...
Still Jungkook's P.O.V.
"N-nay-yeon-ino s-srce..." Počeo sam da mucam.
"Šta s njim?!" Viknula je uplašeno.
"S-stalo je..." Rekao sam tiho.
Suza se spustila niz moj obraz."
"ŠTA?!" Razdrala se u neverici. "NEMOGUĆE!" Nastavila je da viče.
Prišla je Nayeon i opipala joj puls.
"Ne... Ovo nije istina... Pa ona..." Počela je da plače.
"Polako smirite se." Rekao je Jin opušteno.
"Kako da se smirimo?! Pa ona je mrtva! Nema je! Otišla je!" Rekao sam besno.
Suze su neprestano padale niz moje obraze.
"Nije mrtva." Rekao je Jin.
"Kako ni-"
U tom trenutku me je nešto uhvatilo za rasečenu ruku. Osećao sam da će nešto loše da se desi. Pogledao sam u Yerin, koja je uveliko gledala u moju ruku širom otvorenih očiju. Osetio sam bol u ruci i kada sam se okrenuo, prizor koji me je dočekao me je izbezumio.
Nayeon...
Ujela me je za ruku.
Ona je... vampir?! Kako?!
Pogledao sam u Jin-a zbunjeno i šokirano u isto vreme.
"Nayeon." Pozvao ju je.
Pustila mi je ruku i pogledala ga.
"Dođi." Rekao je.
U sekundi se stvorila ispred njega.
"Hej." Rekla je i nasmejala se.
"Hej." Rekao je Jin i pomilovao je po obrazu.
"Hoćete li mi objasniti šta se dešava?! Kako si živa?! Kako si vampir?!" Viknula je Yerin odjednom.
"Polako. Sve ću ti objasniti." Rekao je Jin.
Pružio joj je ruku, koju je nesigurno prihvatila, i izašli su kroz polomljena vrata.
"A ja ću tebi objasniti." Rekla je sa osmehom i okrenula se ka meni.
Pogledao sam je zbunjeno.
...
Nayeon's P.O.V.
"Samo da znaš da, dok sam bila ljudsko biće, nisam znala da sam vampir. A za to su odgovorni moji roditelji." Počela sam. "Kada sam imala 6 godina, primetili su da sam drugačija od Jin-a. Jednom prilikom sam izgubila kontrolu i ubila psa. Tada su shvatili da sam polu-vampir." Zastala sam na trenutak.
Jungkook me sve vreme gleda zadivljeno.
"To je nasledno u našoj porodici. Mislili su da smo se izvukli, ali, nažalost, nismo. Odnosno, ja nisam. Jin je sasvim normalan. Odlučili su da mi izbrišu sećanja i blokiraju moći vampira. Ali, zahvaljujući tvom rođaku, zbog kojeg si mi dao svoju krv, ponovo sam se pretvorila u vampira. Naravno, i dalje sam ista osoba. Samo sam sada malo jača." Objasnila sam tiho.
Suza se spustila niz njegov obraz. To me je iznenadilo. Onda me je odjednom zagrlio. Odmah sam mu uzvratila zagrljaj.
"Drago mi je da nije ništa opasno. Tačno sam osetio kako me duša napušta kada ti je srce stalo." Rekao je i jače me zagrlio.
Nasmejala sam se.
Bebica...
"O da. Imam nedovršena posla sa tvojim rođakom." Rekla sam kada sam se setila knog gada.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Special ✔
ФанфикDevojka koja je izgubila roditelje kada je imala 10 godina, upoznaje se sa svetom koji joj kasnije postaje novi dom. 8 godina kasnije ona, sa svojim starijim bratom, živi život u kojem ništa nije nemoguće. Upoznaje osobu koja joj pokazuje potpuno no...