M-am trezit in mijlocul noptii din cauza unor zgomote ciudate. M-am intins putin apoi m-am ridicat din pat.Zgomotele veneau de pe balcon. M-am uitat repede catre pat si am observat ca Hope nu mai este in el. M-am speriat enorm de tare si am inceput sa o strig ca disperatul,oricum baietii nici nu cred ca au ajuns acasa. Am cautat-o prin toata casa ignorand zgomotele acelea enervante.M-am intors inapoi in camera mea. Nu are cum sa plece. E 3 dimineata ce Dumnezeu? Zgomotele de mai devreme s-au oprit de tot,iar acum nu se mai auzea decat cantecul bufnitei de afara. M-am trantit inapoi pe pat si am inchis ochii.Nu pentru a dormi ci pentru a ma gandi. Ma simt atat de singur. Stiam ca si Hope ma va parasi. M-a facut sa ma indragostesc de ea apoi m-a parasit.A plecat in toiul noptii numai ca sa imi faca mie rau. Eu tocmai am recunoscut ca o iubesc? E ciudat. Eu niciodata nu am iubit o alta fata in afara de sora mea si de mama. Acel sentiment care il simt cand o vad pe Hope nu se compara cu cel pe care il simteam cand o vedeam pe sora mea. Acest sentiment este mult mai puternic. Nu vreau sa mai fiu ranit. Nu vreau sa mai sufar. In sfarsit dupa atatia ani de zile am putut iubi din nou,dar am ales persoana nepotrivita. Jur ca nu voi mai iubi niciodata.Am auzit un zgomot ascutit venind tot dinspre balcon. M-am ridicat repede din pat si am plecat catre usa ce despartea balconul de camera mea. Am deschis-o cu putere apoi am intrat in micutul spatiu. Intr-un colt statea Hope care habar nu am ce facea. Cand am vazut-o inima mi-a zburat din piept. Deci nu ma parasit. Nu ma lasat singur in toiul noptii.
Am mers catre ea si am putut observa ca rasfoia o carte,iar pe langa ea erau cateva cioburi.I-am pus mana pe umar apoi m-am lasat in genunchi langa ea.
-Ce faci la ora asta afara?
-Citesc.
Citeste? Mi-am trecut usor mana prin fata ochilor ei,dar nu a clipit deloc. Se pare ca Hope umbla in somn.
-Hope,vino in casa. Este frig afara si o sa racesti.
A stat putin pe ganduri apoi a inceput sa planga. M-am panicat rau de tot. Nu stiam de ce plange,nu stiam ce sa fac sa ii opresc lacrimile. Am luat-o rapid in brate si o linisteam spunandu-i lucruri frumoase la ureche.Mainile ei reci poposeau pe spatele meu gol. Trebuia sa imi iau un tricou pe mine,dar imi placea sa ii simt mainile firave peste corpul meu. Se oprise din plans,dar nu se dezlipi de corpul meu. Am preferat sa nu o intreb de ce plangea. Si-a ridicat capul de pe pieptul meu si se uita la mine. I-am sters lacrimile de pe obraji in timp ce ea a inceput sa vorbeasca.
-Louis simt ceva. Simt ca mama ma va parasi incurand.
Nu puteam spune nimic. Era normal ca mama ei sa o paraseasca incurand. Am ridicat-o de pe jos si i-am luat cartea din mana. Cartea avea pete negre pe ea. Nu puteam vedea exact ce este fiindca intunericul noptii nu ma ajuta cu nimic. Am pus cartea pe masuta de cafea si am prins-o pe Hope de mana. I-am simtit mana mai rece decat cea care si-a tinut-o pe spatele meu. I-am ridicat putin mana,iar Hope scanci usor de durere. Avea firicele mari si negre pe intreaga palma . Am dus-o repede in casa si am incuiat usa balconului in urma mea. Hope statea cu spatele la mine si se plamba prin camera. Am aprins becul si m-am dus langa ea. I-am ridicat mana stanga sus si am ramas socat cand am vazut sangele pompand din palma sa.
-Hope, ce s-a intamplat?
Am pus-o rapid pe pat si am fugit la baia din camera mea lasand usa deschisa sa o pot auzi.Nu mi-a raspuns. Am luat rapid trusa de prim ajutor si am mers sa o bandajez. Stateam in fata ei in genunchi si puneam dezinfectant pe vata.
-Am spart o cana. Mi-a raspuns in cele din urma.
-Nu-i nimic. Fii,te rog eu,mai atenta. Te puteai lovi grav.
I-am luat mana delicata intr-a mea incercand sa nu o lovesc mai tare.
-Te va ustura putin. Am avertizat-o . I-am pus vata pe rana si am apasat foarte incet. Hope strangea asternutul patului cu cealalta mana. Incercam sa ma misc repede,sa o scap de durere,dar in acelasi timp nu voiam sa apas prea tare. I-am sters intreaga mana si am putut observa taieturile,deloc adanci,de pe mana sa. Avea o zgarietura serioasa intre degetul mare si cel aratator. I-am bandajat intreaga mana apoi am aruncat vata plina cu sange la gunoi. Am dus trusa inapoi,iar cand am revenit in camera Hope dormea pe marginea patului. Am luat-o incet si am pus-o langa mine in pat. Am invelit-o,iar acum stateam si o priveam. M-am ridicat din pat pentru a stinge becul si a aprinde veioza. Era suficient de multa lumina pentru a-i vedea chipul. Pana acum nicio fata nu a dormit in patul meu. Ne faceam treburile apoi ea pleca. Cu Hope e diferit. Cu ea nu ma simt pregtit sa o fac. Vreau sa fac dragoste cu ea nu sex. Vreau sa vad roadele iubiri noastre cum fug prin curte,iar Hope certandu-i sa nu mai fuga fiindca se vor lovi. Vreau sa o vad mireasa. Mireasa mea. Dar, mi-e atat de teama ca ma va repinge. Ador inocenta ei. Poate ca de asta m-am indragostit cel mai tare. Eu nu sunt bun pntru ea. Eu sunt total opusul ei. Ea e alb,iar eu negru. Ea e un inger,iar eu.... Eu sunt un demon fara sentimente. Eram fara sentimente pana a aparut ea. Pana cand ea m-a facut sa imi recapat sentimentul de iubire. Eu nu o pot iubi atat cat merita. O iubesc enorm de mult. Vreau sa imi petrec intreaga viata langa ea,iar apoi sa o traim impreuna si pe cea de dincolo. Dar eu nu o pot iubi cat merita. Ea merita sa fie iubita la infinit,iar eu ma tem ca nu o pot iubi indeajuns. Defapt eu chiar o iubesc pana la infinit si mai presus. Cred ca ma tem de faptul ca ea nu va stii asta. Ma tem de faptul ca ea poate crede ca nu o iubesc deloc. Se inseala amarnic.O iubesc mai mult decat isi poate imagina.