VIII

1K 31 4
                                    

A trecut aproape o luna de cand am vorbit cu Louis.Il vedeam zi de zi la scoala ,dar ma feream de el.De curand mi-am facut o prietena.O cheama Cloe.Ea este in aceasi clasa cu mine,are pielea ciocolatie, parul cret de o culoare bruna,ochi caprui si un corp de zeita.Este persoana cu care ma inteleg cel mai bine,dar singura dificultate in prietenia noastra este faptul ca ea sta in grupul de prieteni ai lui Louis.Ba mai mult,este iubita lui JJ.Sincer se potrivesc.O bruneta si un blond fac o echipa de minune.De multe ori cand o asteptam pe Cloe sa mergem la scoala mai venea cu toata gasca,iar eu o luam inainte.Cloe locuieste cu ei in casa.Se pare ca locuiesc toti 4 in casa in care m-a adus Louis cu o luna in urma.Dar sa lasam asta de-o parte.Cloe imi povestise viata ei.Am aflat prin cate trecuse.Am aflat ca parintii ei sunt despartiti si ca ea sta cu mama ei.Bine,statea cu mama ei.Pana acum un an a locuit cu tatal ei,pe care il considera idolul ei,dar tatal ei a hotarat ca ar fi mai bine sa vina la mama ei.A ajuns sa umble cu baietii din gasca lui Louis si sa participe la curse ilegale.Mai are o sora mai mica,dar nu sta cu ea fiindca i se pare plictisitoare si ea o considera o povara.Eu nu am nicio treaba cu Lola,desi nu imi convin anumite lucruri pe care ea le face.Suntem foarte apropiate desi ea e mai rebela,iar eu mai timida.Ea se poate baga sub pielea cuiva foarte repede si nu ii este frica de nimic,in schimb eu nu pot lega cateva cuvinte fara sa ma balbai si nu sunt capabila sa fac nimic nebunesc.In orice caz,fata asta mi-a schimbat viata.Este intotdeauna alaturi de mine,nu ma judeca cum multi altii o fac si m-a ajutat sa am mai multa incredere in mine.I-a luat locul cu usurinta lui Eliot,dar acel inger nu va putea fi uitat de mine niciodata.Mereu o voi avea in inima si sper ca ne vom mai intalni.Eram in drum spre ora de literatura cand vad buclele lui Cloe.M-am indreptat catre ea ei am luat-o in brate.Era cu JJ ,asa ca am decis sa o las in pace.Aveam urmatoarea ora alaturi de ea ,deci voi putea discuta mai multe in clasa.Cloe si JJ sunt atat de adorabili impreuna,desi JJ are tatuaje,nu prea multe,dar le are.

 Am intrat grabita in clasa si m-am asezat in ultima banca de la geam.Mereu Cloe se aseza in fata mea si asa s-a intamplat si azi.Frumoasa mea prietena era atat de bine dispusa incat imi radiaza mie fata cand o vad.Imi place sa privesc oamenii fericiti.Mereu ma inveselesc si pe mine,in unele momente.Sa privesc pe cineva de la distanta cum zambeste,sincer este placerea mea.Cateodata unii oameni zambesc doar cu buzele,dar cand un om zambeste cu adevarat,el zambeste si cu ochii nu numai cu buzele.Ora a inceput,iar profesorul ne explica despre o carte scrisa de Anna Sewell.Pe la mijlocul orei usa s-a deschis,iar un tip, nu prea interesat de faptul ca a intarziat ,si-a facut aparitia in clasa.Avea capul in pamant catre telefon.Si l-a ridicat cand profesorul a tusit pentru a-i atrage atentia si am putut observa ca e Louis.Inima a inceput sa imi bata cu cateva batai mai repede.Ce cauta el aici? A,da.Este la liceu precum orice copil normal,dar Louis nu poate fi numit normal,din punctul meu de vedere.

-Mda,scuze pentru intarziere. Spune el neinteresat.

-I-a loc. Spune profesorul rapid.

Louis s-a asezat in fata lui Cloe.Si uite asa va trebui sa tac eu din gura toata ora.Se pare ca nu m-a vazut,deci nu pot risca sa isi dea seama ca ma aflu in aceeasi incapere cu el.M-am pitit mai bine in spatele brunetei si mi-am asezat capul pe masa.

-Hei Hope,ai un elastic de par in plus? Intreaba Cloe.

Fir-ar!Doamne,fa cumva ca Louis sa nu o fi auzit.Cloe se intoarce catre mine si ii lasa destul spatiu lui Louis pentru a ma vedea.Norocul meu ca el avea fata indreptata catre tabla.Imi dau jos un elastic de pe mana si i-l intind lui Cloe.

-Mersi. Spune ea si imi trimite un pupic prin aer.

 Mi-am pus din nou capul pe banca,iar Cloe si-a dat ochi peste cap si s-a intors catre profesor.Ora a fost destul de chinuitoare,din moment ce am stat cu capul pe banca tot timpul ,iar acum gatul meu protesteaza.M-am indreptat catre baie pentru a ma privi in oglinda.Ochii mei albastrii pareau mai inchisi,iar pungile de sub ochi ma fac sa arat de parca nu am dormit de doua nopti.Mi-am spalat fata apoi mi-am ridicat capul si m-am uitat din nou in oglinda.Picaturile de apa se preling pe barbia si pe gatul meu,in timp ce unele dintre ele pica de pe fata mea inapoi in chiuveta.Dupa cinci minute ies din baie si ma indrept catre casa.Pasii mei sunt grabiti,iar capul meu este lasat in jos admirandu-mi papucii.Oamenii treceau pe langa mine grabiti,iar aerul era rece.Mi-am scos castile din geanta si am pornit telefonul.Am ales o melodie oarecare si mi-am continuat drumul.Traversand strada am vazut lucrul pe care credeam ca nu il voi mai vedea pana mor.Motocicleta alba a lui Louis statea parcata in fata unui club.Tocmai asta imi lipsea.Si ,ca si cand asta nu era de ajuns,Louis iese din club cu o bere in mana si cu o fata imbracata mai rau decat o usuratica la brat.Imaginea mi-a umbri putin gandurile.Din nou un sentiment isi face aparitia.Presupun ca din nou e frica aceea pe care o simt de fiecare data cand stau pe langa el,desi acest sentiment este putin mai puternic.Incer sa trec pe langa ei,si pentru a evita contactul vizual ma uit prin fisierele telefonului.Simt un brat puternic pe umarul meu,ceea ce ma face sa ma opres.Se pare ca nu voi reusi sa stau departe de el azi.Mi-am intors privirea,iar el mi-a dat jos o casca.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum