropie Craciunul,dar eu nu mai am rabdare sa iti dau cadoul. Spun eu aratandu-i micuta cutie neagra.

-Of,draga mea. Stii foarte bine ca nu am nevoie de cadouri.Nu vreau sa iti cheltuiesti banii.

-Dar asta am vrut sa fac eu.Nu-ti face griji in legatura cu banii.Am destui. Spun eu clipind rapid.

Mama s-a uitat la mine cu o fata amuzanta apoi am inceput amandoua sa radem.Usa casei s-a deschis,iar pe ea a intrat un barbat plin de zapada.Se descalta apoi se scutura de zapada.

-Greeg,de cate ori ti-am spus sa nu aduci zapada in casa?Intreaba mama pe un ton cicalitor.

Greeg? Doar nu...

-Scuze Linda,dar nu mai puteam astepta. 

Isi intoarce privirea catre mine ,uitandu-se calduros.

-Buna Hope. Spune acesta.

-Buna....tati! Spun eu plangand.

L-am luat in brate.Imi era dor de el,desi nu am petrecut timp impreuna.Ceea ce mi-a spus Eliot despre tatal ei m-a facut sa imi dau seama cat de mult il iubesc pe tata ,desi ne-a lasat balta.

-De ce? Am intrebat eu.

-Cum adica de ce? Intreaba tata incruntat.

-De ce ne-ai lasat balta? Spun eu lasandu-mi capul in jos.

Tata a oftat si si-a pus sacoul pe cuier.S-a asezat pe canapea si mi-a facut si mie semn sa ma asez.Mama a plecat in bucatarie sa ii aduca tatalui meu o cafea.M-am pus pe canapea langa el,iar el m-a prins de mana.Mi-a mangaiat-o usor cu mana sa rece apoi mi-a sarutat-o.Mama s-a apropiat cu o cana de marime medie punandu-i-o in fata.Acesta i-a dat un pupic pe obraz asezand-o pe mama in poala sa.Eram fericita ca in sfarsit eram toti trei,dar eram si curioasa de ceea ce s-a intamplat in lipsa mea.  

-Deci? Spun eu uitandu-ma la cei doi parinti ai mei.

-Ar trebui sa stii ca inca nu suntem in formatie completa. Imi spune mama.

-Cum adica? Eram destul de derutata.

-Lipseste cineva. Ma lamureste tata.

-Cine?

-....

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum