XXV

732 29 8
                                    

HOPE POV.

Eram in dus cand am auzit usa trantindu-se. Probabil ca Louis a intrat in camera. Picaturile de apa imi spalau corpul precum doua mainii mari si fine. Parca nici nu le simteam. Erau atat de delicate plimbandu-se pe tot corpul meu.

-Esti atat de frumoasa. Am auzit o soapta apoi cineva mi-a mustat usor lobul urechii. 

M-am tras rapid incercand sa ma acopar.

-Louis ce naibaaaaa? Am tipat eu. 

Am observat ca si el era dezbracat si probabil ca pana acuma el si-a plimbat mainile pe corpul meu. Nu ma deranjeaza atat de tare,doar ca imi este rusine. Nu pot sa cred ca Louis m-a vazut goala.

-Haide Hope! Promit ca nu fac nimic.

-Nu-i vorba de asta Louis.

-Nu-mi spune ca ti-e rusine.

Mi-am lasat capul in jos zambind incet. Imi era rusine.. si frica. Nu am mai facut ....asa ceva. Nu stiu cum sa reactionez,dar parca as mai vrea acele maini pe corpul meu. 

Louis chicoti si m-a prins de mana.

-Nu trebuie sa iti fie rusine. Vor fi momente cand vei vrea sa fi dezbracata si nu vei putea. Spune el razand.

-Louis! Il cert eu.

-Glumesc Hope. Uite ,avand in vedere ca amandoi suntem dezbracati in dus,vom face dus impreuna. Vrei?

Am stat putin sa cantaresc lucrurile. Am 18 ani,hormonii se cam joaca cu mine,dar in acelasi timp simt ca nu e bine,ca ma expun prea mult.

-Voi sta in spatele tau daca vrei. Ma anunta Louis.

Am dat din cap ignorand orice dubiu. Nu ma intereseaza de consecinte. Stiu ca pe moment ma voi simti bine.M-am ridicat de jos ,iar Louis s-a pus in spatele meu. Parul meu lung imi atarna pe spate pana cand mi l-a mutat pe umarul stang. S-a apropiat de mine lipindu-si corpul de al meu. Sfanta Macaroana! Erectia lui imi atingea fundul si puteam simti cum obrajii mei iau foc. Si-a pus mainile pe abdomenul meu. 

-Esti atat de inocenta,Hope. Unde ai fost toata viata mea? Sopteste el muscandu-mi din nou lobul urechii.

Mi-am bagat mainile in parul sau,cat am putut, simtind ca am sa pic din picioare. Mi-a sarutat delicat gatul,ceea ce m-a facut sa oftez apreciativ. Louis stie cum sa faca o fata sa se simta bine. Doar cand ma gandesc la cate fate au fost aici.... Nu Hope! Nu te gandi,doar traieste momentul. In plus,Louis e cu mine acum nu cu ele. Louis a coborat cu saruturile in jos pana la umarul meu. Simteam cum ma incalzeam la fiecare sarut,iar placerea crestea considerabil. Si-a mutat mainile pe soldurile mele,apoi a plasat un sarut pe ceafa mea. Am simtit cum o electricitate imi umbla prin corp. Scapasem de rusine,si acum nu ma mai interesa nici monstrul dintre picioarele lui,care puteam simti cat de intarit este. M-am intors cu fata catre el. Vroiam sa il vad,vroiam sa il sarut. L-am vazut zambind,ceea ce inseamna ca si el vroia sa ma vada la fata.Mi-am lipit corpul de pieptul lui . Nu vroiam sa il las sa se uite la sanii mei,sau la altceva,desi cred ca a vazut cam multe pana acuma. Louis nu a mai asteptat nicio secunda si mi-a devorat buzele cu cel mai dulce sarut. Puteam simti presiunea "amicului sau" presand peste bazinul meu,dar nu imi pasa. Tot ce vroiam acum era sa il sarut pe Louis,si cred ca aveam nevoie si de saruturile lui pe gat care au inceput sa imi placa. Louis si-a pus mainile pe fundul meu ranjind in timp ce ne sarutam. Surprinzator,nu ma deranjat. M-am desprins din sarut hotarata sa il satisfac exact asa cum m-a satisfacut si el. Mi-am lasat buzele sa cada peste urechea lui soptind.

-Toata viata ta am fost intr-un orfelinat asteptandu-te. 

I-am sarutat locul dintre ureche si linia maxilarului,iar el a gemut usor. Ii sarutam lacoma gatul in timp ce el imi strangea fundul in mainile sale. Louis isi lasa capul intr-o parte ,lasandu-mi mai mult spatiu pentru a-i gusta gatul delicios. Am scos multe gemete de la Louis,ceea ce inseamna ca imi fac treaba bine. Am urcat cu saruturile inapoi la buzele sale. Ne sarutam lacom,fiecare incercand sa domine sarutul. I-am simtit limba jucandu-se pe buza mea de jos,parca cerand permisiunea sa intre. Am lasat-o darnica,iar limba mea s-a impleticit cu a lui precum doi prieteni care nu s-au vazut de ani de zile. Nu m-am mai simtit niciodata asa de bine.Pentru a amplifica satisfactia,m-am retras din sarut muscandu-l de buza. Louis maraii puternic apoi m-a ridicat in sus trantindu-ma de peretele dusului. Picioarele mele s-au incolacit dupa talia sa,iar mainile lui se jucat pe coapsele mele. Apa cadea printre corpurile noastre,mai mult pe el decat pe mine. Ne-am privit in ochi apoi Louis si-a lipit fruntea de a mea.

" I'm fine"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum