Part 2

858 44 1
                                    

...

Nayeon's P.O.V.

Odjednom sam osetila kako je neko stao iza mene. Okrenula sam se i videla Jin-a. Gledala sam oko sebe i pripremala sam se za odbranu ako neko nešto pokuša.

Ali, šta nisam očekivala je to da me je Jin prvi napao. Nisam obraćala pažnju na njega i uhvatio me je nespremnu. Mislila sam da je na mojoj strani.

Svojim kažiprstom je dotakao moje čelo i ja sam pala na kolena. Gledala sam ga pogledom u smislu "Zar i ti?". Samo se pomerio u stranu, a ispred mene je stao kapetan. U ruci je držao pečat.

Odmah sam znala za šta je.

Prišao mi je i prislonio pečat na mom čelu. Pred očima mi se stvorila bela svetlost. Izgledalo je kao da neko peri lampom direktno u moje oči. Ali su, u stvari, moje oči svetlele.

Onda je sve postalo crno.

...

Otvaram oči i vidim da se nalazim u svojoj sobi. Nisam mogla da se pomerim. Kao da sam zalepljena za krevet. A onda se setim šta se desilo.

Pa da pojasnim malo. Ovde postoje rankovi. I svako ima svoj rank.

A rankovi su:
1. kadeti,
2. poručnici,
3. komanditori,
4. generali.

Naravno kapetan je na vrhu.

Ja sam na ovaj brod došla kada sam imala 10 godina. Nisam znala da imam moći, jer su moji roditelji krili to od mene iz nepoznatih razloga. Čak je i Jin znao, ali mu nisu dozvolili da mi išta kaže.

Kada su umrli pred mojim očima, moje moći su se tada probudile. Bila sam van kontrole. Sve što bi mi se našlo na putu bih uništila kao da je malo parče papira. Došla sam do svojih roditelja sva uzdihana, iscrpljena, puna besa i tuge. Spustila sam svoju glavu na njih i zaspala.

Kada sam se probudila videla sam da više nismo u našem dvorištu. Videla sam i da je Jin bio sa mnom, ali bez svesti. Mislila sam da je mrtav. Opet sam osetila bol koju sam osetila kada su mi ubili roditelje pred očima. Naravno, opet sam počela sve da uništavam. Niko nije mogao da me smiri.

A onda se pojavio kapetanov najstariji sin i njegovim moćima me smirio i uspavao. Onda se sve odvijalo normalno. Shvatila sam da Jin nije mrtav, samo je bio bez svesti. Kapetan nas je usvojio i počeo je da nas učiti o svetu magije.

Kao sto sam rekla od tada je prošlo 8 godina. Ali poslednja 2 meseca su mi kao noćna mora. Još kada nas je usvojio, kapetan je video da u sebi nosimo ogromu količiju moći, i znao je da smo posebni.

I sada me tera da se pridružim njegovom odboru. Jin je već deo odbora. I to je 1. komanditor. Ja, naravno, ne želim, ali sam, kao što ste videli, prisiljena na to.

Taj pečat je magičan. Ima ih 4. Baš kao i rankovi. Jedan pečat za po jedan rank. Pečat koji mi je kapetan prislonio na čelu je pečat za rank poručnika.

Već 2 meseca me tera da postanem 1. poručnica, ali ja ne želim. Kaže da sam dovoljno jaka da budem poručnica. Odbijala sam ga, i valjda je izgubio strpljenje, pa je upotrebio silu. Ostatak već znate.

Jedan od razloga što nisam želela da postanem poručnica je taj što sam volela da budem kadet. Sve je nekako mirno i nemaš mnogo obaveza. A drugi razlog, koji je kapetan zanemario, je taj što nemam dovoljno godina. Ja čak nisam imala dovoljno godina ni da budem kadet, a ne poručnik.

Da bi postao kadet na ovom brodu, moraš da imaš 20-25 godina. Kapetan je to zanemario, zato što je video koliko smo ja i Jin jaki. I kada je Jin napunio 18 godina odmah ga je stavio na mesto 1. poručnika. A 6 meseci kasnije, na mesto 1. komanditora.

I sada je mene SILOM stavio na mesto 1. poručnice.

Ali ko zna. Možda bude zabavno biti poručnica.

...

A/N: Ne zaboravite da ostavite com/vote i follow. Vidimo se u sledećem delu. Bye, bye... 👋 Luv yaaa... 💖💟💝

Special ✔Where stories live. Discover now