...
Still Yerin's P.O.V.
"Hej momci. Šta ima?" Rekao je Jin.
"Ništa posebno. Provodimo se." Rekao je Jimin sa osmehom.
O moj Bože. Kakav osmeh.
Od tolikog uzbuđenja sam se ujela za usnu. Neprimetno, naravno.
"O da." Počeo je Jin. "Da vas upoznam. Ovo je-"
"Min Yerin." Prekinuo ga je Jimin. "Konačno se upoznajemo sa kapetanovom ćerkom. Ja sam Park Jimin. Drago mi je." Rekao je i pružio mi ruku.
"Takođe." Rekla sam i rukovala se.
Nakon toga sam se upoznala sa Taehyung-om, Jimin-ovim drugom, i pričali smo o svakakvim glupostima.
"Udario sam drvo tako jako da se prepolovilo na pola i palo na našu ogradu. Nakon toga sam, naravno, bio kažnjen." Rekao je Jimin sa osmehom.
Svi smo prasnuli u smeh.
"Čoveče. Ne verujem." Rekao je Jin dok je brisao suze.
"Negooo..." Počeo je Jimin.
Onda se odjednom okrenuo ka meni, pogledao me na sekundu i brzo skrenuo pogled. Izgledao je kao da mu je neprijatno.
"Ako nećeš ti da je pitaš, ja ću." Rekao je Taehyung.
"Čekaj! Nem-"
"Je li istina da si vampir?" Prekinuo ga je.
"Da..." Rekla sam malo postiđeno.
"Wow. To je tako kul. Mogu da ti vidim očnjake? Mislim ako je to u redu sa tobom?" Rekao je Taehyung uzbuđeno.
Primetila sam kako ga Jimin sve vreme strelja pogledom.
"Ma, u redu je." Rekla sam sa osmehom na licu.
Približila sam im se i pokazala im moje očnjake. Obojica su me gledali sa otvorenim očima i ustima.
"Wooow..." Rekli su u isto vreme.
"To je tako kul. Smem da pipnem?" Pitao je Taehyung.
Jimin ga je odmah udatio laktom u stomak, što ga je nateralo da počne da kašlje.
"Naravno da ne. Jedino ako imaš smrtnu želju." Rekao je Jimin ljutito.
Jin i ja smo se nasmejali.
"Kako to misliš?" Pitao je Taehyung zbunjeno.
"Iste sekunde bi zažalio, zato što ljudska koža ne može da dodiruje očnjak vampira, a da se pritom ne raseče." Objasnila sam.
"A zašto bi zažalio? Mislim, mala posekotina nije ništa za mene." Rekao je samouvereno.
"Zažalio bi zato što bi te ujela." Rekla sam sa osmehom.
A njegov osmeh je nestao brzinom svetlosti.
"P-pa ne b-bi morala d-da me u-ujedeš." Promumlao je uplašeno.
"Ja te ne bih ujela, ali moja zeđ za krvlju ne sluša moj mozak." Odgovorila sam.
Brzo se odmakao od mene 2-3 koraka.
"To ti je isto kao da ti neko stavi deo čokolade u usta i kaže ti da ne smeš da ga pojedeš." Dodala sam.
"Woow... Znači, ne pipati očnjake." Rekao je.
"Baš tako." Rekla sam kroz smeh.
"A kad planiraš da kreneš u akciju?" Pitao me je Jin u našim mislima.
YOU ARE READING
Special ✔
FanfictionDevojka koja je izgubila roditelje kada je imala 10 godina, upoznaje se sa svetom koji joj kasnije postaje novi dom. 8 godina kasnije ona, sa svojim starijim bratom, živi život u kojem ništa nije nemoguće. Upoznaje osobu koja joj pokazuje potpuno no...