XXVII

930 27 6
                                    

Porniti melodia cand va spun eu!

M-am trezit din cauza ca am simtit cum ceva,sau mai bine zis cineva, ma excita . Rau de tot. Mi-am deschis ochii si am vazut cum ingerul care sta langa mine se tot agita pe pieptul meu. Isi atingea sanii de pieptul meu,iar picioarele ei se frecau de ale mele. Simteam cum iau foc. Mi-am dus o mana in parul ei incepand sa o sarut pe gat. Brusc mi-am amintit ziua in care a incercat sa ma excite,ceea ce a si reusit. Acum era randul meu. Am pus-o usor pe spate si m-am trantit peste ea. Genunchii mei erau de o parte si de alta a bazinului ei,iar gura mea ii saruta lacoma gatul. Vedeam ca nu prea are efect,adica se misca putin,dar nu era reactia pe care eu o voiam. Mi-am dus mainile la sanii ei rotunzi si i-am prins in maini. Cred ca ma excit eu mai repede decat ea. Mi-am miscat degetele peste sfarcurile ei,ea scotand un geamat. Exact asta vroiam. Am zambit si am sarutat-o in timp ce mainile mele se jucau in continuare.

-Louis..

-Shh.

Mi-am dus saruturile tot mai in jos pana am ajuns la sanul ei drept. L-am supt pana cand am simtit cum se intareste sub buzele mele,ceea ce ma ecxcita tot mai tare. Ma face sa fiu fericit ca ii provoc atata placere,mai ales ca sunt primul. Hope isi plimba unghiile pe spatele meu,intepandu-ma usor. Ador cand face asta,iar erectia mea se intareste automat la atingerea ei. Am marait zgomotos apoi m-am napustit asupra feminitatii ei. A gemut puternic cand respiratia mea i-a invadat feminitatea. Era asa de umeda si ma bucur ca numai eu pot vedea asta. Numai eu am sa pot sa o vad asa,fiindca ea e numai si numai a mea. Nu am sa permit nimanui sa o atinga. Mi-am bagat limba in cea mai dulce feminitate din lume. Hope a respirat greoi la gestul meu neanuntat. Faceam cercuri cu limba inauntru ei simtind cum ea isi baga degetele in parul meu. Dupa cateva minute de gustat cel mai dulce lucru din lume am simtit cum Hope isi strange coapsele in jurul capului meu. Isi arcuieste spatele si scapa un geamat puternic,semn ca orgasmul ei a ajuns la maximum. Isi strangea coapsele de capul meu,dar nu ma sufoca. Cand si-a relaxat corpul mi-a dat drumul ,iar eu am inceput sa chicotesc. Mi-am lins lichidul albicios de pe buze apoi m-am pus peste ea sarutand-o. Voiam sa vada si ea cat de dulce este. Pe dinafara este o briosa cu ciocolata gata sa fie mancata,dar pe dinauntru poti sa dai in diabet la cat de dulce este.

-Buna dimineata si tie. Imi spune ea.

Am ras apoi am sarutat-o din nou. 

-Louisssss! Am gasit. Stiu ce este. Nu pot sa cred asa ceva,dar stiu ce este! 

Am auzit gura enervanta a lui George . Acum vroiam doar sa ii trag un pumn fiindca ne-a intrerupt,dar imi aduc aminte ca treaba e serioasa.

-Hai sa mancam ceva. Ii spun lui Hope. 

Am ajutat-o sa se ridice,avand in vedere ca inca avea dureri usoare,iar starea de discomfort inca este la locul ei.

Am iesit afara din camera fericit ca Hope a ramas sa isi faca un dus.Am coborat rapid scarile vazandu-i pe tot in bucatarie.

-Deci...ce e? Intreb eu punandu-ma pe scaun.

-LSD. Imi raspunde JJ.

-Poftim? Spun eu sarind in sus de pe scaun.

-Ce se intampla? Intreaba Hope,care tocmai a intrat in camera.

-Am gasit ingredientul pentru jocul meu. Ii spune George ,eu fiind fericit ca nu trebuia sa raspund eu.

-Ingredient? Si care e? Intreaba ea asezandu-se pe scaunul de langa mine.

M-am asezat si eu jos fiind constient ca va urma o serie de intrebari specifice lui Hope.

-LSD. Raspunde George nesigur.

-LSD? Ce fel de joc poate contine droguri? Intrebarea ei uimindu-ma complet.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum