Part 27

451 30 0
                                    

...

Nayeon's P.O.V.

Ušli smo u diskoteku i prvo što sam uradila je skeniranje diskoteke. Uvek to radim kada idemo na nepoznata mesta.

"Iii...?" Pitala je Yerin.

"Sve je okay. Čak imaju ono piće slično našem." Rekla sam kada sam završila sa skeniranjem.

"Koje?" Pitao je Jungkook.

"Ma ono sa ukusom alkohola, a u stvari nema alkohola." Odgovorio je Jimin.

"A to. Pa to je super." Rekao je Jungkook uzbuđeno.

"Da. Izgleda da nije za džabe magičan grad." Rekla sam sa osmehom.

Nasmejali su se.

"Idemo na sprat." Rekla je Yerin i pokazala na stepenice.

Popeli smo se uz stepenice i seli u samom ćošku.

"Savršeno mesto." Rekla je zadovoljno.

"Da." Rekla sam istim tonom.

Sedeli smo i ćaskali.

"Šta biste popili?" Pitao nas je konobar.

Momci su uzeli to nazovi alkoholno piće, a ja i Yerin gazirane sokove. Nakon nekog vremena, ja i Yerin smo ustale i otišle da igramo.

"Ovde je tako kul!" Viknula je uzbuđeno.

"Da!" Rekla sam istim tonom.

Igrale smo nekih pola sata i kasnije se vratile za naš sto. Kada smo došle, Jungkook-a i Jimin-a nije bilo.

"Gde li su ovi otišli?" Rekla je Yerin zbunjeno.

"Nemam pojma." Rekla sam.

U tom trenutku mi je stigla poruka.

----------------------------------------------------

Jungkook
Vraćamo se za 15 minuta.

Ja
Okej.

----------------------------------------------------

"Ko je to?" Pitala je Yerin.

"Jungkook. Rekao je da se vraćaju za 15 minuta." Rekla sam na šta je Yerin klimnula glavom.

Sedele smo tako nekih par minuta, a onda mi je nešto palo na pamet.

"Hajde da popijemo po času." Rekla sam i pokazala na 'alkoholno"' piće.

"Jesi ti luda? Rekla sam ti šta mi se desilo od toga, a ti hoćeš da ja to opet pijem?" Rekla je mrzovoljno.

"Pa da." Rekla sam i iskezila joj se.

"Nema šanse." Rekla je odlučno.

"Hajde plizzz... Meni za merak." Sklopila sam ruke ispred lica i gledala je sa molećivim očima.

Gledala me je par sekundi i onda frustrirano izdahnula.

"Dobro... Ali ja ću samo pola čaše." Rekla je mrzovoljno.

Jej!

"Okay." Rekla sam veselo.

Uzele smo Jungkook-ovu flašu i sipale piće u naše čaše. Nazdravile smo i popile iz jednog gutljaja. Vid je odjednom počelo da mi se muti.

"Šta se- Ha? Yerin?" Rekla sam zbunjeno kada sam videla polu budnu Yerin. "Y-yerin. J-jesi dob-bro?" Pitala sam je, na šta je samo klimnula glavom.

Special ✔Where stories live. Discover now