XXIX

1K 48 35
                                    

Heii. Aveti ultimul capitol chiar aici. Vreau sa va multumesc pentru ca mi-ati citit povestea. Am sa mai fac una,dar nu acum. Poate peste cateva saptamani sau...nu stiu. In orice caz. Va multumesc din suflet si va rog sa porniti melodia cand va fi momentul potrivit. :*

A doua zi de dimineata m-am trezit cu Louis langa mine,mangaindu-ma. L-am sarutat lung apoi Louis mi-a intins o tava cu mancare. A incercat sa mi-o puna pe picioare,dar am ridicat-o rapid. Zgarieturile inca erau dureroase si cred ca inca sunt deschise. Am pus tava langa mine,iar in timp ce mancam Louis avea grija de ranile mele. M-a ingrijit cu atat de multa finete incat nici nu mi-am dat seama ca m-a atins.Picioarele mele erau pansate pana la genunchi,iar pansamentul alb a prins o culoare rosiatica. Stateam tacuti in pat sarutandu-ne. Ma privea cu atata iubire incat imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii fiindca nu l-am crezut. Am mers in bucatarie unde ceilalti erau,iar cand JJ m-a vazut m-a luat in brate urland de fericire. 

-Cloe,unde imi sunt hainele? Intreb dupa ce am scapat de lipitoarea aia.

-Aaaa...ups! Spune ea.

Am inceput sa radem toti,iar Louis a spus ca vom merge sa imi iau hainele dupa ce ne imbracam.

Eram in fata casei mele,iar usa era larg deschisa. Ce naiba? Trebuie sa am o discutie cu Lola. Nu poate pleca asa si sa lase usa deschisa.Cand am intrat si am vazut cine e in sufragerie mai sa lesin. Tata statea pe canapea citind ziarul. Cand m-a vazut parea la fel de surprins ca si mine.

-Hope? Intreaba el.

Nu stiam ce sa ii raspund. Voiam sa plec,dar Louis ma tinea de mana si nu-mi dadea drumu.Era putin tensionat,dar parea serios si relaxat.

-Hope ce faci aici? Intreaba tata.

-Eu...am venit sa imi iau cateva haine. Spun si imi aplec privirea. Daca stiam ca tata e acasa nu mai veneam,dar e Craciunul si e normal sa vina acasa.

Cand a auzit de ce sunt aici ochii i s-au marit,iar fata i s-a intristat.

-Oh,ok. Spune si se pune inapoi pe canapea.

Pe bune? Doar atat? Ma asteptam sa tipe la mine,sa-mi spuna cat de gresit e ceea ce fac,dar ma bucur ca nu a facut-o. Am urcat scarile cu Louis si cum am ajuns in camera mea am luat geamantanul si am vrut sa ies,dar Misha se tot juca cu mine. Am zambit uitandu-ma la pisica ce acum isi agita labutele in jurul sireturilor mele.

-Louis?

-Da?

-Ce-ai zice de un animal de companie?

-Daca imi aduci serpi sau tarantule prin casa iti jur ca o sa dormi afara. Spune el cu o fata speriata.

Am ras.

-Eu ma refeream la Misha.

Louis s-a uitat catre picioarele mele analizand animalul jucaus de parca ar fi o vipera ce isi urmarea prada.

-Nu prea imi plac pisicile,dar bine. 

-Pe bune?

-Serios.

L-am sarutat apoi am luat-o pe Misha in brate. Louis mi-a luat geamantanul din mana si am coborat jos.Tata inca era pe canapea ,iar cand ne-a vazut s-a ridicat in picioare.

-Hope..

-Daca vrei sa imi spui cat de gresit e asta nu te obosi. Spun in timp ce Misha se juca cu parul meu.

-Stiu deja asta,dar ...putem sa vorbim putin?

Stiam ca va veni si momentul asta,dar pur si simplu nu vreau sa imi stric ziua de Craciun. M-am uitat la Louis,iar acesta mi-a facut semn sa vorbesc cu tata.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum