IX

900 33 8
                                    

A trecut o saptamana de cand nu am mai mancat cum trebuie. Orarul meu s-a dat peste cap. Ma trezesc in toiul noptii, fiindca mi-e foame,iar cand ajung in bucatarie mi se face rau cand vad mancare. Tot ce pot manca sunt fructele. Cateodata mi se intampla sa pot manca. Mama ma obliga in cea mai mare parte a zilei sa mananc,dar eu ii spun ca nu mi-e foame. Ma simt putin rau si am stari de ameteala mai tot timpul ,dar a devenit o rutina zilnica asa ca m-am obisnuit. M-am ridicat din pat putin buimaca si mi-am intins mainile catre tavan,apoi am oftat. M-am ridicat din pat si m-am intreptat catre culcusul Mishei. De cateva zile nu mai doarme cu mine in pat,din cauza faptului ca ma ridic in fiecare noapte din pat de vreo 3 ori,iar asta ii strica somnul Mishei. Ma aplec sa ii pun de mancare si apa.Vad ca pisicuta mea nu mai e la fel de jucausa. Acum e mohorata,doarme mai mult si nu se mai joaca. Poate ca starea mea o deprima, de obicei animalele simt cand nu esti bine. Lola tranteste usa camerei mele si intra cu incredere . Am afisat un zambet fals inainte de a vorbi.

-S-a intamplat ceva?

-Da. Te imbraci si cobori jos. Raspunde ea cu mainile in sold.

-Pai?

-Mergem la Mall.

Se intoarce si pleaca. Nu aveam putere nici sa stau in picioare,iar Lola are chef de cumparaturi. Nu ma opun, fiindca stiu ca pana la urma voi ajunge sa merg cu ea. Am oftat si m-am ridicat pentru a-mi alege hainele. Un maiou larg si o perehe de colanti negri suna bine. Mi-am luat o bustiera fara bretele fiindca maioul era foarte larg in partile laterale. Conversii mei albi aterizeaza in picioarele mele. Am mangaiat-o putin pe Misha si am coborat in living. Mama statea pe canapea si isi lua micul dejun. Am salutat-o apoi am asteptat sa coboare Lola.

-Nu mananci nimic? Intreaba mama.

-Nu.Voi manca la Mall. Ii raspund eu cautand prin telefon o poza cu Cloe.

Mi-am setat poza ca poza de fundal apoi am plecat impreuna cu Lola catre Mall.




Ne plimbam pe aici de circa 30 de minute.Lolei nu-i place mai nimic. E foarte pretentioasa. Intram intr-o frizerie,iar Lola se duce si vorbeste cu un domn.

-Lola ce facem aici? Intreb cand se intoarce catre mine.

-Iti vei schimba putin infatisarea. Raspunde ea cu o privire de nevinovata.

-Ce? In niciun caz. Nu am de gand sa ma tund.

-De ce?

-Fiindca imi ador parul lung.  Asta era adevarat. Adoram sa am parul pe spate,iar vantul sa se joace cu el.

-Bine,atunci vopseste-te. Imi propune Lola.

Nu e o idee rea,dar nu vreau sa imi nenorocesc firere de par . Pana la urma am ales sa imi vopsesc varfurile blonde. Asa nu afecteaza radacina,iar parul meu poate creste in continuare. Dupa ce parul meu a fost spalat un alt domn mi-a intins vopseaua pe o portiune din partea de jos a parului. In timp ce asteptam ca vopseaua sa isi faca efectul acel domn a vopsit-o si pe Lola. Vesnica culoare neagra-albastruie stralucea pe podoaba ei capilara.Varfurile mele arata surprinzator de bine. Imi place la nebunie cum arat.Dupa ce i-am platit frizerului si dupa ce am mai dat un tur al Mall-ului am plecat acasa.

De cum m-am aruncat in patul meu confortabil telefonul a inceput sa sune. Poza lui Cloe mi-a sarit in ochi ,iar un zambet s-a format pe fata mea inainte sa raspund.

-Hei,ce faci? Intreb eu bucuroasa ca vorbesc cu ea.

-Bine. Ma gandeam sa vin pe la tine acum ca JJ este pe pista.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum