XXII

688 27 2
                                    

Mi-am dat ochii peste cap apoi am trecut pe langa el mergand catre pat. Am luat o perna si o patura si le-am intins pe jos.

-Ce faci? Ma intreaba Louis chicotind.

-Vei dormi imbracat? Intreb.

-Ti-am spus deja ca nu.

-Atunci o sa dormi pe jos. 

Louis a inceput sa rada. Practic nu se mai oprea din ras. Banuiesc ca are o criza de ras sau ceva de genu',dar trebuie sa recunosc ca sunetul pe care il scoate cand rade ma face si pe mine sa zambesc. Pare atat de copil,atat de inofensiv cand rade. Am auzit usa trantindu-se si i-am vazut pe cei trei tembeli in mijlocul camerei. Aveau ..... oale in cap? Ce,Doamne iarta-ma,au patit? 

-Ce animal omorati? Ma intreaba JJ indreptand sucitorul catre mine.

Sincer? Aratau foarte caraghios,mai ales ca oalele nu erau pe " masura" lor. S-au uitat toti la Louis,care inca radea, apoi s-au uitat unii la altii ca si cum ar fi vazut o fantoma.

-Cine esti si ce i-ai facut prietenului nostru? Spune George aratand catre Louis cu .....un morcov? Doamne Sfinte! Astia nu-s intregi la minte.

-Nu i-am facut nimic. I-am spus ca daca are de gand sa doarma dezbracat o sa doarma pe jos.

Cand le-am explicat situatia Louis s-a prins de burta si a picat pe jos razand in continuare. Toti au inceput sa rada mai putin eu. Ok. Am pierdut eu ceva?

-Heloo! Imi spune si mie cineva ce se intampla aici?  Normal ca nu am primit niciun raspuns avand in vedere ca toti incercau sa isi opreasca rasul.

Am ridicat mainile in sus exasperata apoi am plecat in living. M-am trantit pe canapea si priveam tavanul. Nu inteleg ce-i cu ei. Nu am spus decat ca Louis va dormi pe jos. Bine,poate suna putin amuzant.

Nu a durat mult pana cand trupa vesela sa coboare . Toti erau rosii la fata si inca se abtineau sa nu mai rada.

-Ok. Acum ca v-ati potolit imi poate spune si mie cineva de ce mama naibii radeati?

-Tu chiar credeai ca Louis va dormii pe jos? Ma intreaba JJ incepand sa rada din nou.

-Sau sa doarma imbracat. Il completeaza George starnind un alt val de rasete.

Louis doar a chicotit si a venit langa mine. M-a pupat pe tampla apoi m-a luat in brate.

-Nici in visele tale n-am sa dorm pe jos sau imbracat. Imi spune el.

-Eh,macar am incercat. I-am raspuns .

Louis a zambit ,iar in obrajii sai au aparut cele mai adorabile gropite din lume. Omul asta cu siguranta vrea sa ma omoare. Nu m-am putut abtine si i-am sarutat una din gropite.Louis mi-a zambit pupandu-ma si el.

-Ok . Gata cu rasul. A spus Cloe.

-Bine,bine. I-a raspuns JJ.

-Louis la ce ora avem cursa? A intrebat George.

Cu.... ce? M-am uitat la Louis surprinsa ,iar el parea total pe dinafara subiectului.

-Frate,nu-mi spune ca ai uitat. 

-Poate... Ii raspunde Louis.

-Rahat. Trebuie sa ne pregatim.

-Nu-ti face griji. Am totul sub control. Spune Louis.

M-a luat de mana si am plecat catre camera lui. Am intrat in camera,iar Louis a inceput sa isi caute haine si sa se imbrace.

-Imi poti spune si mie ce se intampla? 

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum