V

1K 39 3
                                    

M-am trezit de dimineata cu sora mea langa mine.Aseara a adormit in camera mea.M-am ridicat incet din pat si am invelit-o pe Lola.Am iesit din camera si m-am indreptat catre bucatarie.In bucatarie mama statea la masa,picior peste picior,citind ziarul.

-Buna mama. Spun eu.

-Buna draga mea. Cum ati dormit?

-Foarte bine.

Mama mi-a intins o cana cu ciocolata calda.Mi-am pus cate ceva pe o farfurie apoi am inceput sa mananc.Mi-am spalat bolul dupa ce am mancat apoi m-am asezat in acelasi loc la masa.

-Sora ta inca doarme? Spune mama lasand ziarul jos.

-Da. Tata a plecat?

-Da. Se intoarce la 5.

-Oh..

M-am ridicat de la masa cand Lola a intrat in bucatarie.Am lasat-o sa manance,ducandu-ma in sufragerie.Priveam pozele de pe pereti.Erau cu mama,tata si Lola.Poze de familie cum s-ar zice.Am oftat zgomotos.Mda,inca nu renuntasem la obiceiul asta.Am simtit o mana calda atingandu-ma pe umar.Imediat mi-am dat seama ca este mama.Puteam recunoaste acea atingere oriunde.Mi-am pus capul pe umarul ei inca uitandu-ma la poze.

-Imi pare rau. Am auzit glasul fermecator al mamei mele.

-Nu ai de ce. Sunt bine acum.

Acum intradevar eram bine,desi cu sufletul mai aveam ceva de lucrat,eram cat de cat bine.Mama m-a invitat sa ma uit la televizor.Nu eram atat de obisnuita cu ideea de a privi acel ecran cateva ore pe zi,dar am sa incerc sa o fac.Televizorul se porni pe un program de stiri.Nu eram la fel de atenta precum mama.Eu stateam si o analizam pe ea.Era la fel de frumoasa,desi ii statea bine cu roscatul acela.

-Hope!Hope vino putin.Ma striga Lola.

M-am ridicat de pe canapea si am plecat catre bucatarie.

-Da?

-Hai,imbraca-te.

-De ce?

-Mergem afara sa facem un om de zapada.

Automat inima mea a luat-o la galop.Mergem afara.Zambetul se largi pe fata mea.Lola ma impingea pe la spate ca sa ma grabesc.Am urcat in camera mea si mi-am ales niste haine mai groase.Mi-am imbracat sacoul si ghetele si m-am apropiat de geam.In sfarsit puteam simti zapada.Ma incanta ideea asta.Am iesit rapid din camera si am coborat scarile la fel de rapid.Lola m-a prins de mana si m-a tras afara din casa.Mii de intepaturi si-au facut aparitia pe fata mea cand un vant rece m-a lovit din plin.Era o senzatie de nedescris.Lola a fugit repede in spatele casei,in timp ce eu am admirat frumoasa priveliste.Covorul alb arata mult mai bine vazut de afara.Am pasit atent pe trotuar indreptandu-ma spre un morman mare de zapada.Mi-am dat o manusa jos,trebuia neaparat sa simt asta. Am luat putina zapada in mana si am strans-o intr-un pumn.Era atat de rece,dar atat de moale.Mi-am bagat degetele de mai multe ori in mormanul de zapada.Mana mea s-a inrosit si am inceput sa nu imi mai simt degetele.Lola ma tot striga din spatele casei sa o ajut.Mi-am pus manusa la loc miscandu-mi degetele pentru a se dezmorti.Am plecat catre sora mea.Am vazut-o rostogolind un bulgare de zapada pe jos.Mai era unul deabia inceput langa ea.

-Ce stai ? Pune-te si rostogoleste. 

Am zambit luand bulgarele mic in mana si rostogolindu-l prin zapada.M-am opri cand am crezut ca e destul de mare.Lola se oprise de mult ,iar acum facea si ultima parte din omul de zapada.Am pus toate partile din corp la un loc facand scheletul omului de zapada.Ma distram foarte bine.Habar nu aveam cat de bine ma pot simti.Credeam ca o sa mor in chinuri,dar se pare ca m-am inselat.Lola plecase in casa pentru a aduce niste nasturi si ce mai trebuie sa punem pe omul nostru.Priveam "creatura" din cap pana in picioare.Am facut eu asta? Chiar am facut eu asta? Lola m-a scos din bula mea de gandire fugind cu multe obiecte in mana.I-am pus omului de zapada palarie,nasturi,un morcov pe post de nas,i-am facut ochi si gura ,iar acum Lola ii punea mainile. S-a indepartat de omul de zapada privindu-l mai de departe.Arata atat de bine.Eram mandra de ceea ce facusem.Am intrat in casa fiindca imi era frig,dar cand sa apas pe clanta am simtit ca ceva imi lovise spatele.M-am intors ,iar Lola radea cu un bulgare in mana.Mi-am facut si eu unul si l-am aruncat in ea.Am pornit o adevarata bataie cu bulgari care a tinut 15 minute.Pana la urma am intrat si noi in casa.Am urcat in camera mea si m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni de trening si un tricou larg.Mi-am luat jurnalul din dulap si m-am pus in pat.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum